O czym powinnismy pisac na tej grupie

1. Data: 2006-11-23 11:27:27

Temat: O czym powinnismy pisac na tej grupie
Od: "Olek" <o...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze,
Chyba kazdy z Was widzi co tu sie dzieje i ze jest tu coraz mniej informacji
na tematy odzywiania kosztem jalowych klótni i bitew na slowa.
Mam propozycje odnosnie tematyki postów, które powinny sluzyc wymianie
doswiadczen a nie pogladów na temat slusznosci lub nieslusznosci
jakiejkowiek diety.
Podam wiec liste zasad, które wedlug mnie powinny obowiazywac na tej grupie:

1. Nie wolno krytykowac zadnej diety poza ta na której w danej chwili
jestesmy. Przytaczanie/cytowanie materialów krytycznych wyrazonych w
srodkach masowego przykazu nie nalezy do tej kategorii. Powolywanie sie na
niesprawdzone zrodla w celach krytyki nalezy do niej.
2. Nie wolno wyrazac pogladów na temat wyzszosci jednej diety nad druga;
prowadzi to bowiem zawsze do dyskusji o przewadze swiat Wielkiej Nocy nad
Swietami Bozego Narodzenia lub odwrotnie.
3. Nie wolno okreslac w zaden sposób poziomu intelektualnego innych
grupowiczów. Jesli ktos juz musi, to tylko pozytywnie.
4. Nie wolno agitowac za zadna dieta ani przekonywac innych do jakiejkowiek
diety, a zwlaszcza w celach poprawy zdrowia. Mozna jedynie napisac o swoich
doswiadczeniach w analogicznej sytuacji - w wyjatkowych przypadkach o
doswiadczeniach ludzi, których bezposrednio znamy.
5. Nie wolno udzielac porad medycznych w inny niz oparty na wlasnym
doswiadczeniu sposób.
6. Nie wolno krytycznie odnosic sie do zadnej grupy etnicznej, czy tez
narodowosciowej
7. Zaleca sie dzielic swoimi doswiadczeniami na danej diecie w sposób
rzetelny bez ukrywania zjawisk negatywnych ani wyolbrzymiania rzeczy
pozytywnych.
8. Zaleca sie pisac o problemach zdrowotnych zwiazanych z dieta na której
jestesmy.
9. Zaleca sie przytaczac ciekawe materialy lub artykuly prasowe w celach
dyskusyjnych a nie w celach udowadniania przewagi swojej diety.
10. Wszystkich powinna obowiazywac kultura slowa, szacunek dla innych
grupowiczów tudziez starannosc wyrazania swoich mysli.

Jedynym sposobem na tych, którzy lamia powyzsze zasady powinna byc cisza -
brak jakiejkolwiek odpowiedzi na ich posty.

Co wy na to? Czy sa jeszcze inne propozycje?

Pozdrawiam, Olek K.

2. Data: 2006-11-23 11:44:05

Temat: Re: O czym powinnismy pisac na tej grupie
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ek40j8$rag$1@news.onet.pl, *Olek* wrote:
> (ciach dziwne wynurzenia)

> Co wy na to? Czy sa jeszcze inne propozycje?

Czy ty sie dobrze czujesz?
Tylko nie odbierz tego jako udzielanie ci porad medycznych innych niz wlasne
doswiadczenia. ROTFL.

Powyzsze pomysly sa bez sensu. Grupa jest od tego zeby udzielac informacji i
wymieniac doswiadczenia na kazdy temat zwiazany z dietami.
Limitowanie ze nie oceniamy diet jest bez sensu.
Sens ma tylko nie reagowanie na pyskowki i ignorowanie (wrzucanie do KF)
tych ktorzy bredza i nie chce nam sie czytac.
Takie trolle powinny umrzec same smiercia naturalna jesli nikt z nimi nie
bedzie rozmawial.

--
darnok

3. Data: 2006-11-23 13:04:14

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Olek pisze:

> [...]
> 10. Wszystkich powinna obowiazywac kultura slowa, szacunek dla innych
> grupowiczów tudziez starannosc wyrazania swoich mysli.

I jeszcze zeby nie bylo wojen na swiecie.

Olku, zejdz na ziemie. Najpierw musialbys powyzsze punkty przeglosowac
na nowych-grupach w formie zmiany opisu pl.misc.dieta, a pozniej jeszcze
potrafic wyegzekwowac ich respektowanie na uczestnikach dyskusji.
Zgadzam sie chyba ze wszystkim, co napisales, nie uwazam jednak, by dalo
sie kogokolwiek zmusic do realizowania tych punktow w praktyce.
Wiekszosc z nich wynika bowiem ze zwyklego dobrego wychowania oraz
odpowiedniego standardu norm etycznych, uzywanych w kontaktach z innymi
ludzmi. A kazda z tych rzeczy mozna posiadac zarowno w rozkwicie, jak i
w zaniku.

4. Data: 2006-11-23 19:53:03

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
> isza - brak jakiejkolwiek odpowiedzi na ich posty.
>
> Co wy na to? Czy sa jeszcze inne propozycje?

Tak może być....w raju...:))) Już tak blisko jesteśmy...???????????...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2006-11-24 08:48:54

Od: "Olek" <o...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> wrote in message

> [...]
> standardu norm etycznych, uzywanych w kontaktach z innymi ludzmi. A kazda
> z tych rzeczy mozna posiadac zarowno w rozkwicie, jak i w zaniku.

Cooler, myślę, że wszystkie dziesięć przykazań można zrealizować w praktyce
bez żadnego głosowania w bardzo prosty sposób mianowicie stosując to co
napisałem na końcu:

"Jedynym sposobem na tych, którzy łamią powyzsze zasady powinna byc cisza -
brak jakiejkolwiek odpowiedzi na ich posty"

Jestem przekonany, że grzesznicy przestaną pisać, gdy nikt im nie będzie
odpowiadał.
Oczywiście, może się tak zdarzyć, że znajdzie się paru takich: pozwólmy im
wtedy "dyskutować" ale tylko między sobą. Przestaną, jak tylko zobaczą
pustkę wokół siebie.

Pozdrawiam, Olek K

6. Data: 2006-11-24 13:53:23

Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> brak jakiejkolwiek odpowiedzi na ich posty"
>
> Jestem przekonany, że grzesznicy przestaną pisać, gdy nikt im nie będzie

Grzesznicy to oczywiscie jak mniemam sa wg ciebie ci, co pisza krytycznie na
temat cudownej, optymalnej diety lub bezczelnie krytykuja publikowane tutaj
przez pewnych geniuszy dietetycznych, opty rewelacje dietetyczne ?

> Oczywiście, może się tak zdarzyć, że znajdzie się paru takich: pozwólmy im
> wtedy "dyskutować" ale tylko między sobą. Przestaną, jak tylko zobaczą
> pustkę wokół siebie.

Och, jaki ty nagle wazny tutaj sie zrobiles... Wprowadzcie moderacje taka jak na
waszych optyforach, gdzie kazda glupota jest mile widziana, a tutaj zrobcie
moderatorem jakiegos wyjatkowo kulturalnego i madrego optymalnego np. takiego
jak Ali.

Na pl.soc. wegetarianizm chyba wlasnie jakis optytroll bedzie prawdopodobnie
moderatorem, bo wlasnie aktualnie, najwieksze tamtejsze trolle to ze soba
uzgadniaja, a ja chetnie poobserwuje rezultaty tych waszych optymalnych,
pomyslow...

Zreszta juz taki eksperyment przeprowadzono na innym forum wege i przeciwnicy
wege moderuja tamtejsza grupe....to rewelacyjne, postkomunistyczne pomysly na
cenzure, bowiem aby grupa byla "przyzwoita", wystarczy po prostu dokladnie
wyeliminowac tych, ktorzy krytykuja glupote i podaja do publicznej wiadomosci
skrzetnie ukrywane przed spoleczenstwem fakty, a trolli, chamow i oszustow
zostawic w spokoju.....:))))))))

*******
Jeff

7. Data: 2006-11-27 12:46:26

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomosci
> skrzetnie ukrywane przed spoleczenstwem fakty, a trolli, chamow i oszustow

Aby grupa była "przyzwoita", to muszą być spełnione warunki Jeffa, nie wolno
pisać o diecie optymalnej, a jeżeli się o niej pisze, to wolno tylko źle!!!
Tak durny Jeffie...???
Pozdrawiam Jurek M.

Rimonabant - Acomplia
dieta optymalna