Nur fur Deutsche!

1. Data: 2019-01-10 10:15:09

Temat: Nur fur Deutsche!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://propublico24.pl/index.php/2019/01/08/niemiec
cy-turysci-we-wroclawiu-co-ta-polska-k-do-mnie-mowik
ontra-byla-rownie-mocna/?fbclid=IwAR1MuGlmuIvhhNegt6
x66qKwWDDeSvI8DKORWCHaFKeLq9DWo20PIHEuLLA

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-10 12:02:31

Temat: Re: Nur fur Deutsche!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-10 o 10:15, XL pisze:
> https://propublico24.pl/index.php/2019/01/08/niemiec
cy-turysci-we-wroclawiu-co-ta-polska-k-do-mnie-mowik
ontra-byla-rownie-mocna/?fbclid=IwAR1MuGlmuIvhhNegt6
x66qKwWDDeSvI8DKORWCHaFKeLq9DWo20PIHEuLLA

Chciałaś udowodnić, że w Polsce i w Niemczech mieszkają również chamy i
prostaki? No to ci się udało.

No i?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-01-10 13:31:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
x66qKwWDDeSvI8DKORWCHaFKeLq9DWo20PIHEuLLA

> Chciałaś udowodnić, że w Polsce i w Niemczech mieszkają również chamy i

Maul halten.

4. Data: 2019-01-10 13:47:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-10 o 13:31, XL pisze:
cy-turysci-we-wroclawiu-co-ta-polska-k-do-mnie-mowik
ontra-byla-rownie-mocna/?fbclid=IwAR1MuGlmuIvhhNegt6
x66qKwWDDeSvI8DKORWCHaFKeLq9DWo20PIHEuLLA

> Maul halten.

I znowu ci się udało.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-01-10 15:05:14

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.01.19 um 13:47 schrieb Kviat:
> [...]
ontra-byla-rownie-mocna/?fbclid=IwAR1MuGlmuIvhhNegt6
x66qKwWDDeSvI8DKORWCHaFKeLq9DWo20PIHEuLLA

Daj czlowieku spokoj tej damie. ;-) Znalazla sobie tutaj wirtualna
wyszalnie, wiec musi sie wyzyc na wszystkich, ktorych nie lubi, a wiec
Zydach, Niemcach, Ukraincach, lewakach, marksistach, komunistach,
Merkel, Tusku, Macronie, Timmermansie, Biedroniu, Owsiaku, Franciszku,
zlych sasiadach, opozycji totalnej, pani na poczcie, panu z pieskiem,
TVN, ateistach, baptystach, ekologach itd. Psychoterapia nie pomoze,
psychotropy lub slowo boze tez nie. Daj wiec jej spokoj, niech sobie
pluje w pojedynke, a sie calkiem zapluje i ja zamkna.

--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2019-01-10 16:03:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-10 o 15:05, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
> psychotropy lub slowo boze tez nie. Daj wiec jej spokoj, niech sobie
> pluje w pojedynke, a sie calkiem zapluje i ja zamkna.

Ta kobieta była kandydatką na radną (czy coś takiego) w ostatnich
wyborach samorządowych. Brała udział w debacie w TV (hmmm... "brała
udział" to zbyt dużo powiedziane... siedziała przy stole i coś tam
powiedziała do mikrofonu - zapis dostępny do obejrzenia w internecie).
Dostała ze 3 głosy (możesz znaleźć dokładnie na stronach komisji
wyborczej jeżeli jesteś zainteresowany, a jej narodowcy jakiś 1% w skali
kraju. Albo poszukać w archiwum grupy, bo chyba podawałem).

Ona nie robi tego tylko wirtualnie. Dobrze, że ludzie którzy szukają o
niej informacji przed wyborami mogą sobie poczytać, co ona sobą
reprezentuje, gdy nie musi się kryć ze swoimi poglądami i pilnować
"poprawności" gdy wypowiada się w realu.

