O co chodzi z tym feminizmem?

1. Data: 2010-03-10 09:51:42

Temat: O co chodzi z tym feminizmem?
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Feminizm ostatnio widoczny w telewizji, cos nakrecaja tubylcow.
Oczywiscie od razu ma to odzwierciedlenie tu na grupie,
w podejmowanych tematch.

Ale mam pytanie:
o co chodzi w tym feminizmie, jakie sa jego postulaty?
Bo sluchalem krotko i mam wrazenie ze to bez sensu gadki.

Pozdr,
Druch

P.S.
Mam wrazenie ze po trwajacych "rzadach milosci", narasta frustracja
spoleczna.
Co prawda ruda geba w telewizji ciagle mowi o swoich sukcesach,
ale ile mozna zaklinac rzeczywistosci?
A ludzie z powodu "sukcesow" coraz bardziej wk...ni.
I ta frustracja w koncu eksploduje, ile mozna klamac?

I mam wrazenie ze ktos chce ta frustracje skanalizowac
w odpowiednim kierunku.

A skutki rozkladu panstwa coraz bardziej widoczne:
http://www.wprost.pl/ar/188966/ZUS-owi-zabraknie-70-
miliardow-zlotych/

2. Data: 2010-03-10 12:42:56

Temat: Re: O co chodzi z tym feminizmem?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2010 10:51:42 +0100, Druch napisał(a):

> [...]
> w podejmowanych tematch.
>
> Ale mam pytanie:
> o co chodzi w tym feminizmie, jakie sa jego postulaty?

Nojakto? - "Liga broni, Liga radzi, Liga nigdy cię nie zdradzi!" i cała
reszta ( http://pl.wikiquote.org/wiki/Seksmisja )
He he :-)

> [...]
> I ta frustracja w koncu eksploduje, ile mozna klamac?
>
> I mam wrazenie ze ktos chce ta frustracje skanalizowac

I mu się udaje. Głupich nie sieją - sami się rodzą.

> A skutki rozkladu panstwa coraz bardziej widoczne:
> http://www.wprost.pl/ar/188966/ZUS-owi-zabraknie-70-
miliardow-zlotych/

A bo to pierwszy raz?
Unia pomoże i da :-/
--

Ikselka.

3. Data: 2010-03-10 12:44:10

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> [...]
>
> I mam wrazenie ze ktos chce ta frustracje skanalizowac
> w odpowiednim kierunku.
>
> A skutki rozkladu panstwa coraz bardziej widoczne:
Widzisz moc kolektywu katolickiego jest taka, że kolektyw posługuje
się jednostką , więc jednostka tak zdoktrynowana łamie prawa ludzi w
tym kraju, bo pozbyła się myślenia i uczuć wstępujących w
człowieczeństwie
, dla porównania to wygląda tak ....jakby wielki facet pomylił ciebie
z własnym przyrodzeniem i zamiast masturbować się swoich członkiem ,
obciągał sobie ciebie/ pomylił narzędzia/ i ty tak naciskany i
obciągany zaczynasz z tego nieszczęścia tryskać na społeczeństwo jakąś
pianą bełkotliwą, więc feministką o to chodzi, aby nie dostały się w
rece tego wielkiego faceta, tak jak trafiło się to tobie.

4. Data: 2010-03-10 13:27:10

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał

> [...]
> o co chodzi w tym feminizmie, jakie sa jego postulaty?
> Bo sluchalem krotko i mam wrazenie ze to bez sensu gadki.

----
Trzeba dać dziewczynom równy parytet
w rządach i będzie po sprawie :o)
Resztę sobie wygłosują, co im na sercu leży.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

5. Data: 2010-03-10 13:44:38

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> U?ytkownik "Druch" <e...@n...com> napisa?

> ----
> Trzeba da? dziewczynom r?wny parytet
> w rz?dach i b?dzie po sprawie :o)
> Reszt? sobie wyg?osuj?, co im na sercu le?y.
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah

On nie zrozumie, nienawidzi kobiet, bo tak mu nakazali w kościółku. I
dlatego jest traktowany przez kobiety jak odpad.... bo jest odpadem,
przez co jeszcze bardziej wszystkich nienawidzi.

