O co chodzi z tym feminizmem?

11. Data: 2010-03-10 14:46:13

Temat: Re: O co chodzi z tym feminizmem?
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> [...]
>
> Arystoteles by? niestety skrzywiony w tym temacie ,wi?c katolicyzm
> szybko to wykorzysta?, ale ca?y ?wiat staro?ytny taki nie by?, masz
> Boginie p?odno?ci, ?ow?w, Boginie mi?o?ci, tym Bogini? oddawali cze??,
> a to jest uosobienie kobiety. O pi?kn? Helen? t?ukili si? dziesi??
> lat, a w katolicy?mie pi?kna Helena zosta?a zepchni?ta do roli
> garkot?uka.
> --
> Nigdy nie twierdzi?em, ?e wszyscy Grecy nienawidzili kobiet,
> ale niestety sporo tam by?o reakcyjnego pedalstwa.
> Tak w og?le to ?r?d?o tego samczego skrzywienia

Homoseksualiści nie krzywdzą kobiet, zwichnięte jednostki zawsze się
zdarzały, ale to jest margines i ten to margines w katolicyźmie
podporządkował całą epokę średniowiecza, gdzie niewinne kobiety były
palone za to że istnieją na stosie, ćwiartowane, żywcem palone w
garach z wrzątkiem i to wszystko na skalę ogólną. Więc widzisz w
starożytności kobiety tak nie traktowano, to średniowiecze dopiero
spłyneło krwią kobiet, masowe morderstwa i gwałty.

12. Data: 2010-03-10 15:23:25

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał

Homoseksualiści nie krzywdzą kobiet,
--
Chyba że ustalają dla nich prawa.

[...]
To nie wzięło się znikąd, a są ślady prowadzące
głębiej w mroki historii. To właśnie chcę odnaleźć,
może to coś pomoże na psychikę tym,
którzy wykazują przejętą po innych
niechęć do kobiet.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

13. Data: 2010-03-10 15:36:46

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> [...]
>
> zwichni?te jednostki zawsze si?
> zdarza?y, ale to jest margines i ten to margines w katolicy?mie
> podporz?dkowa? ca?? epok? ?redniowiecza, gdzie niewinne kobiety by?y
> palone za to ?e istniej? na stosie, ?wiartowane, ?ywcem palone w
> garach z wrz?tkiem i to wszystko na skal? og?ln?. Wi?c widzisz w
> staro?ytno?ci kobiety tak nie traktowano, to ?redniowiecze dopiero
> sp?yne?o krwi? kobiet, masowe morderstwa i gwa?ty.
> --
> To nie wzi?o si? znik?d, a s? ?lady prowadz?ce
> g??biej w mroki historii. To w?a?nie chc? odnale??,

No to ci piszę, że wzieło się z katolicyzmu i z wypieranej przez
katolicyzm seksualności, więc czy to będzie hetro, czy homo,
katolicyzm przez zaprzeczenie własnej seksualności zamieni jednego i
drugiego w bestię. Dlatego feministki walczą z katolicyzmem, a nie z
homo, bo nie chcą być opluwane przez wariatów z kk. Katolicyzm jest
odpowiedzią na twoje pytanie.

14. Data: 2010-03-10 15:44:07

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Nie wzięło się z katolicyzmu,
katolicyzm tylko to przeniosł, rozwinął, co wymyślił Sokrates
i jemu podobni geniusze :o) Naprawdę chcesz
za wszystko obwiniać katolizyzm ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

15. Data: 2010-03-10 16:11:29

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> [...]
>
> No to ci pisz?, ?e wzie?o si? z katolicyzmu i z wypieranej przez
> katolicyzm seksualno?ci, wi?c czy to b?dzie hetro, czy homo,
> katolicyzm przez zaprzeczenie w?asnej seksualno?ci zamieni jednego i
> drugiego w besti?. Dlatego feministki walcz? z katolicyzmem, a nie z
> homo, bo nie chc? by? opluwane przez wariat?w z kk. Katolicyzm jest
> odpowiedzi? na twoje pytanie.
> --
> Nie wzi?o si? z katolicyzmu,
> katolicyzm tylko to przenios?, rozwin??, co wymy?li? Sokrates
> i jemu podobni geniusze :o) Naprawd? chcesz

