O polach morficznych powaznie

21. Data: 2019-02-20 21:32:13

Temat: Re: O polach morficznych powaznie
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-19 22:44, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
eling1.jpg

> Moze ktos z tych?
>
> http://www.spiegel.de/fotostrecke/ranking-die-zehn-w
ichtigsten-deutschen-fotostrecke-185.html

Dość ugrzeczniony ten wybór i przewidywalny.
Najciekawsza w/g mnie, pozycja 5.
http://www.spiegel.de/fotostrecke/ranking-die-zehn-w
ichtigsten-deutschen-fotostrecke-185-5.html

Jednak, radził bym osobiście, sklonować jakiegoś Krzyżaka, o którym
dzieci spiewają do dziś.

https://www.youtube.com/watch?v=NlqyBIQ-Cac

i nie tylko jednego :)
https://www.youtube.com/watch?v=5D2jyuJaSAU

22. Data: 2019-02-20 21:36:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-19 23:37, Silvio Balconetti wrote:

> Kiedy Dziadko z Wehrmachtu, wielki wódz Krzyżaków,
> których zły Mazowiecki sprowadził pod Kraków,
> szedł, by sprywatyzować Opole i Wrocław,
> pobił go pod Grunwaldem Samotny Jarosław.

Eee, nie. Bitwa pod Grunwaldem była wygrana dzieki operacji
logistycznej, która rozpoczeła sie dwa lata wcześciej.
Niejaki Jagiełło, z zawodu król, zlecił budowe mostów pływających w
górze Wisły i to zdecydowało o zwycięstwie.

23. Data: 2019-02-20 21:42:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-20 21:36, Ilona wrote:

> [...]
> Niejaki Jagiełło, z zawodu król, zlecił budowe mostów pływających w
> górze Wisły i to zdecydowało o zwycięstwie.

Dziś Jarek zlecił przekop.
Piekna rzecz!
https://www.youtube.com/watch?v=wYwFVYxXWV4
Czterdzieści lat czekalem na ten dzień.

24. Data: 2019-02-20 21:58:11

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ichtigsten-deutschen-fotostrecke-185-5.html

> Jednak, radził bym osobiście, sklonować jakiegoś Krzyżaka, o którym

Moze jakies dzieci z Syberii?

Pogadaj z Chinczykami to moze kogos wybiora.

Np.https://www.youtube.com/watch?v=iUGgqN3R9ho&t=1s lub
https://www.youtube.com/watch?v=A23bGltaqx4

ale tego nie, bo dopiero naturalizowany na poczatku lat 30
https://www.youtube.com/watch?v=wx6zTigqJ10
a tego? https://www.youtube.com/watch?v=xgaso1ZFeWo
--
saluto
Silvio Balconetti

25. Data: 2019-02-20 22:34:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-20 21:58, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=A23bGltaqx4
>
> ale tego nie, bo dopiero naturalizowany na poczatku lat 30

O!
Friedrich der Große, nadawał by sie.

// tylko, co by na to Angelina powiedziała?

26. Data: 2019-02-20 22:36:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-20 22:34, Ilona wrote:

ichtigsten-deutschen-fotostrecke-185-5.html

> O!
> Friedrich der Große, nadawał by sie.
>
> // tylko, co by na to Angelina powiedziała?

że, o Bruxelli nie wspomne :)

27. Data: 2019-02-20 22:56:54

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.02.19 um 22:36 schrieb Ilona:

ichtigsten-deutschen-fotostrecke-185-5.html

> że, o Bruxelli nie wspomne :)

Jesli o nia chodzi, to mozesz do niej napisac lub zadzwonic
https://www.bundeskanzlerin.de/bkin-de/service/konta
kt

a tu jej tajemnice
https://www.youtube.com/watch?v=t3JTDX0MG6E
https://www.youtube.com/watch?v=hVwwsNmQ7j8

28. Data: 2019-02-21 20:22:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-20 22:56, Silvio Balconetti wrote:

ichtigsten-deutschen-fotostrecke-185-5.html

> Jesli o nia chodzi, to mozesz do niej napisac lub zadzwonic
> [...]

Żadna tajemnica. Wszyscy młodzi politycy kiedyś praktykowali w I.G. Ferben.
https://youtu.be/GVeLTD4tgnI?t=1918
Podzial na west und ost, to tylko ze względu na strefy okupacyjne, ale w
rzeczywistości to nadal te same Niemcy.

Gdyby front w 1944 zatrzymał się na Wiśle i Polska została by podzielona
na wschodnią, pod okupacja sowiecką i zachodnią, pod okupacją
amerykańską, to Polacy z obu jej części, nadal współpracowali by ze
sobą. Było już tak kiedyś pod zaborami.

Wiosna i zima
[ Huang, Kerson ] Introduction to Statistical Physics Solutions
[ Jonathan Lewin ] An Interactive Introduction to Mathematical Analysis Revised 2nd Edition Solutions
Kłamliwa Żydówka ma przeprosić!
[ Guillermo Gonzalez ] Microwave Transistor Amplifiers: Analysis and Design 2nd Edition Solutions