Re: Nowa techologia?

From: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nowa techologia?
Date: 13 Apr 2000 15:41:17 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

> Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Badanie tym aparatem traktowano
> najwyraźniej jako dodatkowe, gdyż ani za to nie pobrano dodatkowych
> pieniędzy, ani nie
> poinformowano co właściwie było robione. Lekarz był dosyć rzeczowy i nie
> namawiał do żadnych dziwnych metod leczenia. A że miał słabość do tzw.
> alternatywnych metod diagnozy... cóż, chyba niektórzy z dyskutantów nieco
> się zagalopowali w ocenach. Dla mnie - niefachowca - równie tajemniczo
> wygląda diagnoza irydologa lub specjalisty od akupunktury.

Zarowno irydologia, jak i homeopatia i leczenie tym tzw. "rezonansem" to
zwykle naciaganie ludzi. Poza tym lekarz powinien o wszystkim informowac, co
i po co robi. W dodatku lekarz, ktory stosuje te metody, postepuje
nieetycznie (sprzecznie z Kodeksem Etyki Lkearskiej).

Piotr Zielinski

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/