Nowości w galerii Miry i nie tylko:)))

1. Data: 2006-04-28 06:48:53

Temat: Nowości w galerii Miry i nie tylko:)))
Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zapraszam do obejrzenia nowości w mojej galerii.
A dodatkowo niespodzianka.
Galeria mojej bliskiej koleżanki-Wiesi.
Zobaczcie, ile pięknych obrazków można wyhaftować przez niecałe cztery
lata:))
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

2. Data: 2006-04-28 06:50:32

Temat: Re: Nowości w galerii Miry i nie tylko:)))
Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, pośpiech, pośpiech:)
Adresik:
http://gallery.starfax-serwis.pl/albums.php

Mirka

3. Data: 2006-04-28 07:33:24

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira wrote:
> Witam!
> Zapraszam do obejrzenia nowości w mojej galerii.
> A dodatkowo niespodzianka.
> Galeria mojej bliskiej koleżanki-Wiesi.

Tylko gratulowac :) Bardzo mnie cieszy ze sa tak pieknie oprawione. Na koncu
znajduja sie 3 obraz z 4 por roku, brakuje jesieni. Nie zostala wyhaftowana
czy nie zrobilyscie zdjecia?

Zazula

4. Data: 2006-04-28 08:24:40

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira wrote:
> [...]
> Galeria mojej bliskiej koleżanki-Wiesi.
> Zobaczcie, ile pięknych obrazków można wyhaftować przez niecałe cztery

Śliczna serweta na okrągły stół, i jajeczka :)
I jeszcze firanki z choinkami, bo tez ich wczoesniej nie widziałam
Boskie :)
Pozdrówki
Ola
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

5. Data: 2006-04-28 08:36:57

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koncu
> znajduja sie 3 obraz z 4 por roku, brakuje jesieni. Nie zostala
> wyhaftowana czy nie zrobilyscie zdjecia?

Oj, zaskoczyłaś mnie. Sama nie pamietam, czy są 3 czy 4 :))
Mirka

6. Data: 2006-04-28 10:09:43

Od: "brydzia brydziowa" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prace piękniuchne.Zazdroszczę cierpliwości przy kręgach Heritage.Sa
piękne,takie żywe.Może kiedyś się za nie zabiorę,eh ..,ale przy 2 małych
szkrabów. Narazie podziwiam. Pozdrawiam i gratuluję
http://brydzka.netblog.pl/
http://kordonek.pl/

7. Data: 2006-04-28 18:17:41

Od: Lucyna <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Apr 2006 08:48:53 +0200, Mira wrote:

> [...]
> Galeria mojej bliskiej koleżanki-Wiesi.
> Zobaczcie, ile pięknych obrazków można wyhaftować przez niecałe cztery
Ja napiszę krótko:to jest piękne!!!!

8. Data: 2006-04-28 19:05:11

Od: "Mari " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podziwiam i gratuluje wytrwałosci a najbardziej efektów pracy twórczej.

9. Data: 2006-04-28 19:11:47

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mari napisał:
> Podziwiam i gratuluje wytrwałosci a najbardziej efektów pracy twórczej.

piekne te hafty,az milo popatrzec jak ladnie wykonane i oprawione tak
gustownie,jednym slowem dopieszczone od poczatku do konca
pozdrawiam kasias

10. Data: 2006-04-29 16:23:30

Od: "lucille" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, pośpiech, pośpiech:)