Re: Nowe towary...

Subject: Re: Nowe towary...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5948b05d$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<oiasnn$hhk$1@news.icm.edu.pl>
<5948f70a$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<oib120$5sa$1@news.icm.edu.pl>
<59490a23$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<oib22k$b4h$1@news.icm.edu.pl>
<59491289$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
<5949218c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<594922e4$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<5949299a$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<59492bbe$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Tue, 20 Jun 2017 17:32:15 +0200

W dniu 2017-06-20 o 16:05, XL pisze:
> [...]
ki-ostro-o-kobietach-w-polityce-wstyd/5c6g1eh

> Zapewne już prawnicy to podnieśli? Sprawa w toku?

Czyli tylko dlatego nie doniosłaś, bo sprawa jest w toku?

> Czy nie???

A skąd mam wiedzieć? Ja nie chciałem donosić.

> Miałam to prawo zapewnione w regulaminie Fotosika i skorzystałam. Ona go
> widać nie czytała, a ja tak. Zaskoczona? Niech na przyszłość uważa, na co
> się zgadza, kiedy gdzieś wchodzi.

To zapytam inaczej. Siedzisz, wyszukujesz i wszystkie takie zgłaszasz?
Czy tylko FEniks?

> Nie głosowałam na żadną z tych... pań.

Ale po co głosowałaś na tych, którzy nie powinni znaleźć się w sejmie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr