O co chodzi z tym feminizmem?

51. Data: 2010-03-11 13:34:07

Temat: Re: O co chodzi z tym feminizmem?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1bq89aytbft3p.qq3957h23upk.dlg@40tude.net...

> Albo od wyróżnienia którejś - jednej ;-PPP

To to samo.....
A potem będzie..... II Wojna Trojanska..... :-)))
MK

> Ikselka.
MK

52. Data: 2010-03-11 16:26:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Oczywiście te panie, które chcą i mają kompetencje oraz ambicje,
> mogą porzucic dom i zająć się reprezentowaniem innych kobiet w
> polityce - jednak na pewno nie chce tego większość ani nawet 50
> procent - po kiego kija zatem je tam z łapanki brać i jaka będzie
> wartość takiego kobiecego "udziału" poza liczbową??

NIE MOGĄ porzucić domu - są na to zbyt odpowiedzialne.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

53. Data: 2010-03-11 17:23:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 14:34:07 +0100, Vilar napisał(a):

> To to samo.....
> A potem będzie..... II Wojna Trojanska..... :-)))

Przecież jest - ciągle i wciąż. Dlatego baby nie trafiają na listy wyborcze
:-)
--

Ikselka.

54. Data: 2010-03-11 17:48:24

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
A włąściwie to co on takiego przekazał ? :o/

55. Data: 2010-03-11 19:32:02

Od: Nemezis <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> --
> A w???ciwie to co on takiego przekaza? ? :o/

Założe wątek o tej nauce, ale trochę później, Bartosia poczytaj.

56. Data: 2010-03-11 19:45:49

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <5...@m...pl> napisał

Założe wątek o tej nauce, ale trochę później, Bartosia poczytaj.
--
Czytałem, tragedia, co pisze o filozofii
na swojej stronie.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

57. Data: 2010-03-11 20:50:50

Od: Nemezis <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> U?ytkownik "Nemezis" <5...@m...pl> napisa?
>
> Za?o?e w?tek o tej nauce, ale troch? p?niej, Bartosia poczytaj.
> --
> Czyta?em, tragedia, co pisze o filozofii
> na swojej stronie.
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah

A dlaczego tragedia?

58. Data: 2010-03-11 20:53:57

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <5...@m...pl> napisał

A dlaczego tragedia?
--
Nie chce mi się tam wchodzić, może trochę zmienił,
I na koniec, że udziela płatnych porad...

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

Enea Silvio/Papież Pius II (14581464):
Gdy widzisz kobietę, myśl, że to diabeł! Jest ona rodzajem piekła.

Św. Tomasz z Akwinu, zm. 1274:
Kobieta jest jedynie pomocą w płodzeniu (adiutorium generationis) i
pełni pożyteczną rolę w gospodarstwie domowym...
Kobiety są błędem natury... z tym ich nadmiarem wilgoci i ich
temperaturą ciała świadczącą o cielesnym i duchowym upośledzeniu.

59. Data: 2010-03-11 21:06:53

Od: Nemezis <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> [...]
> Kasiora, kasiora, kasiora...
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah
>
> Enea Silvio/Papie? Pius II (14581464):
> Gdy widzisz kobiet?, my?l, ?e to diabe?! Jest ona rodzajem piek?a.
>
> ?w. Tomasz z Akwinu, zm. 1274:
> Kobieta jest jedynie pomoc? w p?odzeniu (adiutorium generationis) i
> pe?ni po?yteczn? rol? w gospodarstwie domowym...
> Kobiety s? b??dem natury... z tym ich nadmiarem wilgoci i ich
> temperatur? cia?a ?wiadcz?c? o cielesnym i duchowym upo?ledzeniu.
Może czegoś niezrozumiłeś, bo on dobrze pisze, dużo rzeczy byś się
nauczył na filozofii, która poprzez rozwój ma najbardziej etyczne
wykładniki.

60. Data: 2010-03-11 21:08:33

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Brat, ja nie skreślam nikogo, zwłaszcza ze i od wrogów
można się wiele nauczyć, nie w tym rzecz.
Po prostu mem wiele ciekawszych lektur
do przeczytania, a stos ciągle rośnie,
zamiast maleć :o)

zdar