6. Data: 2010-03-10 13:50:04

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał

[...]
Kurcze, jak się okazuje ta nienawiść pochodzi od Sokratesa
głupoty na temat kobiet, ale też był pierwszym, który dopuścił kobiety
do nauki, więc chyba można mu darować :o)
Katolicy chyba sobie nie zdają sprawy,
że to nie pochodzi od Jezusa...
Szkoda.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

7. Data: 2010-03-10 14:12:56

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa?
>
> On nie zrozumie, nienawidzi kobiet, bo tak mu nakazali w ko?ci?ku. I
> dlatego jest traktowany przez kobiety jak odpad.... bo jest odpadem,
> przez co jeszcze bardziej wszystkich nienawidzi.
> --
> Kurcze, jak si? okazuje ta nienawi?? pochodzi od Sokratesa
> g?upoty na temat kobiet, ale te? by? pierwszym, kt?ry dopu?ci? kobiety
> do nauki, wi?c chyba mo?na mu darowa? :o)
> [...]
Ta nienawiść nie pochodzi od Sokratesa, ta nienawiść występuje przede
wszystkim w katolicyźmie. Ponieważ w świecie Sokratesa masz Boginie i
Bogów, [ jest to projekcja rzeczywistości na Bogów],a w katolicyźmie
masz Boga gdzie kobieta jest podległą mężczyźnie.[ Projekcja z
rzeczywistości stosunku do kobiety przypisywana Bogu].

8. Data: 2010-03-10 14:17:16

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Filozof i uczony
ARYSTOTELES (384-322 r. p.n.e.) - czy Arystoteles był może pedałem ?

POGLOĄDY NA KOBIETY

Arystoteles uważał, że kobiecie czegoś brakuje jest "zdeformowanym
mężczyzną". Arystoteles wierzył, że wszelkie cechy dziecka tkwią gotowe w
nasieniu mężczyzny. Kobieta Jest jak rola uprawna, która tylko przyjmuje w
siebie ziarno i nosi je w sobie, aż wyrośnie, podczas gdy mężczyzna jest
"siewcą". Mówiąc to w sposób prawdziwie Arystotelesowy, mężczyzna daje
"formę", a kobieta "materię". Stosunek Arystotelesa do kobiet został
niestety utrwalony, gdyż to jego poglądy, a nie Platona, rozpowszechniły się
w średniowieczu.

http://www.sciaga.pl/tekst/37008-38-arystoteles_char
akterystyka

--
Niestety, ale wiele zawinił, a kościelni często zrzynali od niego,
więc i to zerżnęli, zdaje się...

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

9. Data: 2010-03-10 14:27:57

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> [...]
> siebie ziarno i nosi je w sobie, a? wyro?nie, podczas gdy m?czyzna jest
> "siewc?". M?wi?c to w spos?b prawdziwie Arystotelesowy, m?czyzna daje
> "form?", a kobieta "materi?". Stosunek Arystotelesa do kobiet zosta?
> niestety utrwalony, gdy? to jego pogl?dy, a nie Platona, rozpowszechni?y si?
> w ?redniowieczu.
>
> http://www.sciaga.pl/tekst/37008-38-arystoteles_char
akterystyka

> --
> Niestety, ale wiele zawini?, a ko?cielni cz?sto zrzynali od niego,

Arystoteles był niestety skrzywiony w tym temacie ,więc katolicyzm
szybko to wykorzystał, ale cały świat starożytny taki nie był, masz
Boginie płodności, łowów, Boginie miłości, tym Boginią oddawali cześć,
a to jest uosobienie kobiety. O piękną Helenę tłukili się dziesięć
lat, a w katolicyźmie piękna Helena została zepchnięta do roli
garkotłuka.

10. Data: 2010-03-10 14:37:03

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Nigdy nie twierdziłem, że wszyscy Grecy nienawidzili kobiet,
ale niestety sporo tam było reakcyjnego pedalstwa.
Tak w ogóle to źródło tego samczego skrzywienia
jest zdaje się dalej na wschód...
Właśnie szukam, gdzie to się wykluło...

zdar
al_bakarah