Re: Nur fur Deutsche!

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nur fur Deutsche!
Date: Thu, 10 Jan 2019 17:37:03 +0100

> Ta kobieta była kandydatką na radną (czy coś takiego) w ostatnich
> wyborach samorządowych. Brała udział w debacie w TV (hmmm... "brała
> udział" to zbyt dużo powiedziane... siedziała przy stole i coś tam
> powiedziała do mikrofonu - zapis dostępny do obejrzenia w internecie).
> Dostała ze 3 głosy (możesz znaleźć dokładnie na stronach komisji
> wyborczej jeżeli jesteś zainteresowany, a jej narodowcy jakiś 1% w skali
> kraju. Albo poszukać w archiwum grupy, bo chyba podawałem).
>
> Ona nie robi tego tylko wirtualnie. Dobrze, że ludzie którzy szukają o
> [...]

Nie jest chyba jednak tak zle skoro jej nie wybrali nawet na szczeblu
lokalnym i jakos nie udalo jej sie wybic troche wyzej. Pech g'habt, jak
tu mowia. Gdyby miala wiecej rozumu, to by wsiadla do lepszego pociagu.
Czyzby tam mieli lepsze standardy? ;-) No, ale chociaz tutaj ma swoja
wyszalnie i nie musi sie zdawac na jakichs tam wyborcow, z ktorych
pewnie czesc to lewacy, pedali, bezboznicy, kosmopolici i inni czyli
przypadkowa zbieranina. Panoptikum. ;-)

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).