Nur fur Deutsche!

11. Data: 2019-01-10 19:33:08

Temat: Re: Nur fur Deutsche!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Nie jest chyba jednak tak zle skoro jej nie wybrali nawet na szczeblu
> lokalnym i jakos nie udalo jej sie wybic troche wyzej.

Zarejestrowaliśmy oddział RN Świętokrzyskie w połowie września, tuż przed
wyborami; komitety wyborcze także. Z powodu braku czasu my, kandydaci, nie
prowadziliśmy zupełnie żadnej osobistej kampanii wyborczej w wojewodztwie,
bo nie było na to środków i czasu.
W debacie tv mieliśmy czas na wypowiedź ograniczony do 30 sekund.
Otrzymałam 69 głosów - przy zupełnym braku kampanii. Dodatkowo - jestem
nowa w RN i nigdy wcześniej nie należałam nigdzie i nie startowałam w
wyborach. Kazdy z nas jest tzw. świeżynką i startowaliśmy tylko po to, aby
uzbierać głosy dla RN, nie dla siebie. I uzbieraliśmy 1,5% i tak. Ale
spokojnie, następnym razem będziemy lepiej przygotowani.

> Pech g'habt, jak
> tu mowia. Gdyby miala wiecej rozumu, to by wsiadla do lepszego pociagu.

Lepszego dla kogo? Nie jestem łasa na błyskotki. Poza tym nie jestem
kurkiem na dachu, tylko patriotką. Przesiadki za błyskotki niech uprawiają
Myszki Agresorki - schetynowe zrobienie Myszki Agresorki na Szarą jest
bardzo dobrym przykładem.
Moj pociąg staje się coraz dłuższy...

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

12. Data: 2019-01-10 19:38:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-10 o 19:33, XL pisze:
> Poza tym nie jestem
> kurkiem na dachu, tylko patriotką.

Kłamiesz. Nie jesteś patriotką.
Patrioci nie zapisują się do ruchów reprezentujących i realizujących
interesy Putina.
Patrioci nie działają na szkodę własnego państwa i jego obywateli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2019-01-10 19:40:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/01/2019 o 12:31, XL pisze:
> [...]
cy-turysci-we-wroclawiu-co-ta-polska-k-do-mnie-mowik
ontra-byla-rownie-mocna/?fbclid=IwAR1MuGlmuIvhhNegt6
x66qKwWDDeSvI8DKORWCHaFKeLq9DWo20PIHEuLLA

> Maul halten.

ze co kurwa, ordnung muss sein

--
gazebo

14. Data: 2019-01-10 20:50:57

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.01.19 um 19:40 schrieb gazebo:
cy-turysci-we-wroclawiu-co-ta-polska-k-do-mnie-mowik
ontra-byla-rownie-mocna/?fbclid=IwAR1MuGlmuIvhhNegt6
x66qKwWDDeSvI8DKORWCHaFKeLq9DWo20PIHEuLLA

> ze co kurwa, ordnung muss sein

Mialo chyba byc: "????????, ??????????" wzglednie "Shut up, s'il te
plaît". :-)

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

15. Data: 2019-01-10 21:04:55

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Wyobrażasz sobie, że jakiś Polak w Niemczech, w ten sposób traktuje
> niemiecką kobiete?
>

>Drei Polen haben Samstag im Gasteiner Tal die Polizei auf Trab
gehalten. Die Arbeiter betranken sich. Einer verursachte einen
Verkehrsunfall, dann sollen noch Araberinnen angepöbelt und ein Taxler
verletzt worden sein.<
https://salzburg.orf.at/news/stories/2928457/

>Bocholt (ots) - (fr) In ca. 100 Fällen fielen drei Männer im Alter von
30, 31 und 40 Jahren im Jahr 2017 bereits auf - teilweise allein,
teilweise zusammen und teilweise auch gegeneinander handelnd - zumeist
stark alkoholisiert.
Der 30-Jährige ist polnischer Staatsangehöriger und hat in Deutschland
keinen offiziellen festen Wohnsitz. Er hält sich aber überwiegend an der
Bocholter Wohnanschrift seines 31-jährigen Bruders auf, an der auch der
40-Jährige gemeldet ist.<
https://crimekalender.wordpress.com/2017/12/21/bocho
lt-drei-randalierende-polen-halten-die-polizei-auf-t
rab/

>Ein 44-jähriger Pole sorgte am Mittwochnachmittag auf der
Böhmerwaldstraße in Geretsried für Aufruhr. Er gefährdete sich und
zahlreiche Autofahrer.<
https://www.merkur.de/lokales/wolfratshausen/wolfrat
shausen-ort29708/obdachloser-randaliert-auf-fahrbahn
-8745013.html

