O kulturze masowej...

31. Data: 2010-10-22 22:07:08

Temat: Re: O kulturze masowej...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-22 23:26, Paulinka pisze:

> Aicha wiem, że guzik mnie to obchodzi, ale ten wieloimienny troll robi
> sobie dobrze, jak ma komu odpisać i pokarmić się cudzym życiem.

A wczoraj był dzień CapsLocka i to z tej okazji ;) No ale już późno, bar
zamykamy :)

> Jak przedstawiał swoje życie, bo jeszcze nie wiedział o co kaman w
> Usenecie, to były i grafiki seksualne i nagrody za seks i wirtualne
> kochanki i inne 'ciężkostrawne' teksty desperata proszącego o uwagę.
> Teraz się tylko wyżywa, bo nigdy nie stworzył żadnej postaci, w którą
> ktoś mógłby uwierzyć.

Mam wrażenie, że Einstein się czegoś nauczył (w sensie: zaabsorbował z
otoczenia). Ale może to tylko złudzenie.

--
Pozdrawiam - Aicha (no, kończcie flaszkę i do domu)

32. Data: 2010-10-22 22:13:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> [...]
>
> Mam wrażenie, że Einstein się czegoś nauczył (w sensie: zaabsorbował z
> otoczenia). Ale może to tylko złudzenie.

Ja mam wrażenie, że jak się próbujesz przypodobać wszystkim, to pewnie
jesteś szefem jakiegoś nic nie znaczącego departamentu:)
Tak zwane mieszanie tlenu. Nie mam do niego ani cierpliwości ani siły
zrozumienia, zresztą obustronnie.

--

Paulinka

33. Data: 2010-10-23 08:58:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Oct 2010 18:03:39 +0200, medea napisał(a):

> Ja poszłam normalnie, w siódmym roku życia.
>
> Ewa

Czytałam, pisałam - to co moi mieli ze mną robic? I tak przez pierwsze 2
lata podstawowej nie miałam zbyt wiele do roboty w szkole.

34. Data: 2010-10-23 13:17:06

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-23 10:58, Ikselka pisze:

> Czytałam, pisałam - to co moi mieli ze mną robic? I tak przez pierwsze 2
> lata podstawowej nie miałam zbyt wiele do roboty w szkole.

Ale co to ma do rzeczy? Ja Ci przecież nie wypominam, że poszłaś
szybciej do szkoły. Przecież mówiłyśmy o fizycznym dojrzewaniu.

Ewa

35. Data: 2010-10-23 13:22:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Oct 2010 15:17:06 +0200, medea napisał(a):

> Ale co to ma do rzeczy? Ja Ci przecież nie wypominam, że poszłaś
> szybciej do szkoły. Przecież mówiłyśmy o fizycznym dojrzewaniu.
>
> Ewa

No właśnie ma; czułam się gorsza - wszystkie moje koleżanki fizycznie
"już", choć psychicznie i mentalnie ciagle jakoś w tyle :-)

36. Data: 2010-10-23 13:48:00

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-23 15:22, Ikselka pisze:

> No właśnie ma; czułam się gorsza - wszystkie moje koleżanki fizycznie
> "już", choć psychicznie i mentalnie ciagle jakoś w tyle :-)

No ale mogłaś sobie to łatwo wytłumaczyć tym, że jesteś młodsza. Ja nie.
Bardzo wtedy unikałam powszechnych rozmów na temat podpasek (bo to
przecież towar deficytowy i pożądany był ;-P ).

Ewa

37. Data: 2010-10-23 21:08:59

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-23 00:13, Paulinka pisze:

> Ja mam wrażenie, że jak się próbujesz przypodobać wszystkim, to pewnie
> jesteś szefem jakiegoś nic nie znaczącego departamentu:)

Helpdesku ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

38. Data: 2010-10-23 21:19:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Helpdesku ;)

No wiesz bez helpdesku firma nie istnieje. Dzisiaj BZ miał przerwę
techniczną,
wszystkie przelewy wewnętrzne pójdą dopiero jutro o 17-tej. Pytam się
Pani z helpdesku,
co mam zrobić, bo zrobiłam spory przelew i zablokowałam sobie środki, a
pani na to, że
informowali na stronie www o przerwie, ja na to, ze skoro istnieje w
bankowości elektronicznej
zakładka poczta, może warto by było tam tez umieścić informację.
Uprzejma pani z helpdesku powiedziała,
że moją cenną sugestię przekaże wyżej. I jak tu nie uwielbiać
'helpdeskowców' :)

--

Paulinka

39. Data: 2010-10-23 22:23:46

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-23 23:08, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Helpdesku ;)

Niemożliwe. Helpdeskowcy to bardzo cierpliwe i życzliwe stworzonka.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

40. Data: 2010-10-24 09:31:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-24 00:23, Qrczak pisze:
> Dnia 2010-10-23 23:08, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Niemożliwe. Helpdeskowcy to bardzo cierpliwe i życzliwe stworzonka.

Przyznaję. Ostatnio pan z helpdesku neostrady zaczął od tłumaczenia,
czym jest kursor. ;)

Ewa

Raport o Polsce 2009
I don't care what you do