Re: Nowe towary...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nowe towary...
From: XL <i...@g...pl>
<oiasnn$hhk$1@news.icm.edu.pl>
<5948f70a$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<oib120$5sa$1@news.icm.edu.pl>
<59490a23$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<oib22k$b4h$1@news.icm.edu.pl>
<59491289$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
<5949218c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<594922e4$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<5949299a$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<59492bbe$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
<59494001$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 20 Jun 2017 15:54:23 GMT

<Kviat> wrote:
> [...]
ki-ostro-o-kobietach-w-polityce-wstyd/5c6g1eh

> Czyli tylko dlatego nie doniosłaś, bo sprawa jest w toku?

> A skąd mam wiedzieć? Ja nie chciałem donosić.

> To zapytam inaczej. Siedzisz, wyszukujesz i wszystkie takie zgłaszasz?
> Czy tylko FEniks?

Ewa podała link do zdjęcia ciasta - i dobrze wiedziała, co robi.
Prowokatorka. Dostała to, o co jej chodziło. Rysunek obrażający rząd RP
obok zdjęcia ciasta to nie jakiś tam przypadek. Kto sieje wiatr, niech nie
piszczy, że oto burza.

> Ale po co głosowałaś na tych, którzy nie powinni znaleźć się w sejmie?

Te... panie dostały, na co zasłużyły. Skąd pisk, że to kobiety? To
przecież lewaczki, zwolenniczki równouprawnienia kobiet, więc o co te jęki
teraz? Teraz nagle chcą być bronione?