Re: O mikołajowej polskiej tradycji.

11. Data: 2009-11-16 11:01:45

Temat: Re: O mikołajowej polskiej tradycji.
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 11:09, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message

d.googlegroups.com...
> [...]
qn.googlegroups.com...
> [...]
qk.googlegroups.com...

> Joba...

> Pisze o przyczynach, nie oskutkach!
> Ale jak synonimem patrotyzmu, ma byc radiomaryjny beton, to szkoda
> slow.
>
> J-23 itede
>
> Też myślisz stereotypem  Polak - katolik?

a jest inny?

12. Data: 2009-11-16 11:25:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...
> [...]
> slow.
>
> J-23 itede
>
> Też myślisz stereotypem Polak - katolik?

Stereotyp? Jest: parch - mosiek.

13. Data: 2009-11-16 16:27:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 08:24:24 +0100, Prawusek napisał(a):

> Piszesz o skutkach okupacji niemieckiej i parchokomuszej, a część tych
> "Polaków" dobrała sobie nazwiska dwa pokolenia wstecz.

Dokładnie.
Nawet nazwisko mojego TŻ zostało ukradzione jego rodzinie przez Żydów.
--

Ikselka.

14. Data: 2009-11-19 10:58:18

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
n.googlegroups.com...

Prawusek mial duzo racji.
Jest cos takiego jak Dom i o do sie dba, uwazajac na wandali.
Oczywiscie strona przeciwna bedzie mowic o ksenofobii.

I ciekawe gdy Prawusek to tak celnie wyjasnil,
Ty piszesz ze Polacy okradli sie sami.
Przeciez to absurd! a moze kompleksy?

Polska bylaby duzo silniejszym krajem gdyby
nie niemiecki faszyzm
czy radziecki komunizm. Oni nas okradli, mordowali.
Nie my sami.

Pozdr,
Duch

15. Data: 2009-11-19 11:11:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> Polska bylaby duzo silniejszym krajem gdyby
> nie niemiecki faszyzm
> czy radziecki komunizm. Oni nas okradli, mordowali.
> Nie my sami.

Tylko ciekawe dlaczego
"Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.
I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował."

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

16. Data: 2009-11-19 11:32:28

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
> [...]
>
> Polska bylaby duzo silniejszym krajem gdyby
> nie niemiecki faszyzm
> czy radziecki komunizm. Oni nas okradli, mordowali.

Gdy jesteś altruistą i rajcuje ciebie masochistyczne cierpienie
pozwalasz na to co robią parchy. Wpuszczasz ich do domu, a oni zaczynają
ustalać, co tobie wolno, do czego masz prawo, a do czego nie. Bez
poszanowania twojej kultury, religii, tradycji narodowej. Wolno ci pracować
za 1/10, wolno ci mieszkać w kanałach, nie wolno ci mówić prawdy o sądach i
ogólnie prawnikach, o władzy i policji, o obcych.
W Niemczech nie było faszyzmu!!! W Niemczech był parchaty socjalizm
narodowy, w Rosji parchaty socjalizm sowiecki (w drodze do komunizmu). Oba
lewusowe i parchate - półparch Hitler i parch Lenin, a wokół mnóstwo
komisarzy parchatych na wszystkich szczeblach władz. I taki jest też ciąg
dalszy w Polsce - parchaty socjalizm z kapitalistyczną parchatą mordą.

17. Data: 2009-11-19 11:37:24

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Tylko ciekawe dlaczego
> "Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.
> I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował."
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Nie zauważyłaś stojących przy nim dwóch parchów - jeden kupiec z erzacem
(atrapą marchewki) w ręce, drugi prawnik z batem (atrapą prawa - w Polsce
zwaną dawniej prawem kaduka tj. pięści), obaj szmaje (mańkuty).

18. Data: 2009-11-19 13:28:09

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Tylko ciekawe dlaczego
> "Patrz, Kościuszko, na nas z nieba raz Polak skandował.
> I popatrzył nań Kościuszko i się zwymiotował."

Pewnie zobaczyl u niektorych Polakow kompleksy :)

Duch

19. Data: 2009-11-19 14:25:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 11:58:18 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
>
> Polska bylaby duzo silniejszym krajem gdyby
> nie niemiecki faszyzm
> czy radziecki komunizm. Oni nas okradli, mordowali.

Wymordowano nam przede wszystkim moralny rdzeń narodu - ugruntowaną w
zasadach moralnych i pokoleniowo inteligencję. Efekty sa do dziś, a
najgorsze właściwie dopiero dziś.
--

Ikselka.

20. Data: 2009-11-19 14:26:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Nov 2009 12:32:28 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
> komisarzy parchatych na wszystkich szczeblach władz. I taki jest też ciąg
> dalszy w Polsce - parchaty socjalizm z kapitalistyczną parchatą mordą.

Howgh.
--

Ikselka.

Przykazanie miłości.
Re: DZIADEK hr. Sas
Rozwarstwienie w polsce ktoś z wrażliwością w końcu zobaczył.
He..he...
Piosenka aktorska - czyli odchamić się w domowym zaciszu