Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.
Date: Mon, 26 Feb 2018 18:05:38 +0100
<p66tb5$skc$1@node2.news.atman.pl> <p673v8$vjs$2@node1.news.atman.pl>
<p677ef$690$1@node2.news.atman.pl> <p67d84$bhl$1@node2.news.atman.pl>
<p67j6j$etg$1@node1.news.atman.pl> <p68cbb$5mu$1@node1.news.atman.pl>
<p68i2v$b4i$1@node1.news.atman.pl> <p69ase$3vc$1@node2.news.atman.pl>
<p69n9a$fcm$1@node1.news.atman.pl> <p69s5r$k4m$1@node1.news.atman.pl>
<p6a7bl$usq$1@node2.news.atman.pl>
<5a8b066e$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<p6f4dl$hgo$1@node2.news.atman.pl>
<5a8b34b5$0$665$65785112@news.neostrada.pl>
<p6fls7$2h3$1@node2.news.atman.pl>
<5a8bf538$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
<p6h3l3$c8n$1@node2.news.atman.pl>
<5a8c9994$0$597$65785112@news.neostrada.pl>
<p6unpu$to1$1@node2.news.atman.pl>
<5a931bc9$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
<p6v7sg$d8b$1@node2.news.atman.pl>
<5a93b393$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<p70eg5$kgi$1@node1.news.atman.pl>
<5a941413$0$573$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 26.02.2018 o 15:05, FEniks pisze:

> Zostawiłam wersję, której mogę przytaknąć.

Zostawiłaś wersję, która pozwala zatrzymać kobiecie absolutną władzę w
rodzinie, czyli zachować dominującą pozycje kobiety w matriarchalnej
(czyt. komuszej) rodzinie.

> Każdy czytać umie.

Ale niewielu wraca do tego co było wcześniej napisane, a co ty chcesz
wykorzystać by zrobić ze mnie wilkołaka a siebie uczynić obrończynią
rodziny. A czy w tej rodzinie ukryta jest patologia to już mniejsza o
to, nieprawdaż złotko?

> Kryminalna relacja matki z synem oraz córki z ojcem, a co za tym
> idzie - w całej rodzinie - to jest to, co ty forsujesz.

Forsuję wychowanie, które urwie łeb hydrze od której bierze początek
wszelka przemoc. Hydrze, która czyni kobietę ciągle niespokojną o swój
byt i niezaspokajalną seksualnie pomimo nadludzkich wysiłków mężczyzny.
Hydrze, która czyni z kobiety prostytutkę w relacji z mężczyzną, z
którym płodzi dzieci i który powinien być najbliższym jej człowiekiem.
Hydrze, która nakazuje kobiecie niszczyć własne dzieci pod pretekstem
ich obrony przed ojcem podczas gdy w rzeczywistości traktuje je ona jak
swoich zakładników/niewolników. I prawo pisane stan taki akceptuje;
dlatego obowiązujący system prawny to bezprawie, które należy
rozpier..... ponieważ chroni on matriarchat, inaczej niewolnictwo. A
zbudowany został ten system prawny na zakazie otwartego wychowania
seksualnego dziecka w rodzinie oraz na zakazie inicjacji seksualnej
dziecka wśród jego opiekunów wychowawców. Dziecko nie jest ani
własnością kobiety ani mężczyzny. Są oni jedynie jego opiekunami i
wychowawcami, których zadaniem jest wyedukować je na wolnego i
całkowicie niezależnego, również od nich, człowieka. Jako edukatorzy
mają dziecku przekazać Wiedzę i Mądrość życiową by potrafiło żyć bez
przemocy w zgodzie z samym sobą oraz ze środowiskiem, w którym żyje.

> Ewa

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018