O czym rozmawiacie z wychowankami?

11. Data: 2003-09-16 15:13:09

Temat: Re: O czym rozmawiacie z wychowankami?
Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

> He:-) A ja usiluje sobie poradzic z gowniarzem z 4 podstawowki, ktory
> wpieprza mi papier na lekcji, a potem beka...

ups ;-) no, ciekawy przypadek.

--
Grendel

12. Data: 2003-09-16 15:25:00

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grendel napisał:

> ups ;-) no, ciekawy przypadek.

No.. dalej mysle co zrobic...:-)

Edytka-

13. Data: 2003-09-16 15:26:41

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Sep 2003 17:25:00 +0200, edymon wrote:

> No.. dalej mysle co zrobic...:-)

a próbowałeś z nim rozmawiać? ;-)
Moim zdaniem musisz zadbać o to, aby reszcie klasy takie zachowanie nie
imponowało. Wtedy po prostu straci pożywkę swoich wygłupów.

--
Grendel

14. Data: 2003-09-16 17:07:17

Od: "RomanG" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

edymon <e...@S...pl> napisał(a):

> No.. dalej mysle co zrobic...:-)

A co zrobiłabyś, gdyby to było Twoje własne dziecko?
Pomyśl - i zrób to samo.

15. Data: 2003-09-16 17:10:19

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Sep 2003 17:07:17 +0000 (UTC), RomanG wrote:

> A co zrobiłabyś, gdyby to było Twoje własne dziecko?
> Pomyśl - i zrób to samo.

zły pomysł ;-) zważywszy na statystyki (czytaj: przemoc w rodzinie,
zjawisko wycofania u młodzieży, obojętność rodziców itd.) nie najlepszym
pomysłem jest odwoływanie do "rodzicielskiego instynktu"

--
Grendel

16. Data: 2003-09-16 21:13:15

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grendel napisał:

> a próbowałeś z nim rozmawiać? ;-)
> Moim zdaniem musisz zadbać o to, aby reszcie klasy takie zachowanie nie
> imponowało. Wtedy po prostu straci pożywkę swoich wygłupów.

Nawet mi nie mow..
On pyta : A co to pani przeszkadza? A co ja takiego zlego robie?
Psycholog tez z nim rozmawial. Skubaniec inteligentny jak cholera, tylko
nie wiadomo co manifestuje...

Edytka-

17. Data: 2003-09-16 21:15:58

Od: edymon <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zły pomysł ;-) zważywszy na statystyki (czytaj: przemoc w rodzinie,
> zjawisko wycofania u młodzieży, obojętność rodziców itd.) nie najlepszym
> pomysłem jest odwoływanie do "rodzicielskiego instynktu"
Gdybym miala wlasne to bym sie pewnie zachowala inaczej. A tak ucze w
spolecznej szkole gdzie rodzice na wszystko leca z pyskiem, ze dziecko
biedne zestresowane...:-( TU TRZEBA BARDZO OSTROZNIE aczkolwiek stanowczo.

To moze jednak mu wpieprzyc?:-))))))

Edytka-

18. Data: 2003-09-16 21:17:35

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Sep 2003 23:13:15 +0200, edymon wrote:

> On pyta : A co to pani przeszkadza?

O: mnie nie przeszkadzasz, ale koledzy mają prawo się uczyć w spokoju.

> A co ja takiego zlego robie?

oj, kłaniają się lekcje z dobrego wychowania. Ja zrewidowałem swoje
poglądy, jeśli chodzi o to, "co uczeń liceum już powinien wiedzieć".
Zrobiłem sobie listę tematów na godziny wychowawcze - będzie, zgodnie z
sugestiami grupy, część lekcji poświęcona dobremu wychowaniu w okreslonych
sytuacjach.

--
Grendel

19. Data: 2003-09-16 21:20:03

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Sep 2003 23:15:58 +0200, edymon wrote:

> To moze jednak mu wpieprzyc?:-))))))

ja moich przytemerowałem tak, jak mnie (i moich kolegów) temperowano w
szkole średniej - "na poczucie winy", albo "na dorosłość". Pokazując
uczniom alternatywę "traktuję was jak dorosłych" <> "traktuję was jak
dzieci", w przypadku licealistów DZIAŁA (może nie na 100% klasy, ale
jednak).

--
Grendel

20. Data: 2003-09-16 21:27:15

Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edymon" <e...@S...pl> napisał w wiadomości
<..>
Skubaniec inteligentny jak cholera, tylko
> nie wiadomo co manifestuje...
<..>
Witam!
Proponuję "Obywatelską postawę":
Skierować sprawę do pielęgniarki/lekarza,
Zrobić płukanko żołądka i lewatywkę.
To wszystko z obawy o zdrowie.
"Papier może uszkodzić młode i delikatne narządy!"
--
Roman
Nie wiesz? Zobacz tu:

Muzyka w specjalnej
NAUCZYCIELKA 26 LAT -nauczanie poczatkowe
Nauczycielka 26 lat-nauczanie początkowe
Seria Niefortunnych Zdarzeń
religia i wf w planie lekcji