Nowy - pozdrowienia dla grupy

11. Data: 2004-05-27 17:36:33

Temat: Re: Nowy - pozdrowienia dla grupy
Od: Marx <s...@w...to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Bauer wrote:

> Cieszę się :-). Moje też chyba, ale nie jestem pewien, bo siedzą w
> gąszczu :-(.

widze ze brac (i siostrzen) akwarystyczna ewoluuje (wychodzi z wody na
brzeg) :)
Marx

12. Data: 2004-05-27 21:16:50

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Marx napisał:

> widze ze brac (i siostrzen) akwarystyczna ewoluuje (wychodzi z wody
> na brzeg) :) Marx

Myślę, że to naturalne ciągoty ku naturze (we wszelkich jej przejawach
:-)

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

13. Data: 2004-05-27 21:18:02

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

ogrodowy skryba napisał:

> Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> napisał w
> wiadomoœci news:c94cpu$28j$1@h1.uw.edu.pl...
>
> Masz ziemiaństwo przypisane do nazwiska (z niemieckiego tłumaczšc).
> Przeto witaj Rolniku-Ogrodniku:-))

Zaiste. Niemiecki znam, ale w ten sposób na to nie patrzyłem :-).

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

14. Data: 2004-05-28 05:59:39

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marx" <s...@w...to.newsgroup> napisał w wiadomości

> widze ze brac (i siostrzen) akwarystyczna ewoluuje (wychodzi z wody na
> brzeg) :)

Podobno to naturalny kierunek ewolucji ;) Tyle, że ryby to jednak chyba
ździebko inaczej aniżeli rośliny - choćby i te wyższe ;))
Pozdrawiam, Marzenna

15. Data: 2004-05-29 09:46:41

Od: "Beata Ziecina" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> napisał w wiadomości

> Dzięki, wiem. Ale chyba tylko w paru miejscach go będę stosował, bo po
> pierwsze nie jest taki brzydki, po drugie rośnie w nim dużo bardzo
> ładnych roślinek, np. mniszek. A tam gdzie go pazurami wydarłem
> (dookoła daglezji (tak, tak mam 5 takowych posadzonych - moje pierwsze
> drzewa :-) pięknie zakwitły bratki polne.
>
> --
> Pozdrawiam z pracy :-)
> Tomek B.
> Warszawa
Re: wiesz co przysyp wszysktko gliną w przyszłoosci zatrzyma wilgoć a nie
pozwoli przerastać chwastom
sama sprawdziłam .Miałam ogromny problem z akacją
traz mam piękny trawnik Pięknie rosną również iglaki
drzewa owocowe i kwiaty nawet gdy jest susza to glina nie pozwala wyschnąć
korzeniom

16. Data: 2004-05-29 17:55:41

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Ziecina napisał:

> Re: wiesz co przysyp wszysktko glinš w przyszłoosci zatrzyma wilgoć a nie
> pozwoli przerastać chwastom
> sama sprawdziłam .Miałam ogromny problem z akacjš
> traz mam piękny trawnik Pięknie rosnš również iglaki
> drzewa owocowe i kwiaty nawet gdy jest susza to glina nie pozwala wyschnšć
> korzeniom

Do czasu.
Zanim coś komuś poradzisz to się wcześniej zastanów.

Pozdrawiam
Marta

17. Data: 2004-05-29 21:57:48

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do czasu.
> Zanim coś komuś poradzisz to się wcześniej zastanów.
>
> Pozdrawiam
> Marta

A co, nie lubisz gliny ?:-)))

Pozdrawia boletus

18. Data: 2004-05-29 22:11:48

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Do czasu.

Ano, wilgoć trzyma. A chwasty sobie świetnie poradzą.

Pozdrawiam,
Grzesiek, kilka dni temu koszący osty sięgające do pasa, na glinie.
--
Żołądkowiec, krążąc po Lublinie,
Intonował hymny żalu: ,,Blinie,

19. Data: 2004-05-29 22:39:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Ziecina" <b...@o...pl> wrote in message

> Re: wiesz co przysyp wszysktko glinš w przyszłoosci zatrzyma wilgoć a nie
> pozwoli przerastać chwastom

Chwasty na glinie rosna wprost wspaniale!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

20. Data: 2004-05-30 07:21:07

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> A co, nie lubisz gliny ?:-)))

Takiej z której mozna cegły robić to nie:-(

Pozdrawiam
Marta

Tulipanowiec?
Bonsai