Nowa "twarz" w kuchni

1. Data: 2002-10-04 09:47:03

Temat: Nowa "twarz" w kuchni
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow!

Przegladam grupe juz od jakiegos czasu, nawet się troche udzielalam (m.in.
przepis na salatke ziemniaczana) i poniewaz zaczelo mi sie tu podobac to
chcialam sie przedstawic.
Mam na imie Magda (nick: gdaMa), mezata (szt.1), dzieciata (tez szt.1),
pracujaca i niestety niewiele dzialajaca w kuchni... no moze poza
zmywaniem...
Poszalec w kuchni bardzo bym chciala, ale raz nie mam tak wiele czasu, a dwa
nie mam w pelni wyposazonej kuchni - brak piekarnika :-(((( takze bede na
pewno przeszukiwac archiwum i ew. podpytywac grupe o wszelkie pomysly na
tanie, szybkie i mniamniusie potrawy gotowane, duszone lub mikrofalowane.

Pozdrawiam wszystkich
gdaMa (Magda)

1. Data: 2002-10-04 10:06:57

Temat: Re: Nowa "twarz" w kuchni
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:

> Witam wszystkich grupowiczow!

Witaj :)
Polecam na poczatek do przejrzenia:
http://kuchenna.host.sk/

Milego czytania i usmiechu na twarz :)
pzdr
agi

1. Data: 2002-10-04 10:09:48

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisała:
> Witam wszystkich grupowiczow!

Witaj Magdo i czuj sie jak u siebie :)

> pracujaca i niestety niewiele dzialajaca w kuchni... no moze poza
> zmywaniem...

Hihi... czyli masz do dyspozycji kogos, kto musi sie zajac gotowaniem :)

> Poszalec w kuchni bardzo bym chciala, ale raz nie mam tak wiele czasu, a dwa
> nie mam w pelni wyposazonej kuchni - brak piekarnika :-((((

A moze kup sobie prodiz? Bedziesz mogla w nim wszystko upiec,
to naprawde dobra rzecz.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-10-04 10:17:50

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:

> pracujaca i niestety niewiele dzialajaca w kuchni... no moze poza
> zmywaniem...
> Poszalec w kuchni bardzo bym chciala, ale raz nie mam tak wiele czasu,

Polecam szybkowar- naprawde pomaga zaoszczedzic mase czasu, nie wymaga
zadnego cudowania a potrawy nie traca walorów smakowych.
pzdr raz jeszcze
agi uzalezniona od szybkowara

1. Data: 2002-10-04 10:24:49

Temat: Re: Nowa
Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa <g...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> tanie, szybkie i mniamniusie potrawy gotowane, duszone lub mikrofalowane.

Heja Magda!
Ale wiesz jedno, co nie?
Tutaj się nie odchudzisza, a wręcz przeciwnie...
Ale coś za coś...
Ti jest naprawde zaje... [wiesz, co dalej należy wpisać, sam nie wpisze, bo
przeciez nie wypada używać brzdkich słów w kuchni].
Poza tym miło Cię poznać!

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-10-04 10:45:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Oct 2002 11:47:03 +0200, "gdaMa" <g...@w...pl> wrote:

>Witam wszystkich grupowiczow!
<ciach personalia>

> [...]
>tanie, szybkie i mniamniusie potrawy gotowane, duszone lub mikrofalowane.

pierwsze primo- witaj oficjalnie
drugie primo - kup prodiz. nawet ten skromny, najzwyklejszy
dziala jak piekarnik dorazny i mozna w nim wyczarowac i
zapiekanki i ciasta - zapytaj Mechci, ona jest ofiara mojego
namawiania na prodiz i , zdaje sie, nie zaluje ;)))
wtedy juz nie bedziesz miala ZADNEGO wykretu ;))))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-04 10:48:22

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:anjq9h$bap$1@news.gazeta.pl...

> Heja Magda!
> Ale wiesz jedno, co nie?
> Tutaj się nie odchudzisza, a wręcz przeciwnie...

He, he, naleze do tych co to lubia jesc dla smaku a nie po to zeby kaldun
zapchac... nie wychodzi mi to na dobre (sugestia malzonka...) bo mam tu i
owdzie pare cm za duzo... i napewno nie zamierzam sie ich pozbyc poprzez
odchudzanie!

> Poza tym miło Cię poznać!

Dziekuje

> pozdr,
> grzesio [nudny]

gdaMa (Magda)

1. Data: 2002-10-04 10:52:59

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:27sqpu0gfna8mdbrc30l2mcht15teus2p2@4ax.com...

/ciach/
> pierwsze primo- witaj oficjalnie

Dziekuje,

> [...]
> namawiania na prodiz i , zdaje sie, nie zaluje ;)))
> wtedy juz nie bedziesz miala ZADNEGO wykretu ;))))

zastanawial sie nad tym wczesniej, ale jakos nie bylam do konca przekonana
... po przeczytaniu powyzszego i kilku postow prodizowych chyba jednak
poszukam prodiza i zaczne czarowac:-))

> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

gdaMa (Magda)

1. Data: 2002-10-04 10:56:03

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Witaj Magdo i czuj sie jak u siebie :)

Dziekuje,

> Hihi... czyli masz do dyspozycji kogos, kto musi sie zajac gotowaniem :)

gotuje raczej dania blyskawiczne i najwiecej czasu pozniej spedzam nad
zmywaniem i uporzadkowaniem pola po bitwie...

> A moze kup sobie prodiz? Bedziesz mogla w nim wszystko upiec,
> to naprawde dobra rzecz.

Tak jak napisalam Krysi T. chyba jednak sie na niego zdecyduje..

> Pozdrawiam
> Lilla

gdaMa (Magda)

1. Data: 2002-10-04 11:04:36

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witaj :)
> [...]

Dziekuje, juz teraz znam przepis na racuchy :-))))

gdaMa (Magda)

maslaki
Zupa ogorkowa
[prośba o pomoc] fasolka po bretońsku