Nowy

1. Data: 2003-01-18 21:56:26

Temat: Nowy
Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Jestem tutaj pierwszy raz.Czy w zwiazku z tym,powinienem na razie
tylko zadawac pytania?Nie wiem jakie tu zwyczaje panuja.
Pozdrawiam Cezary

2. Data: 2003-01-18 22:36:16

Temat: Re: Nowy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> Witajcie!
> Jestem tutaj pierwszy raz.Czy w zwiazku z tym,powinienem na razie
> tylko zadawac pytania?Nie wiem jakie tu zwyczaje panuja.

Cześć! Zostań z nami i czuj się dobrze. :-)
Jako nowy nie powinienes na razie zadawac pytań tylko udzielać odpowiedzi.
Na pytania przyjdzie czas. :-) Na początek dwa pytania.
1. Kto to był Jerzy i dlaczego??
2. Czy uprawiasz winorośla??
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-01-18 22:48:13

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
>
> czy uprawiam winorosla? o co Ty mnie podejrzewasz?
najlepsze sa przeciez maliny!
czy chodzi o krola jerzego? no to co, zdalem?
Pozdrawiam Cezary

4. Data: 2003-01-18 22:50:08

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przydatną możę się okazać lektura strony naszej grupy. Adres w stopce.

--
Rafał Wolski

5. Data: 2003-01-18 23:04:12

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>    najlepsze sa przeciez maliny!
>    czy chodzi o krola jerzego? no to co, zdalem?
>               Pozdrawiam  Cezary

Ales strzelil! Tylko dlatego,ze nie wiedziales
boletus Ci wybacza.Co uczyni Wasza Winorosl nie wiem.
Pozdrawiam Luciano

6. Data: 2003-01-18 23:17:31

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> najlepsze sa przeciez maliny!
:-))) trafiony - zatopiony! :-))
> czy chodzi o krola jerzego? no to co, zdalem?
A skądże. Nie odpowiedziałeś na najważniejszą część pierwszego pytania :
"dla czego"?
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2003-01-19 00:06:32

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>     Witajcie!
>  Jestem tutaj pierwszy raz.Czy w zwiazku z tym,powinienem na razie
>  tylko zadawac pytania?Nie wiem jakie tu zwyczaje panuja.
>             Pozdrawiam Cezary

Witaj
A po co sie tu zaplątałeś? Tu jest nudno. Lepiej się z pl-rec-kuchnia zadawać
bo tam przynajmniej trochę temperamentu kobiety wykazują. A tu jakieś takie
przemęczone robotą w ziemi.
A pytania mozesz sobie zdawać. I tak ci nikt nie powie jak z kretem sobie
poradzić bo każdy dla siebie tajemnicę trzyma i cieszy się jak jemu nie ryje, a
sąsiadowi ryje.
Jerry

8. Data: 2003-01-19 12:29:23

Temat: Re: Nowemu o malinach i cos o jerrym
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witaj
> A po co sie tu zaplątałeś? Tu jest nudno
Drogi Nowy Czarku.
Istnieje podejrzenie, ze pytanie o jerzego wywolalo wilka z lasu - tan
czarnowidzki ton cos mi przypomina.
Zanim zatem powiem cos tobie - mam pytanko do Jerrego.
Piszesz Jerry o pl.rec.kuchnia. Kiedys byl tam przepis na golabki po
zydowsku - spotkales sie moze z tym przepisem?
A teraz juz nowemu.
Jako Przewodniczacy Towarzystwa Milosnikow Malinowego Chrusniaka WITAM CIE .
Byla tu juz wielka dyskusja o wyzszosci malin na winoroslami - no i Janusz -
jako milosnik winorosli czuje sie niedopieszczony. Po prostu milosnikow
malin i jezyn jest wiecej niz tych od winorosli.!

