O Zosi Nasturskiej (bylo: To juz koniec....)

1. Data: 2002-06-23 17:08:18

Temat: O Zosi Nasturskiej (bylo: To juz koniec....)
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jun 2002 11:49:15 +0000 (UTC), Papik wrote:

>Zastanawiam sie co Toba kieruje przy tych czynnosciach (kopiuj,wklej) :)
>Co Cie motywuje do kopiowania swoich starych (czasem juz nieaktualnych)
>przemyslen ?

Ze mna jest troche tak jak z Zosia Nasturska;-)))

Magda N

////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////

O ZOSI NASTURSKIEJ

Taka mi się przypomina anegdotka z młodości mojej
studenckiej, z młodości mojej rozbujałej. Pierwszy rok
akademicki, seminarium z filozofii. Mała salka, czarny kłąb
dymu od wypalonych w ferworze opętańczej dyskusji papierosów.
Idealizm transcendentalny Kanta na tapecie. Żarzą się jeden od
drugiego przypalane papierosy, płoną rozpalone młode intelekty.
Abstrakcja najwyższego lotu, wysiłek najgłębszego zrozumienia
ponadczasowych prawd. Przedsionek wtajemniczenia. Trans. Tylko
Zosia Nasturska siedzi przygaszona, śnięta. Nawet jeszcze nie
nauczyła się palić.

Tato, sołtys zapadłej białostockiej wioski rzetelnie po
chłopsku i godnie po polsku społeczną równość od dwudziestu lat
wśród swojaków reprezentuje. Postanowił więc, zresztą słusznie,
że i jego dziewoi coś z tej sprawiedliwości powinno kapnąć.
Wyposażył ją rzetelnie, godnie w suchy prowiant oraz w punkty
za pochodzenie i wysłał z ojcowskim błogosławieństwem na nauki
do stolicy. Niech ma.

Oj, ciężko Zosi Nasturskiej na tych naukach. A gdzież to
tam tym wszystkim tutejszym herezjom do ślicznych pogadanek
pani od polskiego czy do też rozrzewniających niedzielnych
kazań księdza proboszcza? I tyle tych samochodów i brzydkiego
fetoru na ulicach. Koleżanki - Warszawianki wymalowane jak
małpy, rozgogolone takie, świecące prawie dosłownie gołym
tyłkiem, tfu, bezwstydne grzesznice.

A teraz jeszcze ten cały "filozof" patrzy właśnie na nią i
pyta: - a co myśli Pani Zosia Nasturska na temat krytycyzmu
poznawczego Kanta? Czy zechciałaby Pani naświetlić nam swój
pogląd?... Zosia Nasturska przyparta do muru. Świństwo. Kreci
się jak na rozżarzonych węglach, czerwienieje z umysłowego
wysiłku i wreszcie przepraszająco bąka: - No, tak... mmmam....
te, jak im tam,... poglądy... tylko że..., że..., że je
zostawiłam w akademiku... te poglądy... Filozof nerwowo rozrywa
kolejna paczkę klubowych, warszawskie małpy rechoczą.

Magdalena Nawrocka
www.geocities.com/magdanawrocka

1. Data: 2002-06-23 17:50:47

Temat: Re: O Zosi Nasturskiej (bylo: To juz koniec....)
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Jun 2002 19:08:18 +0200, Magdalena Nawrocka napisał/napisała:

> Ze mna jest troche tak jak z Zosia Nasturska;-)))

dobra ja wymiekam.
[ciap zbyt dlugie wynurzenia] :P

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-06-23 18:34:57

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jun 2002 17:50:47 +0000 (UTC), Papik wrote:

>dobra ja wymiekam.

Juz?:-0

>[ciap zbyt dlugie wynurzenia] :P

A tak sie staralam, zeby bylo jak najkrocej.:)

do milego,

Magda N

1. Data: 2002-06-23 19:11:41

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Jun 2002 20:34:57 +0200, Magdalena Nawrocka napisał/napisała:
> do milego,

e-e. jesli juz to na priva tutaj od dzisiaj Cie nie czytam :P

1. Data: 2002-06-24 14:53:46

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Magdo, mam nadzieje,ze to nieprawdziwe nazwisko!!!!

Kaska

1. Data: 2002-06-24 15:18:31

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Jun 2002 14:53:46 GMT, Pyzol wrote:

>Magdo, mam nadzieje,ze to nieprawdziwe nazwisko!!!!

No pewnie, ze wymyslone.:-) Za to takich "Zosi" znalam na kopy.

pozdrowko,

Magda N

1. Data: 2002-06-24 15:34:42

Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) napisał(a):

> Ze mna jest troche tak jak z Zosia Nasturska;-)))
> Magda N

Ale chyba czegoś się nauczyłaś. Chociazby palić.
Pozdrawiam
kis

1. Data: 2002-06-24 16:08:49

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Jun 2002 15:34:42 +0000 (UTC), Kis Smis wrote:

>Ale chyba czegoś się nauczyłaś. Chociazby palić.

Pale jak smok. Tylko z tymi pogladami wciaz u mnie nie w porzadku;-)

Magda N

ksiazki do sprzedania
Re: kto mi w tym pomoze ?
Do fanow Seinfelda