Nowy

1. Data: 2003-09-20 18:13:31

Temat: Nowy
Od: "Piciu-" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Jestem tu nowy wiec przepraszam jezeli to juz bylo.

Szukam ( nie dla siebie ) wzory haftu krzyzykowego
z tematyka STAR WARS
--
Pozdrawiam.
Piciu-.

1. Data: 2003-09-20 19:23:47

Temat: Re: Nowy
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piciu- napisał:

> Szukam ( nie dla siebie ) wzory haftu krzyzykowego
> z tematyka STAR WARS

Cześć!
Heh - osobiście chyba się nie spotkałam, ale jak masz jakieś fajne
oobrazki na ten temat to możemy podpowiedzieć jak na wzór krzyżyków
przerobić :-)

Eulalka

1. Data: 2003-09-20 20:34:43

Od: "Piciu-" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Heh - osobiście chyba się nie spotkałam, ale jak masz jakieś fajne
> oobrazki na ten temat to możemy podpowiedzieć jak na wzór krzyżyków

Widzialem rozne programy, jaki najlepiej uzyc ?
Prosze o porade {ew.gdzie zassaC).

Piciu-.

1. Data: 2003-09-20 21:19:57

Od: "e_eulalia(wywal_to_sobie)" <"e_eulalia(wywal_to_sobie)"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piciu- napisał:

> Widzialem rozne programy, jaki najlepiej uzyc ?
> Prosze o porade {ew.gdzie zassaC).

PcStitch 6.0 chyba najpraktyczniejszy. Dziewczyny!!! Skąd on ma to zassać?

Eulalka

1. Data: 2003-09-20 21:20:33

Od: "alTomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PcStitch 6.0 chyba najpraktyczniejszy. Dziewczyny!!! Skąd on ma to zassać?
>
> Eulalka

Dziewczyny jak dziewczyny..;p PCStitcha 6 dosyć długo sobie kombinowałem bo
to albo była wersja shareware albo crack nie pasował... Może wystarczy Haft
Krzyżykowy?

Tomek

1. Data: 2003-09-23 15:41:52

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alTomek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
bo
> to albo była wersja shareware albo crack nie pasował... Może wystarczy

Eeeee, niemozliwe:)) Uzywamy 6 PCStitcha:)

Elzbieta

1. Data: 2003-09-23 16:18:10

Od: "ka" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie wlasnie
musialam niestety niedawno sformatowac twardy dysk i jeszcze sciagnac
pcstitcha.mam 6, ale jeszcze nie kombinowalam z crackami. moze ktos mi by
kodzik podeslal i oszczedzil pracy? bardzo sie usmiechne :)

pozdrawiam

kaja (dzis rozleniwiona)

1. Data: 2003-09-23 17:49:52

Od: aga <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ka napisał:

> [...]
> pcstitcha.mam 6, ale jeszcze nie kombinowalam z crackami. moze ktos mi by
> kodzik podeslal i oszczedzil pracy? bardzo sie usmiechne :)

Szukałam cracka do wersji 6.4.16 - bo takową ściągnęłam ze strony
PCStitch.com, ale niestety nic z tego:(

Pozdrawiam
AGA-cka

1. Data: 2003-09-23 18:16:37

Od: aga <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eulalka napisał:

> Pasuje ten od 6.0

Dziękuję.

Pozdrawiam
AGA-cka

1. Data: 2003-09-23 18:17:04

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga napisał:

> Szukałam cracka do wersji 6.4.16 - bo takową ściągnęłam ze strony
> PCStitch.com, ale niestety nic z tego:(

Pasuje ten od 6.0

E.

filet