A co do Twojej obecnosci - czekam na nowy ciekawy watek ogrodniczy.
Wojtek Pa

9. Data: 2003-01-19 22:26:35

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witaj
> A po co sie tu zaplątałeś? Tu jest nudno.

No cóż ,moim zdaniem czasem nudno,czasem arcyciekawie.

Lepiej się z pl-rec-kuchnia zadawać
> bo tam przynajmniej trochę temperamentu kobiety wykazują. A tu jakieś
takie
> przemęczone robotą w ziemi.

No jeśli szukasz temperamentnych kobiet w Internecie to zły adres.Polecam
randki.interia.pl - dostaniesz kilkanaście zaproszeń - jeśli się nie boisz.

> A pytania mozesz sobie zdawać. I tak ci nikt nie powie jak z kretem sobie
> poradzić bo każdy dla siebie tajemnicę trzyma i cieszy się jak jemu nie
> [...]

Mi tam nic nie ryje .Może to z powodu mrozu?

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

10. Data: 2003-01-20 07:39:04

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@o...pl wrote in news:012f.0000048c.3e29ec08@newsgate.onet.pl:

> Witaj
> A po co sie tu zaplątałeś? Tu jest nudno. Lepiej się z pl-rec-kuchnia
> zadawać bo tam przynajmniej trochę temperamentu kobiety wykazują.
Tez bys wykazywal troche temperamentu, jak po trzygodzinnym ucieraniu
super-babki facet by Ci otworzyl piekarnik i zapytal: a co to jest i czemu
to tak jakos w tej formie sie obniza? Fakt autentyczny (ale to nie moj Kol.
Malzonek - dlatego jeszcze zyje i nie moja babka - dlatego ja jeszcze
zyje :-))
A co facet moze w ogrodku sp....c? Najwyzej sobie kosiarka po stopkach
przejedzie albo wpadnie do swiezo wywalonego dolu, ew. skonsumuje bezcenne
cebulki tulipanow i bedzie wybrzydzal, ze jakies bez smaku (przy tym
ostatnim jednak temperament kobiety moze sie ujawnic, ale to juz blisko
kuchni :-)). Aha - moze jeszcze skosic wszystko jak leci, lacznie z
kwiatami, ale to juz ryzyko zwiazane z daniem mu do reki takiego narzedzia.
Trudno.
Ogolnie jednak praca w ogrodzie relaksuje (a nie meczy! krzyz bolacy od
pazurkowania boli mniej, niz bolacy od sleczenia nad papierami), dlatego
jestesmy takie mile, spokojne, tolerancyjne, cierpliwe i wogole.
I z anielska cierpliwoscia znosimy przynajmniej cztery w miesiacu watki
n.t. JAK POZBYC SIE KRETA?!?
Jestesmy zaiste bardzo cierrrrrrpliwe.

> jakieś takie przemęczone robotą w ziemi.

Klaruje jak komu dobremu: nie przemeczone tylko zrelaksowane do granic!

> A pytania mozesz sobie zdawać.

Nawet nalezy, bo inaczej grupa wiednie i usycha, robi sie nudno i wszyscy
sa jacys tacy, nawet kret sie im podoba...

> I tak ci nikt nie powie jak z kretem
> sobie poradzić bo każdy dla siebie tajemnicę trzyma i cieszy się jak
> jemu nie ryje, a sąsiadowi ryje.

No kurcze! Na stratega to Ty sie nie nadajesz!
Przeciez jak by sie wszyscy dowiedzieli, jak pogonic kretu kota, to o co
moznaby jeszcze pytac na tej grupie? Pomysl... Taka cisza... Nikt o kreta
nie pyta... Przeciez czysta zgroza!
O wyzszosci swiat Bozego Narodzenia na swietami Wielkanocy i vice versa juz
wszyscy wiedza (uklony dla Janusza i Wojtka :-)))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Pinus ponderosa - z nasion?
wzeszly mi tulipany :(
Re: Rybki w niebezpieczenstwie