Nowe nagrywarki Yamaha

1. Data: 2001-06-27 18:04:01

Temat: Nowe nagrywarki Yamaha
Od: l...@r...net (Rodan Computers) szukaj wiadomości tego autora

------=_NextPart_000_0195_01C0FF44.4F31D9E0

Mamy przyjemnosc przedstawic Panstwu calkowicie nowa serie nagrywarek CD-RW Yamahy
2200.
Nowe modele osiagaja nastepujace predkosci :
CD-R - 20x
CD-RW - 10x
Odczyt - 40x.
Sa to jedne z najszybszych obecnie oferowanych na rynku nagrywarek. Nowa linie
wyposazona jest w unikalna na rynku technologie zapobiegajaca przed bledem
BufferUnderrun. Jest to wlasna technologia Yamahy noszaca nazwe SafeBurn.

Skladaja sie na nia trzy elementy:

1.Bardzo duzy bo 8 megowy bufor pamieci
2.Buffer Underrun Protaction - zasada dzialania podobna jak w konkurencyjnych
rozwiazaniach
3.Kontrola Optymalnej Predkosci Zapisu - przy ustawoinej predkosci zapisu 20x
urzadzenie rozpoznaje wlasciwosci i charakterystyke zaladowanej plytki i samo
dobiera optymalna predkosc zapisu aby caly proces odbyl sie bezproblemowo
(technologia analogiczna jak rozpoznawanie czulosci flmu przez aparat i na tej
podstawie dobieranie czasu migawki i przeslony).

Na dzien dzisiejszy w ofercie znajduja sie nagrywarki IDE w wersji Bulk oraz KIT. W
wersji KIT jak zwylke znajduje sie zestaw czystych plytek CD-R i CD-RW oraz
oprogramowanie. Tym razem bedzie to bardzo znane i popularne oprogramowanie Nero 5.5
!!

Ceny tych nagrywarek ksztaluja sie nastepujaco :

CD-RW 2200E Bulk - 775 zl netto
CD-RW 2200E KIT - 855 zl netto

zapraszamy na zkupy on-line

RODAN Computers Sp z o.o.
ul.Racławicka 58
30-017 Kraków
tel (012) 632-71-33
fax (012) 423-39-08
www.rodan.net

--
Listonosz v1.1 (c) Rodan Computers sp. z o.o.
Jeśli chcesz usunąć swój adres e-mail z listy subskrypcyjnej rodan.net to wejdź na

------=_NextPart_000_0195_01C0FF44.4F31D9E0

<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 5.50.4522.1800" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV>
<DIV><SPAN class=680011811-15062001><FONT face=Arial><FONT size=2>Mamy
przyjemnosc przedstawic Panstwu calkowicie nowa serie nagrywarek <STRONG>CD-RW
Yamahy 2200</STRONG>.</FONT><A href="http://www.yamaha.com/comp.htm"><FONT
size=2></FONT></A><BR><FONT size=2>Nowe modele osiagaja nastepujace predkosci
:<BR></FONT><FONT size=2><STRONG>CD-R - 20x<BR>CD-RW - 10x<BR>Odczyt -
40x.</STRONG><BR>Sa to jedne z najszybszych obecnie oferowanych na rynku
nagrywarek. Nowa linie wyposazona jest w unikalna na rynku technologie
zapobiegajaca przed bledem BufferUnderrun. Jest to wlasna technologia Yamahy
noszaca nazwe SafeBurn. </FONT></DIV>
<DIV class=MsoNormal><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV class=MsoNormal align=justify><FONT size=2><STRONG>Skladaja sie na nia trzy
elementy</STRONG>:<BR><BR><STRONG>1.</STRONG>Bardzo duzy bo 8 megowy bufor
pamieci<BR><STRONG>2.</STRONG>Buffer Underrun Protaction - zasada dzialania
podobna jak w konkurencyjnych rozwiazaniach<BR><STRONG>3.</STRONG>Kontrola
[...]
dobieranie czasu migawki i przeslony).<BR><BR>Na dzien dzisiejszy w ofercie
znajduja sie nagrywarki <STRONG>IDE</STRONG> w wersji <STRONG>Bulk</STRONG> oraz
<STRONG>KIT</STRONG>. W wersji KIT jak zwylke znajduje sie zestaw czystych
plytek CD-R i CD-RW oraz oprogramowanie. Tym razem bedzie to bardzo znane i
popularne <STRONG>oprogramowanie Nero 5.5 !!</STRONG></FONT></DIV><A
href="mailto:o...@v...com.pl ?subject=Zamówienie na Yanahe 2200 ide"><FONT
size=2></FONT></A><FONT face="Arial CE" size=2></FONT><FONT face="Arial CE"
size=2></FONT><FONT size=2></FONT>
<DIV class=MsoNormal><BR><FONT size=2><STRONG>Ceny tych nagrywarek ksztaluja sie
nastepujaco :<BR></STRONG></FONT></DIV>
<DIV class=MsoNormal><FONT size=2><STRONG>CD-RW 2200E Bulk - 775 zl
netto<BR>CD-RW 2200E KIT - 855 zl netto</STRONG><BR></FONT></DIV>
<DIV class=MsoNormal><FONT size=2><FONT face="Arial CE"><STRONG><A
href="http://rodan.net">zapraszamy na zkupy
on-line</A></STRONG></FONT></DIV></FONT>
<DIV class=MsoNormal><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV class=MsoNormal><FONT size=2>
<DIV><FONT face="Arial CE" size=2>RODAN Computers Sp z o.o.<BR>ul.Racławicka
58<BR>30-017 Kraków<BR>tel (012) 632-71-33<BR>fax (012) 423-39-08<BR><A
href="http://www.rodan.net">www.rodan.net</A></FONT>
</DIV>
<DIV><FONT face="Arial CE"></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face="Arial CE">--<BR>
Listonosz v1.1 (c) Rodan Computers sp. z o.o.<BR>
Jeśli chcesz usunąć swój adres e-mail z listy subskrypcyjnej <a
href="http://rodan.net/">rodan.net</a> to<BR>
wejdź na adres: <a href="http://rodan.net/subskrypcja-hurt.php?id=99236
1810xin7&usun=1">http://rodan.net/subskrypcja-hurt.p
hp?id=992361810xin7&usun=1</a><BR>
lub odpisz na ten e-mail wpisując w tytule słowo USUN lub REMOVE<br></FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV></DIV></FONT></FONT></SPAN></DIV></
BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0195_01C0FF44.4F31D9E0--

