Nowa stronnictwo

11. Data: 2003-04-04 21:01:28

Temat: Re: Nowa stronnictwo
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> PS. Czy ktos juz robil dziegielowke? Bo moj dziegiel(arcy) z ziemi wylazi,
> rok mu drugi idzie i pora by go na plyn przerobic zanim zakwitnie...
:)
przepisu na dziegielowke nie znam
ale korzen arcydziegla noszony na szyi
ma podobno chronic zlymi mocami
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

12. Data: 2003-04-06 10:44:20

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote in

> Po drodze byla jeszcze tarninowka, pigwowka i wisniowka. A moze i wiecej,
> ale nie pamietam.

To ja się chyba dopiszę do stronnictwa.
Kilka dni temu dostałem z Armenii kilka zrazów morwy. Już je zaszczepiłem na
sadzonkach morwy białej. Nie wiem co to za morwa, ta z Armenii. Wg opisu ma
owoce różowe. W Armenii pędzą z tych owoców narodowy napój - morwówkę.
Może za parę lat zrobimy jakiś zjazd degustacyjny dla oceny zalet
poszczególnych destylatów?

Pozdrawiam
Leszek

13. Data: 2003-04-06 16:08:07

Od: "Platon" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisal w wiadomosci
> W wiadomosci news:b6k0qd$986$02$1@news.t-online.com Irek
> Zablocki<i...@w...de> napisal(a):
> Hejka. A mnie sie wydaje, ze stronnictwo (trunkowe) stare jak swiat,
> tylko sekcja nowa;-) Tu nie o owoce przeciez idzie :-)
> Pozdrawiam wyskokowo Ja...cki

O Dionizosie, synu Zeusa i Semele, Twoi stronnnicy sie znowu jednocza.
Chwala im!! Jakze móglbym sie do Nich nie przylaczyc
Platon wierny tradycji, ale tez pochwlajacy nowe technologie (destylacji)

Jaki nawoz zielony zastosowac na piaszczysta glebe?
rozsadzanie lili wodnych
balkony
Lopaty w ruch :) . Krakow.
popiol z komina