Nowe fotki - zapraszam do mojego albumu

1. Data: 2005-02-21 17:09:59

Temat: Nowe fotki - zapraszam do mojego albumu
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby ktoś się nudził :) to zapraszam do obejrzenia moich prac.
Dodałam kilka fotek.
A reszta czeka na swoją kolej:))

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=koronecz
ka295&RubrID=57899

Marzena

1. Data: 2005-02-21 19:13:59

Temat: Re: Nowe fotki - zapraszam do mojego albumu
Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> Gdyby ktoś się nudził :) to zapraszam do obejrzenia moich prac.
> [...]
Ślicznośći , szczególnie zachwyciły mnie serwety, sama prawie wcale nie
robię serwet ale mi się marzą takie śliczności jak twoje na mojej ławie :)
Bluzeczka z kwiatuszków też piekna :) Iza

1. Data: 2005-02-21 20:39:19

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=koronecz
ka295&RubrID=57899

ale piekne topy i bluzeczki!!!!!! super!!!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

1. Data: 2005-02-21 20:41:28

Temat: Fiu fiu fiu...
Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena napisała, a Anngo odpisuje

Pieknie, pieknie! Niektore prace mialam szczescie widziec w realu.
Pozdrawiam Koroneczkę serdecznie.

Anngo i Blazej (06/09/2004) z Katowic
**************************************
Obsesja? - Sesja nad rzeka Ob!

1. Data: 2005-02-22 09:54:07

Od: "Agnieszka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby ktoś się nudził :)  to zapraszam do obejrzenia moich prac.
> [...]
Śliczności:)
stringi rewelacja,mój mąż byłby zachwycony taką kolekcją w mojej szafie
tylko kto mi to zrobi:(

1. Data: 2005-02-22 12:29:52

Od: "Arletaz / Kołobrzeg" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby ktoś się nudził :)  to zapraszam do obejrzenia moich prac.
> [...]
Mam pytanie dotyczące tego staniczka
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=58076&PhotoID=513619
Jak usztywniłaś te miseczki? Jak to się robi ?Możesz mi to zdradzić??
Pozdrawiam Arleta

1. Data: 2005-02-22 12:42:35

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ka295&RubrID=57899
Marzena

> Śliczności:)
> stringi rewelacja,mój mąż byłby zachwycony taką kolekcją w mojej szafie
> tylko kto mi to zrobi:(

Ejjjjjjże kobietko :) sama siadaj,bierz szydełko i do pracy :))

Marzena

1. Data: 2005-02-22 13:18:04

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ID=58076&PhotoID=513619
> Jak usztywniłaś te miseczki? Jak to się robi ?Możesz mi to zdradzić??

A pewnie,że ci zdradzę :))
Kupiłam w pasmanterii usztywniacz do staników(ok.5 zł).Potem sama sobie
wycinasz odpowiedni kształt i wielkość.Pierwszy raz kiedy usztywniałam stanik w
bikini zniszczyłam 3 takie usztywniacze,bo krzywo wycięłam:)
Dodam jeszcze,że stanik był wysyłany do Krakowa...i wracał do mnie kilka razy
na przeróbki...albo za płytki...albo za głęboki...

Można usztywnić także za pomocą flizeliny.Naprasowujesz flizelinę na bawełniany
materiał i przyszywasz do stanika.

Pozdrawiam Marzena

1. Data: 2005-02-22 13:36:23

Od: "Arleta / Kołobrzeg" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na przeróbki...albo za płytki...albo za głęboki...
>
> Można usztywnić także za pomocą flizeliny.Naprasowujesz flizelinę na

Wykroje
chusty i szale z opisem fr.
papużki xxx
Poszukuję osoby.