To chory kraj. Ja rozumiem, że każdy ma prawo głosu, ale nie rozumiem,
dlaczego tacy ludzie mają prawo do kandydowania. Dla kandydatów powinny
być obowiązkowe badania psychiatryczne przez wpisaniem na listę.
;)

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2019-01-10 17:37:03

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlaczego tacy ludzie mają prawo do kandydowania. Dla kandydatów powinny
> być obowiązkowe badania psychiatryczne przez wpisaniem na listę.

Nie jest chyba jednak tak zle skoro jej nie wybrali nawet na szczeblu
lokalnym i jakos nie udalo jej sie wybic troche wyzej. Pech g'habt, jak
tu mowia. Gdyby miala wiecej rozumu, to by wsiadla do lepszego pociagu.
Czyzby tam mieli lepsze standardy? ;-) No, ale chociaz tutaj ma swoja
wyszalnie i nie musi sie zdawac na jakichs tam wyborcow, z ktorych
pewnie czesc to lewacy, pedali, bezboznicy, kosmopolici i inni czyli
przypadkowa zbieranina. Panoptikum. ;-)

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

8. Data: 2019-01-10 18:36:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-10 10:15, XL wrote:
> https://propublico24.pl/index.php/2019/01/08/niemiec
cy-turysci-we-wroclawiu-co-ta-polska-k-do-mnie-mowik
ontra-byla-rownie-mocna/?fbclid=IwAR1MuGlmuIvhhNegt6
x66qKwWDDeSvI8DKORWCHaFKeLq9DWo20PIHEuLLA

"Jak czytamy dalej w opisie kobiety:

"Podchodzi do mnie jeden z Niemców (około 75 lat) i mówi po niemiecku:
Czy pani nie rozumie, że jest nas dużo?" Dziennikarka miała odpowiedzieć
(w ojczystym języku), że w Polsce mówi się po polsku.

Niezadowolny z takiego rozwoju sytuacji Niemiec w odpowiedzi miał "na
całe gardło" zapytać swoich towarzyszy: "czy ktoś rozumie, co ta
bezczelna polska kurwa do mnie mówi? Oni nigdy się nie nauczą."

Magda Groń pryznaje, że nie wytrzymała poziomu tego mało
dżentelmeńskiego komentarza ("w jednej chwili wyszła ze mnie cała
ksenofobia") i odpowiedziała płynnym niemieckim swojemu adwersarzowi:
"czy byłby pan uprzejmy zabrać swoją starą esesmańską dupę z mojego
kraju? Bo bezczelne niemieckie kurwy chyba nigdy się nie nauczą, że nie
są u siebie"."

9. Data: 2019-01-10 18:45:01

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-10 17:37, silvio balconetti wrote:

> [...]
> wyszalnie i nie musi sie zdawac na jakichs tam wyborcow, z ktorych
> pewnie czesc to lewacy, pedali, bezboznicy, kosmopolici i inni czyli

Ale, to nie zmienia faktu, że stary dziad zachował się jak świnia.

"Niezadowolny z takiego rozwoju sytuacji Niemiec w odpowiedzi miał "na
całe gardło" zapytać swoich towarzyszy: "czy ktoś rozumie, co ta
bezczelna polska kurwa do mnie mówi? Oni nigdy się nie nauczą.""

Wyobrażasz sobie, że jakiś Polak w Niemczech, w ten sposób traktuje
niemiecką kobiete?

10. Data: 2019-01-10 19:24:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-10 o 18:45, Ilona pisze:

> Ale, to nie zmienia faktu, że stary dziad zachował się jak świnia.

Ale to nie zmienia faktu, że można podać liczne przykłady, gdy Polacy
zachowują się jak świnie. Nie tylko wobec obcokrajowców na których np.
plują w tramwajach i autobusach, ale również w stosunku do swoich.

Więc czemu akurat podała przykład jakiegoś Niemca buraka? Czemu nie
wybrała jakiegoś Polaka, albo reprezentanta z jeszcze innego kraju?
Fobie się leczy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Mądrości żydowskie (1)