O rybaku i złotej rybce a... homo sovjeticus.

21. Data: 2007-07-03 13:18:51

Temat: Re: O rybaku i złotej rybce a... homo sovjeticus.
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
>
> Se mysle - moze nie trzeba bylo jej tak rozpieszczac?
> Ok, ona powinna zachowac sie powaznie i fair,

Zachowała się: w ciężkich dla nas chwilach, kiedy chciałam tylko słów
pociechy, potrafiła kilkakrotnie odpowiadać "Nu, sztoż, każdy ma swoje
kłopoty" - zaskoczona i zniesmaczona, że złota rybka w ogóle śmie je
mieć, no i jak to tak z nimi - do biednego rybaka?...

> Bo "dziecku" nie daje sie pełnej swobody bo moze cos
> (niechcący nawet) zniszczyć.

To nie było "dziecko", tylko pani 45-letnia (w momencie zawarcia
znajomości) z 23-letnim synem, czyli 2 dorosłe osoby (wychowane w ZSRR -
stąd "sovjeticus" nawet dosłownie). Osoba umiejscowiona już w naszym
kraju - właśnie na pozycji oczekującej wszelkich świadczeń od ludzi i od
państwa... ale to wiedziałam zbyt późno.
Cóż, cenię sobie jednak tę naukę - pomoc na darmo nie poszła, a życie
ciągle mnie zaskakuje, jednak już nigdy w ten sposób...

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

22. Data: 2007-07-03 13:18:56

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Toczka w toczkę - biedny Jan...

Wiesz o nim dużo, ja - nic, więc nie wiem, o co chodzi. Ja nie uważam
siebie za pokrzywdzoną w tym wszystkim, co opisałam, a wręcz przeciwnie
- za bogatszą o doznania, od których moja samoocena raczej nie obniżyła
się...
:-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

23. Data: 2007-07-03 13:19:00

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawron napisał(a):
> Ikselka<i...@w...pl>
>
> [...]
>
> [...]
>
> Takiego - nie. Ale miałem inne, gdy moi niemal przyjaciele nagle okazali
> się mdlącymi opowiadaczami o swojej dyskretnej opiece finansowej nad
> pewnym zdolnym biedakiem.
>
> Gawron

Takich i podobnych "przebudzeń" miałam ze sto - niestety. Rozumiem
Cię... Ciągle jednak wspominam te najwspanialsze i dochodzę do wniosku
ciągle od nowa, że jednak mam szczęście w życiu, tylko muszę bardziej na
siebie (!!!) uważać. Film o Janie Serce też mi się tu nasuwa, bo czasem
serce jednak boli na wspomnienie tych smutnych, o których właściwie
należałoby od razu zapomnieć ;-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

24. Data: 2007-07-03 14:14:13

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czyżby[ś] nam nieco XLka ochłodła? ;)))

Masz nadzieję? Nieee, ja dopiero wzlatam :-))))))))))))))))

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

25. Data: 2007-07-03 14:14:25

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):
> [...]
>

> Nie liczyłbym na to... kobieta... może Ci, tylko...

> Ja miałem.
> I nie cierpię swojej postawy... coś za coś. Dałem i już!

Dla Ciebie mroźna; gwiazdka Ci sie już stopiła? Podeśle Ci drugą do
kieszonki, kiedy przyjdzie czas...
;-P

***************

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

26. Data: 2007-07-03 14:14:31

Temat: Re: O złotej rybce i żonie rybaka ;)
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie: wy tam lepiej od facetów już wiecie czego chcecie...biada takiemu
> [etat] gdy uważa że lepiej wie czego wam trzeba lub myśli [jakim prawem?!]
> że ma co więcej do dania niż to czego się !znacząco! domagacie... ;P

Zamiaruję (staropolskie!!!) mu na ochłodzenie myśli znowu jaki wierszyk
podesłać - o gwiazdce mroźnej i skrzącej albo o czymś podobnym... Jak mu
co nieco przymarznie, to rezon od razu straci :-)))

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

27. Data: 2007-07-03 14:16:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiaruję (staropolskie!!!) mu na ochłodzenie myśli znowu jaki wierszyk
> podesłać - o gwiazdce mroźnej i skrzącej albo o czymś podobnym... Jak mu
> co nieco przymarznie, to rezon od razu straci :-)))

Może być z aktualnego sezonu - sięście na jeżu...

28. Data: 2007-07-03 14:27:14

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż, cenię sobie jednak tę naukę - pomoc na darmo nie poszła, a życie
> ciągle mnie zaskakuje, jednak już nigdy w ten sposób...

Wlasnie, czlowiek sie czegos nauczyl.
A czujnym na ludzi trzeba byc :)
Duch

29. Data: 2007-07-03 19:20:43

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> takiemu

> prawem?!]

> Może być z aktualnego sezonu - sięście na jeżu...

Aleś Ty okrutny, mmmbrrr... To już lepiej sięście w pokrzywy :-D
Oj, eTaTku, złota rybka nadal grasuje, może któreś z tych życzeń się
spełnić ;-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

30. Data: 2007-07-03 19:20:48

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Wlasnie, czlowiek sie czegos nauczyl.
> A czujnym na ludzi trzeba byc :)
> Duch

To już łatwiej pilnować siebie - tyle, że złota łuska i tak mi miejscami
jeszcze skórę porasta, zamiast włosów na nogach... Trudno tak całkiem
się zmienić :-)))))))))))))))

--

XL wiosenna :-)

"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

SPRAWIANIE
Przemyslawie D. - cos dla Ciebie :)
Re: ta grupa umarła
Skojarzenia
O odejściach księży...Miesiecznik "Więź" i stronnicza Gazeta [długie] ;)