Nowy program TV

1. Data: 2003-04-01 12:58:50

Temat: Nowy program TV
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===========
Wiecie, ze ten nowy program "kuchenny" w TV ma prowadzic
(przynajmniej trzy pierwsze odcinki) Pani Prezydentowa.
Maja tam byc Potrawy z Prezydenckiego Stolu!
Ciekawe czy te dietetyczne, czy wczesniejsze?

waldek
===========

1. Data: 2003-04-01 13:08:28

Temat: Re: Nowy program TV
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:
> [...]
> (przynajmniej trzy pierwsze odcinki) Pani Prezydentowa.
> Maja tam byc Potrawy z Prezydenckiego Stolu!
> Ciekawe czy te dietetyczne, czy wczesniejsze?

a kiedy ma byc emitowany?

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-01 13:15:22

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiecie, ze ten nowy program "kuchenny" w TV ma prowadzic
> (przynajmniej trzy pierwsze odcinki) Pani Prezydentowa.
> Maja tam byc Potrawy z Prezydenckiego Stolu!
> Ciekawe czy te dietetyczne, czy wczesniejsze?

Bardziej ciekawe jaki kucharz będzie suflerem w tym programie ;)

--
ostry

1. Data: 2003-04-01 13:33:26

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:
> [...]
> (przynajmniej trzy pierwsze odcinki) Pani Prezydentowa.
> Maja tam byc Potrawy z Prezydenckiego Stolu!
> Ciekawe czy te dietetyczne, czy wczesniejsze?

Piszesz o tym programie Schellera?
Ja już nawet wiem od kiedy on będzie ;-)

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-04-01 13:34:11

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja już nawet wiem od kiedy on będzie ;-)
==========
Jaki to ma byc dzien tygodnia?

waldek
==========

1. Data: 2003-04-01 13:41:55

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:
> ==========
> Jaki to ma byc dzien tygodnia?

Nie wiesz? Nie żartuj ;-)

1. Data: 2003-04-01 13:42:46

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kosela napisał:

> [...]
> Pzdr
> Pe Ka
> Jeżeli odpowiadasz bezpośrednio usuń co trzeba z adresu!

To napisz :P

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-01 13:45:23

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiesz? Nie żartuj ;-)
>
> --
> Pzdr
> Pe Ka
> Jeżeli odpowiadasz bezpośrednio usuń co trzeba z adresu!

Cos czuje ze to 1 kwietniowa emisja ;P

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-01 13:52:58

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> To napisz :P

Nie mogę. Zresztą myślę, że Waldek też wie i jak już będzie mógł, to ogłosi
to wszem i wobec.

1. Data: 2003-04-01 22:16:30

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiecie, ze ten nowy program "kuchenny" w TV ma prowadzic
> (przynajmniej trzy pierwsze odcinki) Pani Prezydentowa.
> Maja tam byc Potrawy z Prezydenckiego Stolu!
> Ciekawe czy te dietetyczne, czy wczesniejsze?
Prima aprilis!

waldek

[P] babeczki z masa migdalowa - "mazarin"
zbieram przepisy na nalesniki!!!
ciastka na wesele
Jak to ladnie napisac? (FAQ)
potrawka z kurczaka