2. Data: 2001-06-28 16:58:15

Temat: Re: Nowe nagrywarki Yamaha
Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rodan Computers <l...@r...net> w artykule
news:019801c0ff33$8bc2fa80$c8000b0a@rodan.net napisał...
Mamy przyjemnosc przedstawic Panstwu calkowicie nowa serie nagrywarek CD-RW
Yamahy 2200.

Czy ktoś ich oświeci że na grupy nie pisze się w html?????

--
<><><><><><><>
Pozdrawiam

3. Data: 2001-06-29 06:04:28

Od: "prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Apik" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
CD-RW
> Yamahy 2200.
>
> Czy ktoś ich oświeci że na grupy nie pisze się w html?????

Na samym początku pojawienia się ich zakichanych reklam napisałem do nich,
czy zdają sobie sprawę, że wysyłają swoje reklamy na grupy dyskusyjne nie
związane z reklamą i że jest to zabronione (netykieta). Ale pisać czy mówić
do nich, to jak grochem o ścianę. Oni widać lepiej wiedzą co wolno a czego
nie wolno i jak należy pisać na grupy (w html-u czy txt).
Najlepiej wrzucić ich do kosza i niech tam siedzą.
Pozdrawiam
Prusak

4. Data: 2001-06-29 12:15:07

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

juz tam ze trzy ich smieci w moim koszu siedza :-)
pozdr.
Arek

Czujesz sie na siłach ? Masz coś do zaproponowania ? Chcesz
powalczyć o swoje sprawy ? - to spróbuj swoich sił w Stowarzyszeniu
Internetowej Społeczności Osób Niepełnosprawnych "SamiSobie"
http://sison.clan.pl. Może uda Ci się coś zyskac ...

5. Data: 2001-06-29 17:25:29

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf <a...@i...org.pl> w artykule
news:000501c10094$42303560$1fa463d9@ArkadiuszAluk napisał...
> juz tam ze trzy ich smieci w moim koszu siedza :-)

Kurcze napisałem do nich całą epistołę, ale widzę iż będę musiał użyć tej
oultlokowej funkcji zablokuj nadawcę:))

--
Pozdrawiam
powalczyć o swoje sprawy ? - to spróbuj swoich sił w Stowarzyszeniu
Internetowej Społeczności Osób Niepełnosprawnych "Sami"
http://sison.clan.pl . Może uda Ci się coś zyskać ...

Re:odleżyny
RENTA SOCJALNA cd....
Dofinansowanie rehabilitacji i wypoczynku przez starostwo powiatowe?!?
ZUS ma czas na wypłatę renty?
programy na SamiSobie