Nowa osoba

1. Data: 2006-12-29 18:27:03

Temat: Nowa osoba
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny. postanowiłam się zapisać do waszej grupy. Od
kilku lat jestem zapaloną fanką robótek ręcznych. Od jakiegoś
czasu wchodzę na tą stronę i szukam ciekawych stron. Mam ich już
trochę. Zapoznam się dokładnie z funkcjonowaniem tej strony i mam
nadzieje, że będzie ok.

2. Data: 2006-12-29 19:43:44

Temat: Re: Nowa osoba
Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Katarzyno! Nie będziesz żałowała tego kroku! Lepiej późno
niż wcale. Grupa jest wspaniała i daje wiele emocji! Sama się
przekonasz.
Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżającego się ogromnymi krokami
2007 Roku!
Powodzenia

3. Data: 2006-12-29 20:28:03

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Witaj wśród chorych na robótki ;)
Z okazji Nowego Roku calej beczki wolnego czasu na robótki i czytanie grupy
oraz mnóstwo miejsca na dysku na chomikowanie ;)
pozdrawiam
Mampka

4. Data: 2006-12-29 21:26:42

Od: "boroofka" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też poniekąd jestem nowa....chociaż mam ustawioną tą grupę na outlooku i
ściągam wiadomości. I czytam i oglądam i bardzo mi się tutaj podoba :)
Pozdrawiam serdecznie :)

5. Data: 2006-12-30 09:34:14

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> czasu wchodzę na tą stronę i szukam ciekawych stron. Mam ich już
> trochę. Zapoznam się dokładnie z funkcjonowaniem tej strony i mam

Witaj!
To teraz zapomnisz o robótkach, bo cały czas będziesz ściągać nowe wzory
i na robótki czasu nie wystarczy ;). Po tygodniu będziesz ich miała
tyle, ze życia Ci nie starczy na zrobienie tego :) A i tak będziesz
ściagać nadal, bo to uzależnia.

Pozdrawiam
Bea

P.S. To nie jest strona. Jest to grupa dyskusyjna (newsowa). Najlepiej
zasubskrybować ją sobie w czytniku poczty. Najwygodniejszy sposób
korzystania.

6. Data: 2006-12-30 10:49:33

Od: "boroofka" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.S. To nie jest strona. Jest to grupa dyskusyjna (newsowa). Najlepiej
> zasubskrybować ją sobie w czytniku poczty. Najwygodniejszy sposób

Ja tak właśnie mam :) Siedzę, ściągam i zastanawiam się kiedy ja to
zrobię :) ale staram się znaleźć czas, np w święta wydłubałam topik teraz go
tylko zszyć i nosić :) mam propozycję, może zgłosimy uchwałę, że życie
powinno trwać 150 lat? Ale jak znam siebie i podobne do mnie to i ten czas
będzie nie wystarczający do zrobienia tego wszystkiego :)

Pozdrawiam serdecznie :))

7. Data: 2006-12-30 11:01:31

Od: "Ola S" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Bea ma calkowita racje. Wlasnie to samo wczoraj mezowi mowilam, ze od kiedy
pozapisywalam sie na grupy dysusyjne i odkrylam 163 to robotek nawet nie
tknelam, tylko klikam i klikam. Nawet nie zebym miala zamiar to haftowac,
tylko szkoda nie sciagnac ... Boze, czlowiek to dziwne stworzenie :)

Pozdrawiam
Ola S

8. Data: 2006-12-30 12:01:54

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj wśród maniaczek robótkowych :)
Ja zajrzałam tu tylko na chwilkę ....jakieś trzy lata temu :) i juz zostanę po
wsze czasy ...

Marzena
http://show.7ya.ru/private.aspx?login=koroneczka295&
RubrID=57899

9. Data: 2006-12-30 12:27:44

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola S napisał(a):
> [...]
> tknelam, tylko klikam i klikam. Nawet nie zebym miala zamiar to haftowac,
> tylko szkoda nie sciagnac ... Boze, czlowiek to dziwne stworzenie :)

Mam na to radę, sama stosuję. Przeglądam te śliczności
ściągnięte i okazuje się, że leżąc na dysku śliczności
niektóre przestały być ślicznościami, więc wywalam. Wprawdzie
czasu na robótki nie przybywa, ale miejsca na dysku i owszem :-))
Pozdrawiam Mono

10. Data: 2006-12-30 13:15:29

Od: "boroofka" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena <k...@p...fm> napisał(a):

> Witaj wśród maniaczek robótkowych :)
> Ja zajrzałam tu tylko na chwilkę ....jakieś trzy lata temu :) i juz
> [...]

Marzeno droga !
Czy ty sobie kobieto zdajesz sprawę co ty zrobiłaś? :P Ja kiedyś te twoje
topiki oglądałam ale mi się zapomniało.... a teraz wlazłam tam znowu i
umarłam :)))I kiedy ja to zrobię? Bo, że zrobię to nie ulega wątpliwości :)

jak wplesc cekiny?
Wrocław- gdzie dobra pasmanteria
Wielka prośba
rico-szukam