Nowosybirsk

1. Data: 2003-08-12 22:28:34

Temat: Nowosybirsk
Od: "lemeridien" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Jestem po wypadku i uszkodzeniu rdzenia. SZUKAM KONTAKTU Z OSOBAMI, KTÓRE
WIEDZĄ COŚ NA TEMAT KLINIKI W NOWOSYBIRSKU. Mają osiągnięcia z dziedziny
przeszczepów rdzenia kręgowego. Z bardzo pozytywnymi efektami. Szukam w
polsce osób, które są po akiej operacji lub tak jak ja szukają dalszego
kontaktu z kliniką. Ja pierwszy już mam, ale szukam dalej.
Krzysztof

2. Data: 2003-08-13 13:35:48

Temat: Re: Nowosybirsk
Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemeridien" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polsce osób, które są po akiej operacji lub tak jak ja szukają dalszego
> kontaktu z kliniką. Ja pierwszy już mam, ale szukam dalej.

chlopie odpusc sobie ten temat !!!

Lubimy sie babrac
pomoc przy pisaniu
Zlikwidowano znizke abonamentowa na telefon?
Return: Inwazja ruszla
Nowość!!! Aktualności sportowe na www.tacysami.org.pl