Nowy-> do Marcina; do mnie (K) i innych)

1. Data: 2000-11-21 03:22:48

Temat: Nowy-> do Marcina; do mnie (K) i innych)
Od: "k" <d...@b...gnet> szukaj wiadomości tego autora

Jak wskazuje pierwsze slowo Twojego posta; pozwolisz[NIC] (a wiec kill file-
aniu lipek - masz towarzystwo ;)) PRZESTANCIE - jezeli naprawde internetowe
grupy wsparcia maja cos znaczyc... to musimy szybciej lopatami mieszac aby
KOMUKOLWIEK pomoc :((( (przykre???) Tiaaaaa

BTW:
1. wybacz zonie
2. co z tego ze nie zarabiasz (bez przecinkowkow0
3 przespales sie z corka - wiesz kazdy popelnia bledy...
NIE JESTESMY NICZYIM WYTLUMACZENIEM - nikogo NIE MUSIMY pocieszac...

PS nigdy corki; zarabiam, ale i tak sie pocieszajcie...

1. Data: 2000-11-21 03:35:11

Temat: Re: Nowy-> do Marcina; do mnie (K) i innych)
Od: "k" <d...@b...gnet> szukaj wiadomości tego autora

Sorry mialo byc do Mariusza
Brak obeznania -> przepraszam "profesjonalistow" (czyli tych, ktorych
odpowiedzi brzmia "nie pisz **** w html; zobacz do archiv itd., itp. ...
Krzysztof

Szczerze /opowiesc w odcinkach/
Nic.