O polskim kołtunie :-)

91. Data: 2009-02-17 22:20:22

Temat: Re: O polskim koůtunie :-)
Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ddc1cf68-59bc-4938-b4bf-c6c653824351@k8g2000yqn
.googlegroups.com...
a...@4...net

> Ty się mnie nie pytaj - to tylko Twoja wina, żeś swojej żony nie
> nauczył techniki, więc się nie dziw światu teraz... a i poczytać warto
> gdzie trzeba, dokształcić się, póki jeszcze czas :->

Czy mogłabyś, prostacka kobieto, w swoich pyskówkach
okładać się z adwersarzem - bez używania jego rodziny?

N.

92. Data: 2009-02-18 00:03:58

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 23:20, "Natek" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
a...@4...net

> Czy mogłabyś, prostacka kobieto, w swoich pyskówkach
> okładać się z adwersarzem - bez używania jego rodziny?

Wierna moja Czytelniczko, zwracam Twoją zbulwersowaną uwagę na to, że
to adwersarz odniósł się po prostacku do mnie i mojej rodziny, zadając
prostackie pytanie o "branie", tykając w tym pytaniu moją rodzinę z
racji znanej sobie doskonale wyłączności mojego związku. Więc jeśli
chodzi o prostackie używanie rodziny w pyskówkach, to skieruj swój
żółciotok w stronę mojego adwersarza jako inicjatora.

93. Data: 2009-02-18 00:05:33

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
a...@4...net

> Czy mogłabyś, prostacka kobieto, w swoich pyskówkach
> okładać się z adwersarzem - bez używania jego rodziny?

O, żona uświadomiona?
:-)

94. Data: 2009-02-18 08:21:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> obserwuj zależność :-D

Czy z tego mam wyciągnąć taki wniosek, że wysoki => mały, niski => duży?

Myślałam, że nie wierzysz w takie bzdury, zwłaszcza że porównania nie masz.

Już prędzej mówi coś wysokość głosu.

Ewa

95. Data: 2009-02-18 08:30:20

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...

> [...]
> chodzi o prostackie używanie rodziny w pyskówkach, to skieruj swój
> żółciotok w stronę mojego adwersarza jako inicjatora.

TY SAMA wstawiasz swego męża ze wszystkimi szczegółami
do siermiężnych dyskusji - taki drobiazg.

N.

96. Data: 2009-02-18 11:25:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 09:21:28 +0100, medea napisał(a):

> Czy z tego mam wyciągnąć taki wniosek, że wysoki => mały, niski => duży?
>
> Myślałam, że nie wierzysz w takie bzdury, zwłaszcza że porównania nie masz.

Osobistego może nie, ale wielu znajomych panów było w wojsku, w tym mój
mąż... i trochę poobserwowali tam, stąd znam z szerokiej relacji opinię, że
jednak coś w tym jest :-D

> Już prędzej mówi coś wysokość głosu.

Mówisz, że mój kochany Carreras czy Pavarotti mało męscy...?
:-(

:-D

97. Data: 2009-02-18 11:31:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2009 09:30:20 +0100, Natek napisał(a):

j.googlegroups.com...

> TY SAMA wstawiasz swego męża ze wszystkimi szczegółami
> do siermiężnych dyskusji - taki drobiazg.

Jestem nim zafascynowana od 30 lat, więc mam prawo. Gdybym natomiast ujęła
rzeczywiście wszystkie szczegóły, to chyba Twój mąż przestałby mieć
jakiekolwiek szanse u Ciebie. Siermiężność zaś sama oceniam - ciebie może
razi, to się tu siermiężnie nie... wstawiaj. Jak ja nie wstawiam
bezceremonialnych, prostackich pytań o gardło - do kobiet. Umiem rozmawiać
o wszystkim na poziomie, do którego jak widac on (twój mąż, Saulo) nie
dorósł. Poucz go w tym zakresie, a może i on Ciebie czegoś nauczy, jak
sobie film obejrzy i nie będziesz musiała się bulwersować, że tęskni za
czymś więcej, niż ma w domu...

98. Data: 2009-02-18 11:39:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Osobistego może nie, ale wielu znajomych panów było w wojsku, w tym mój
> mąż... i trochę poobserwowali tam, stąd znam z szerokiej relacji opinię, że
> jednak coś w tym jest :-D

Co oni tam pod prysznicami robili, że zaobserwowali się w pełnym rozkwicie?

> Mówisz, że mój kochany Carreras czy Pavarotti mało męscy...?
> :-(

Czytałam gdzieś o takiej zależności, ale pewności mieć nie mogę, bo nie
poznałam żadnego tenora osobiście. ;)

Ewa

99. Data: 2009-02-18 12:23:50

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dorósł. Poucz go w tym zakresie, a może i on Ciebie czegoś nauczy, jak
> sobie film obejrzy i nie będziesz musiała się bulwersować, że tęskni za

Gdy rozmawiasz publicznie o czyimś wacku, to pytanie o gardło
nie wydaje się niestosowne...
Tak czy inaczej: co on - nie zmienia tego co ty.
Pojechałaś prymitywnie i dalej w to brniesz, więc spadaj.

100. Data: 2009-02-18 13:07:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Ała! To straszne! Więc 23-24 to nie jest normalka u wszystkich???
> Byłam pewna, że te wzmianki o średniej europejskiej w okolicy 19 cm to
> jakieś zaniżone dane... a tu proszę...

Zachęcam do zapoznania się z artykułem w Wiki:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozmiary_penisa_cz%C5%8
2owieka#D.C5.82ugo.C5.9B.C4.87

Ewa

Re: Coś na Walentynki ;>