Re: Nowotwór złośliwy - proszę o pomoc

From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nowotwór złośliwy - proszę o pomoc
Date: Wed, 11 Jul 2007 00:22:59 +0200

W wiadomości news:f70seu$gcg$1@inews.gazeta.pl jun_dymek
<j...@i...pl> pisze:

> Moja mama jest chora na nowotwór złośliwy. Lekarze przestali ją już
> leczyć, bo nie widzą szans na wyleczenie.
> Czy zna ktoś jakieś niekonwencjonalne metody leczenia, leki - najlepiej
> sprawdzone, cokolwiek. Bardzo proszę o pomoc. Nie wiem już gdzie szukać.
Swego czasu toczyłem walkę o czyjeś życie w sytuacji, kiedy nowotwór był
nieoperacyjny (obejmował m.in. kręgosłup w części lędźwiowej). Rokowania po
operacji (otwarcie i zamknięcie bez jakichkolwiek innych czynności) były ~3
tyg życia.
Został zastosowany (intensywnie) preparat Tołpy, wspierający odpornośc
organizmu "(tabletki).
Walka została przegrana, ale czas życia wyniósł jeszcze ponad 1,5 roku, z
czego ogromna większość w znacznym komforcie i sprawności, w tylko ostatnie
kilkanaście dni w stadium terminalnym.
Nie wiem jaki wpływ na taki rozwój wydarzeń miało stosowanie tego preparatu
i nie mam zamiaru o tym dyskutować. Pewne jest tylko, że lekarz sie mylił.
Po prostu podaję informację.

--
Jotte