Nowa podstawa programowa

11. Data: 2005-03-27 08:09:55

Temat: Re: Nowa podstawa programowa
Od: "Lacek" <l...@v...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RomanO" <r...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
news:d24ap1$go0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> <...>
> Ja może o podstawie z TI: "

Podstawa z informatyki jest lepsza... jakos nie widze rzeszy polskiej
mlodziezy:
- programujacej dynamiczne problem plecakowy
- znajdujacej lidera w zbiorze
- poslugujacej sie kodami Huffmana
- znajacej sie na algorytmie RSA
- "znajacej zasady i techniki programowania obiektowego",
- "wykorzystujacej zaawansowane struktury danych w _realizacji_ algorytmow"
- "szacowac czas dzialania zlozonych algortmow, np zawierajacych
rekurencje" - tw. o rekurencji uniwersalnej?

Gdyby tego wszystkiego udalo sie nauczyc to byloby wspaniale, ale przeciez w
praktyce to nie wyjdzie.
A trzeba jeszcze dodac ze trzeba masy innych rzeczy nauczyc, sieci,
"programowania zespowego", Offica lub czegos podobnego, i mase innych
rzeczy, ciekawe ile godzin jest na ta informatyke przewidzianych...

Lacek

12. Data: 2005-03-27 13:07:27

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lacek"
<l...@v...kr
akow.pl> napisał w
wiadomości news:nTt1e.12874$zY6.9121@news.chello.at...
<...>
> [...]
> "programowania zespowego", Offica lub czegos podobnego, i mase innych
> rzeczy, ciekawe ile godzin jest na ta informatyke przewidzianych...
Specjalnie się o informatyce nie wypowiadam. Coś się chyba szykuje.
Przed świętami w naszej okolicy odbyły się dwie ważne konferencje.
Jedna (kuratoryjna) z udziałem przedstawiciela CKE, i OKE-Gdańsk oraz druga
(ODN-owska),
m. in. dotycząca pzrygotowania pzrebiegu i podsumowania próbnych matur z
informatyki.
Do pierwszej "przyklejona" była "Szkoła bydgoska" z pakietem do nauczania
algotytmiki i programowania oparta na VB.
Do drugiej "Szkoła toruńska", nazwałbym klasycznej nauki podstaw
programowania,
-dotyczasowej "pascalocentrycznej. Pierwsze jakby trąci Szołą liderów
Intella, druga to środowisko informatyczne WMIiI UMK.
Obie szkoły mi się podobaja! Jestem w rozterce, ale mam fajnie nie!
Życzę wszystkim oby w te Święta (i po) było CIEKAWIE, i było z czego
wybierać.

RomanO

--
______________________
FAQ grupy pl.soc.edukacja

13. Data: 2005-03-27 14:02:53

Od: "arek" <nie pisz@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wypadnie kilka lekcji, (jest wszystkiego 38 tygodni), to wychodzi
> temat
> na jednostkę?!

wypadnie i to przynajmniej te 8 juz niebawem zaczyna sie matura i pewnie
częściowa dezorganizacja
planowych zajęć
1 godz./ tydzień to jest przygotowanie do usunięcia TI na wzór Handke-go aby
nie powielać
przerabianego wcześniej w gimnazjum materiału
informatyka - dawno temu był zapis że aby przystąpić do tego egzaminu musi
być 5 godzi w cyklu

Arek

14. Data: 2005-03-27 17:08:11

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie tylko: Czy my mamy na to jakiś wpływ?

Myślę, że tak jesli będzie się pisać z sensem.
Konkretne tematy, konkretne wątpliwości.
Pamietajmy, że zacietrzewiony list jest
automatycznie klasyfikowany jako list
od maniaka i odpowiednio traktowany.
Różni ludzie czytają to i inne fora. Czasami
brakuje argumentów. Pamiętajmy, że widzimy
tylko wierzchołek wulkanu. W dole też wrze.
Na razie wygląda, że ktoś odwalił robotę
niewiele się zastanawiając nad tym co pisze.
Wstawił wszystko, co mu przyszło na myśl.
SZ

15. Data: 2005-03-27 17:56:46

Od: "King Kong" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

arek <nie pisz@onet.pl> napisał(a):

test

http://je.pl/ibux

16. Data: 2005-03-28 10:25:05

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś się mocno wkurzył ;-)

http://www.isp.org.pl/podstawa/forum/index.php

--
RomanS
______________________________

17. Data: 2005-03-28 15:54:32

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktoś się mocno wkurzył ;-)
>
> http://www.isp.org.pl/podstawa/forum/index.php
>
> --
I znowu się skupi na biednym administratorze
SZ

Kursy przygotowawczy na MIMUW.
koza
odpis matury ze zlikwidowanej szkoly
Turkologia - info potrzebne ???
Szukam Elwro 800jr, Meritum i innych starych komputerow