Re: Nur fur Deutsche!

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nur fur Deutsche!
Date: Thu, 10 Jan 2019 18:36:17 +0100

On 2019-01-10 10:15, XL wrote:
> https://propublico24.pl/index.php/2019/01/08/niemiec
cy-turysci-we-wroclawiu-co-ta-polska-k-do-mnie-mowik
ontra-byla-rownie-mocna/?fbclid=IwAR1MuGlmuIvhhNegt6
x66qKwWDDeSvI8DKORWCHaFKeLq9DWo20PIHEuLLA

"Jak czytamy dalej w opisie kobiety:

"Podchodzi do mnie jeden z Niemców (około 75 lat) i mówi po niemiecku:
Czy pani nie rozumie, że jest nas dużo?" Dziennikarka miała odpowiedzieć
(w ojczystym języku), że w Polsce mówi się po polsku.

Niezadowolny z takiego rozwoju sytuacji Niemiec w odpowiedzi miał "na
całe gardło" zapytać swoich towarzyszy: "czy ktoś rozumie, co ta
bezczelna polska kurwa do mnie mówi? Oni nigdy się nie nauczą."

Magda Groń pryznaje, że nie wytrzymała poziomu tego mało
dżentelmeńskiego komentarza ("w jednej chwili wyszła ze mnie cała
ksenofobia") i odpowiedziała płynnym niemieckim swojemu adwersarzowi:
"czy byłby pan uprzejmy zabrać swoją starą esesmańską dupę z mojego
kraju? Bo bezczelne niemieckie kurwy chyba nigdy się nie nauczą, że nie
są u siebie"."