Ani Sokrates, ani Arystoteles nie pisali bibli, w której Bóg pogardza
grzeszną kobietą, wszystkie wynaturzenia marginalne katolicyzm włączył
szybciutko w swoją doktryne. Księga genezis jest odpowiedzialna za
nienawiść do kobiet, jako te co posłuchały szatana, dlatego katolicy
kobiet nienawidzą i palili na stosie, bo sobie uroili że w biblii
mają przykład jak kobieta mężczyzne sprowadza na złą drogę.

16. Data: 2010-03-10 18:29:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> Feminizm ostatnio widoczny w telewizji, cos nakrecaja tubylcow.
> Oczywiscie od razu ma to odzwierciedlenie tu na grupie,
> w podejmowanych tematch.

Bym powiedziała, że jest widoczny w TV, w sposób, który przedstawiają go
media
(a który to temat jest przecież tak bliski Twojemu sercu. Aż dziw, że tym
razem na niego nie wpadłeś......)

MK

17. Data: 2010-03-10 20:55:16

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Są rzeczy pisane starsze od biblii...
Ale oczywiście się zgadzam, że to przyszło
do nas stąd. Żydzi nie traktowali kobiet zbyt wspaniale,
ale nie aż tak źle jak katoliccy chrześcijanie.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

18. Data: 2010-03-10 21:11:37

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> [...]
> grzeszn? kobiet?, wszystkie wynaturzenia marginalne katolicyzm w??czy?
> szybciutko w swoj? doktryne. Ksi?ga genezis jest odpowiedzialna za
> nienawi?? do kobiet, jako te co pos?ucha?y szatana, dlatego katolicy
> kobiet nienawidz? i palili na stosie, bo sobie uroili ?e w biblii
> maj? przyk?ad jak kobieta m?czyzne sprowadza na z?? drog?.
> --
> S? rzeczy pisane starsze od biblii...
> Ale oczywi?cie si? zgadzam, ?e to przysz?o
> do nas st?d. ?ydzi nie traktowali kobiet zbyt wspaniale,
> ale nie a? tak ?le jak katoliccy chrze?cijanie.

Nie tak do końca , bo Chrystus właśnie na głowie stawał aby surowego
Boga ze starego testamentu pokazać jako Boga miłości i On miał
zupełnie właściwe podejście do kobiet, np; maria magdalena. Ale
widzisz kk olał dzieło Jezusa i mamy jak mamy.

19. Data: 2010-03-11 03:01:05

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jakie proponujesz środki zaradcze ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

20. Data: 2010-03-11 04:03:13

Od: Nemezis <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa?
>
> Nie tak do ko?ca , bo Chrystus w?a?nie na g?owie stawa? aby surowego
> Boga ze starego testamentu pokaza? jako Boga mi?o?ci i On mia?
> zupe?nie w?a?ciwe podej?cie do kobiet, np; maria magdalena. Ale
> widzisz kk ola? dzie?o Jezusa i mamy jak mamy.
> --
> Niestety...
> Jakie proponujesz ?rodki zaradcze ?
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah

Wiesz_ szczerze powiedziawszy
, gdyby kk poszedł drogą Jezusa którą dawno zagubił, to by było
dobrze, dla ludzi i kościoła.............oni wiedzą jak pójść tą
drogą, ale obecnie w kk są siły, które chcą władzy, a nie wiary.
Wystarczyłaby wola od nich strony, wola porozumienia od ich
strony......jeśli tego nie zrobią, zniknie ostatnia możliwość
porozumienia.
Wiesz, ja nic nie mam do wiary, denerwuje mnie jednak to, że krzywdzą
ludzi, a wcale nie muszą, tylko o to mi chodzi, żeby przestali
krzywdzić.

Skrajna prawica w Holandii?
z b r o d n i e
(.) gorące dziewczyny