O rybaku i złotej rybce a... homo sovjeticus.

11. Data: 2007-07-03 12:03:13

Temat: Re: O rybaku i złotej rybce a... homo sovjeticus.
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Może nie wiedzieć co chce - kobieta przecież. :-)
>
> ett

Wiem, czego chcę: przeczytaj dokładnie mój pierwszy post w tym wątku -
za oceny z góry dziękuję, ale nie przyjmuję :-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

12. Data: 2007-07-03 12:03:51

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To Twoja osobista ocena, chyba nie prosiłam o nią? Nie poddaję siebie
> pod oceny nikomu, bo one nie mają dla mnie znaczenia - nie szukam
> potwierdzenia słuszności swej postawy, bo wiem, że była wspaniała :-)

No!
Autor pisze, bóg kule nosi.
Ułomny.

Nie po to wychwalamy autorów.(Chyba).

> Prosiłam o wypowiedzi na temat podobnych spotkań z homo sovjeticus lub
> innym "rybakiem", natomiast Twoja osobista niechęć do mnie, przebijająca
> z całej wypowiedzi, jest nieuzasadniona i śmieszna - ale cóż, to też już
> znam i dam głowę, że jesteś kolejną kobietą, ktorą doprowadzam do
> szaleństwa :-)

Nie liczyłbym na to... kobieta... może Ci, tylko...

> Nie uważam, aby wiele osób było zdolnych do tylu poświęceń i takiego
> ryzyka (zameldowanie dwóch obcych osób w swoim prywatnym domu na 5 lat
> tylko za jeden wątpliwy uśmiech), jak ja w tej (prawdziwej!) historii.
> Jak widać z Twej oceny, Ty nie miałaś okazji się wykazać w ten sposób,
> ale - wszystko przed Tobą, czego serdecznie życzę :-)

Ja miałem.
I nie cierpię swojej postawy... coś za coś. Dałem i już!
A co ktoś z tym zrobił..? Jego sprawka.

> XL wiosenna :-)

letnia. Raczej.

ett
*************
> "Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

Nie?
Jak w USA.
Donosiciel zwycięzca - gra w tej drużynie :-)
Dawać go do TV!

13. Data: 2007-07-03 12:17:04

Temat: Re: O złotej rybce i żonie rybaka ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, czego chcę: przeczytaj dokładnie mój pierwszy post w tym wątku -
> za oceny z góry dziękuję, ale nie przyjmuję :-)

Dokładnie: wy tam lepiej od facetów już wiecie czego chcecie...biada takiemu
[etat] gdy uważa że lepiej wie czego wam trzeba lub myśli [jakim prawem?!]
że ma co więcej do dania niż to czego się !znacząco! domagacie... ;P

14. Data: 2007-07-03 12:19:48

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie liczyłbym na to... kobieta... może Ci, tylko...

> Ja miałem.
> I nie cierpię swojej postawy... coś za coś. Dałem i już!

czyżby[ś] nam nieco XLka ochłodła? ;)))

15. Data: 2007-07-03 12:22:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> To może on jest też złotą rybką? - w końcu moja historia nie jest

Toczka w toczkę - biedny Jan...

16. Data: 2007-07-03 12:43:36

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

Se mysle - moze nie trzeba bylo jej tak rozpieszczac?
Ok, ona powinna zachowac sie powaznie i fair,
ale moze nie wszyscy są dorośli?

Bo "dziecku" nie daje sie pełnej swobody bo moze cos
(niechcący nawet) zniszczyć.

Duch

17. Data: 2007-07-03 12:45:33

Od: "Marysia" <M...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Będzie boleć. Chcesz?
>
> ett

Jaki _Ty_ masz w tym interes?
Prawo popytu i podaży.
Serio?
Eeee... a mo(ż/rz)e...?

M.

18. Data: 2007-07-03 12:58:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Ok, ona powinna zachowac sie powaznie i fair,
> ale moze nie wszyscy są dorośli?
>
> Bo "dziecku" nie daje sie pełnej swobody bo moze cos

Co ostatnio zniszczyłeś niechcący? ;)

19. Data: 2007-07-03 13:08:48

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@w...pl>

[...]
> Co, też mieliście takie bolesne przebudzenia?
[...]

Takiego - nie. Ale miałem inne, gdy moi niemal przyjaciele nagle okazali się
mdlącymi opowiadaczami o swojej dyskretnej opiece finansowej nad pewnym
zdolnym biedakiem.

Gawron

20. Data: 2007-07-03 13:18:45

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Co ostatnio zniszczyłeś niechcący? ;)

Te, zaczepa! A Ty coś komu zrobił dobrego, za co potem tylko po łbie
zebrałeś?
:-)

--

XL wiosenna :-)

"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

SPRAWIANIE
Przemyslawie D. - cos dla Ciebie :)
Re: ta grupa umarła
Skojarzenia
O odejściach księży...Miesiecznik "Więź" i stronnicza Gazeta [długie] ;)