>Betrunkener Pole randaliert: Bierbänke auf Gäste - Gullideckel auf Auto<
https://osthessen-news.de/n1124495/betrunkener-pole-
randaliert-bierbaenke-auf-gaeste---gullideckel-auf-a
uto-bad-orb.html

>Eine alarmierte Streife der Bundespolizei konnte bei dem 36-jährigen
Polen zwei unter der Jacke versteckte Weinflaschen finden, die
zweifelsfrei der Drogerie zugeordnet werden konnten. Aufgrund der
offensichtlichen Alkoholisierung führten die Beamten einen
Atemalkoholtest durch. Dieser ergab einen Wert von 4,06 Promille.<
http://www.maz-online.de/Lokales/Polizei/Mann-will-m
it-vier-Promille-Wein-stehlen

>16.08.2018 - Kleve - 29-jähriger Pole randaliert mit Messer und beißt
Polizisten<
https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/65849/40364
60

>Zwei Männer hielten am Donnerstagabend (22. Februar) ganz Burgebrach
(Landkreis Bamberg) auf Trapp. Sachbeschädigung, Körperverletzung und
Ruhestörung wird den beiden Randalierern zu Last gelegt. Ein 28-jähriger
Pole konnte bereits festgenommen werden. Ein weiterer Mann ist noch auf
der Flucht.<
https://www.tvo.de/randale-in-burgebrach-sachbeschae
digung-koerperverletzung-ruhestoerung-308776/

16. Data: 2019-01-11 20:00:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-10 21:04, silvio balconetti wrote:

> [...]
> der Flucht.<
> https://www.tvo.de/randale-in-burgebrach-sachbeschae
digung-koerperverletzung-ruhestoerung-308776/

No i widzisz? Żaden nie wyzywa kobiet od kurew, nawet po pijanemu.

A że piją, to inna sprawa. Raczej, piją za swoje.

17. Data: 2019-01-12 01:02:34

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> No i widzisz? Żaden nie wyzywa kobiet od kurew, nawet po pijanemu.
>
> A że piją, to inna sprawa. Raczej, piją za swoje.

Nie nabyli pewnie jezyka. A nawet gdyby padly slowa na K, to nikt by
tego nie odnotowal, bo "Kurve" po niemiecku odnosi sie do drog i
geometrii lub topologii. ;-)

18. Data: 2019-01-12 14:37:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Silvio Balconetti" <s...@i...invalid> wrote in message
> Daj czlowieku spokoj tej damie. ;-) Znalazla sobie tutaj wirtualna
> wyszalnie, wiec musi sie wyzyc na wszystkich, ktorych nie lubi, a wiec
> Zydach, Niemcach, Ukraincach, lewakach, marksistach, komunistach, Merkel,
> Tusku, Macronie, Timmermansie, Biedroniu, Owsiaku, Franciszku, zlych
> sasiadach, opozycji totalnej, pani na poczcie, panu z pieskiem, TVN,
> ateistach, baptystach, ekologach itd. Psychoterapia nie pomoze,
> psychotropy lub slowo boze tez nie. Daj wiec jej spokoj, niech sobie pluje
> w pojedynke, a sie calkiem zapluje i ja zamkna.

O - bardzo dobra interpretacja.
Problem w tym, że nowi jej nie znają... myślą że taka tu norma.
Tymczasem to tylko jedno wrzeszczące głośno indywiduum.

19. Data: 2019-01-12 14:38:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5c375eb8$0$524$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
> jeżeli jesteś zainteresowany, a jej narodowcy jakiś 1% w skali kraju. Albo
> poszukać w archiwum grupy, bo chyba podawałem).

Przypomniałbyś? Chętnie się zapoznam...

> [...]
> dlaczego tacy ludzie mają prawo do kandydowania. Dla kandydatów powinny
> być obowiązkowe badania psychiatryczne przez wpisaniem na listę.

:-)))

20. Data: 2019-01-12 15:11:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-12 o 14:38, Pszemol pisze:

> Przypomniałbyś? Chętnie się zapoznam...

Te "ze 3 głosy" to oczywiście taka przenośnia, że mało ;)

https://wybory2018.pkw.gov.pl/pl/delegatury/panstwow
a-komisja-wyborcza/komitet-wyborczy-ruch-narodowy-rp
-3264/260000/86898/272794#results_wbp

Debata:
https://www.radio.kielce.pl/themes/upload/gallery/20
18/10/mm181017-debaty13-165514.JPG