Nowy kurs

1. Data: 2002-03-19 09:30:31

Temat: Nowy kurs
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na mojej stronie w dziale szkolka, w czesci "haft" sa wlasciwie 2 nowe,
jeden to kurs haftu kolorowego i cieniowanego z Anny z 1998 r., a w drugim z
bardzo starej ksiazeczki w broszurowym wydaniu sa pokazane podstawowe sciegi
haftu plaskiego (inaczej to chyba tez kolorowy) i krzyzykowego rowniez,
milej nauki:)
Poza tym pod nazwa "aktualnie na tamborku" wrzucilam obrazek, ktory obecnie
haftuje, jest strona lewa i prawa, to efekt wymiany pogladow na wyglad lewej
strony:), robie bez supelkow, koncowki przeciagam pod nitkami, ale jak
widac niezbyt dokladnie :) Te czarne nitki to pomocnicze, przeciagam co 10
kratek materialu - tez o tym pisalam, dzieki powstalej kratce unikam
pomylek, bo wzor wpasowywuje w takie same kratki schematu. Obrazek to wiosna
w ogrodzie z cyklu "4 pory roku w ogrodzie" z Anny.
Elzbieta

1. Data: 2002-03-19 11:46:41

Temat: Re: Nowy kurs
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a772fm$g6c$...@n...tpi.pl...
> na mojej stronie w dziale szkolka, w czesci "haft" sa wlasciwie 2 nowe,

Jeszcze tylko adres:)
--

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella

1. Data: 2002-03-19 11:50:41

Od: n...@p...fm (Monga) szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <t...@w...pl> :

> Jeszcze tylko adres:)

No wlasnie, mialas go wczesniej w podpisie, a pozniej gdzies go wcielo :)
Jak kiedys szukalam (teraz juz mam w ulubionych) to musialam dogrzebac sie
do tych postow, kiedy to jeszcze byl w sygnaturce :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-19 12:41:04

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <n...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...110.120
.9...
> [...]
> Jak kiedys szukalam (teraz juz mam w ulubionych) to musialam dogrzebac sie
> do tych postow, kiedy to jeszcze byl w sygnaturce :)

Po prostu Elzbieta tak sobie wykombinowala: jak nie bede zamieszczac zawsze
adresu w stopce, to mnie beda musialy baby wstawic do ULUBIONE. Wot
tjechnika!
Pozdr. Ilona
Ps. Ele i inne z naszej grupy mam juz w ulubionych od dawna. Wiec Elu nie
musisz stosowac tych tanich chwytow z brakiem adresu w stopce:)))))))))

1. Data: 2002-03-19 12:43:37

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak kiedys szukalam (teraz juz mam w ulubionych) to musialam dogrzebac sie
> do tych postow, kiedy to jeszcze byl w sygnaturce :)

Mam caly czas w sygnaturce, tylko zapominam ja wrzucac:), poza tym nie w
kazdym poscie jest odwolanie do strony.
Elzbieta

1. Data: 2002-03-19 13:04:17

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

te czarne nitki to swietny patent!
czy potem je sie latwo wyciaga? a moze obcina i wyciaga tylko te, ktore
widac, a te przyszyte X sie zostawia?

Ja jestem bardzo poczatkujaca krzyzykowa pancia i bardzo prosze, jesli ktos
zna rownie dobre triki, to czy moze sie nimi podzielic?

Czy lepiej jest haftowac X w pionie czy poziomie? A czy mozna laczyc i raz w
pionie, a raz w poziomie, jesli tak akurat jest wygodniej? Teoretycznie
wiem, że tak, ale czy pozniej, dla koncowego efektu nie ma to znaczenia? Bo
mi sie wydaje, ze w obudwu przypadkach ewentualne przeswity kanwy inaczej
sie ukladaja. Moze sie myle

ad. wczesniejszy watek nt lewych stron. Chcialabym miec takie problemy jak
niektore z Was. Tzn martwic sie wygladem lewej strony. Bo ja na razie
martwie sie wygladem strony prawej. A moze by tak przyprasowac flizeline do
lewej strony na sam koniec?

Ilona (znad polowy kotka)

1. Data: 2002-03-19 13:13:55

Od: n...@p...fm (Monga) szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <t...@w...pl> :

> Mam caly czas w sygnaturce, tylko zapominam ja wrzucac:), poza tym nie
> w kazdym poscie jest odwolanie do strony.

A to ze nie w kazdym watku jest nie powinno miec znaczenia :) Stronka jest
Twoja i czy jest cos w watku na ten temat czy nie to sadze, ze byc powinna
:) Ja akurat mam programik, ktory mi wstawia sygnaturke automatycznie, ale
o ile pamietam to w OE tez mozna sobie tak ustawic - wtedy nie musisz
zupelnie o tym pamietac, bo wkleja Ci sie samo :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-19 13:30:21

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ilona <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> Ps. Ele i inne z naszej grupy mam juz w ulubionych od dawna. Wiec Elu nie
> musisz stosowac tych tanich chwytow z brakiem adresu w stopce:)))))))))

Nie rozsmieszaj mnie, mam nadal zapalenie oskrzeli i kazdy atak smiechu
konczy sie dla mnie tragicznie:)
Ja tylko ze skromnosci i kompletnego braku checi autoreklamy nie wstawiam
namietnie adresu do podpisu.
Elzbieta

1. Data: 2002-03-19 13:31:59

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o ile pamietam to w OE tez mozna sobie tak ustawic - wtedy nie musisz
> zupelnie o tym pamietac, bo wkleja Ci sie samo :)

Mam w outlooku tak ustawione, ale zamiast klikac wstaw podpis, podpisuje sie
osobiscie - :))
Elzbieta

1. Data: 2002-03-19 13:36:59

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:3...@n...vogel.pl...
> te czarne nitki to swietny patent!
> czy potem je sie latwo wyciaga? a moze obcina i wyciaga tylko te, ktore

Latwo sie wyciaga, jednym palcem, wlasciwie dwoma:) Wyciagam wszystkie,
nawet jesli ich nie widac, a jezeli zafarbuja?

> [...]
Bo
> mi sie wydaje, ze w obudwu przypadkach ewentualne przeswity kanwy inaczej

Wg mnie bez znaczenia, lece tak jak latwiej i jak najmniej skosow po lewej.

> [...]
> niektore z Was. Tzn martwic sie wygladem lewej strony. Bo ja na razie
> martwie sie wygladem strony prawej. A moze by tak przyprasowac flizeline

Dostalam kiedys cos na flizelinie, po drugim praniu miejscowo sie zaczyna
odklejac, przy prasowanie trzeba uwazac, dla dokladnych:) Obrazek i tak ma
"plecy", zaslonia wszystko.

> Ilona (znad polowy kotka)
Szybka jestes:)
Elzbieta