O schizofrenii - dla vB i żółtego

31. Data: 2011-02-19 17:23:26

Temat: Re: O schizofrenii - dla vB i żółtego
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, to jest zwykły wyciąg z jakiejś rośliny.
Zabarwia i zmienia materiał złogów z osłon synaps.
Dlatego "świecą" w rezonansie.
Coś klasy indygo, o ile dobrze zrozumiałem.

Odkrył ten efekt przypadkowo jakiś Europejczyk (o ile
dobrze pamietam) zajmujący się badaniem tkanek mózgu
(preparatów) w zupełnie innym kontekście.

Ta metoda prostotą zwala z nóg.
Prawdopodobnie dostanie on Nobla za swoje odkrycie,
ze względu na "nieprawdopodobne" wnioski jakie
"wszyscy" badacze formułują w konsekwencji
wykorzystania tej metody.
Przynajmniej tak sie uważa.

--
CB

32. Data: 2011-02-19 17:45:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki niej opracowano już lek, który we wczesnej fazie ch.A.
znacznie spowalnia jej rozwój.
Chodzi oczywiście o lek "chemicznie" wzmacniający osłony
synaps, aby się nie rozsypywały w tak szybkim tempie
jak ma to miejsce u dotkniętych tym problemem.

W tym dokumencie pokazano także skutki działania tego leku
w porównaniu z objawami u osób, które go nie przyjmowały.

--
CB

33. Data: 2011-02-19 17:47:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielu naukowców uważa w związku z tym, że obecnie jesteśmy
w przededniu definitywnego rozwiązania tajemnicy i problemu ch. A.
gdyż ostatecznie zostanie opracowany taki lek, który skutecznie
wyeliminuje przyczyny tej choroby.

--
CB

34. Data: 2011-02-19 18:32:51

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun wrote:

> Zobaczę, jak dojdę o co chodzi dam znać. Myślałem, że chodzi o jakieś
> nanotechnologie.
> vB
Nie, nie ma cudów :-) Looknąłem na rekomendacje diagnostyczne i leżące u
ich podstaw kilka ważnych badań klinicznych. Stan wiedzy na 2010 jest
taki jak pisałem jeśli chodzi o procedury diagnostyczne, i nie ma
mozliwości jednoznacznego wskazania kto zachoruje zanim ma objawy. Można
to jedynie robić z pewnym zwykle ok. 60% prawdopodobieństwem czyli 10%
powyżej poziomu losowego czyli pół na pół :-(. Lepsze rezultaty będą
tylko wtedy gdy dobierze się grupę już nieco zaburzoną jeśli chodzi o
pamięć.

dziennikarze coś rozdmuchali.

O co mogło chodzić?

Nie znam nic lepszego niż to:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pittsburgh_compound_B

Do badań PET znaczy się go izotopem węgla C11

Ci zas ludzie:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2830881/

pokazali, w PET u badanych u których stwierdza się niewielkie zaburzenia
pamięci,
na podstawie przyswajania tego wskaźnika przewidzieć można u 14 z 17
(82%) "pacjentów" rozwój AD w ciągu 3 lat, podczas gdy tylko 1 osoba z
niskim przyswajaniem znacznika w mózgu rozwinęła AD. Łącznie było 31
badanych.

MRI robi się tu dodatkowo aby nanieść niedokładny obraz z PET na niemal
anatomiczny obraz rezonansu i pewnie dlatego dziennikarzom się PET z MRI
pomyliły.

vB

35. Data: 2011-02-19 18:55:14

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun wrote:

/.../
> http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2830881/
/.../
Tyle że nie zająknęli sie ani słowem o tym czy wiek róznił osoby które
przyswoiły 11C-PIB . Może wystarczyło zbadać wiek i "przyswajacze"
okazaliby się starsi, zaś wiek sam sobie mógł byc lepszym predyktorem
(zwłaszcza że z wiekiem "przyswaja" się to lepiej).Hehe...
vB

36. Data: 2011-02-19 19:24:08

Od: Ja <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun napisał(a):
> vonBraun wrote:
>
> /.../
> /.../
> Tyle �e nie zaj�kn�li sie ani s�owem o tym czy wiek r�zni� osoby
kt�re
> przyswoi�y 11C-PIB . Mo�e wystarczy�o zbada� wiek i "przyswajacze"
> okazaliby si� starsi, za� wiek sam sobie m�g� byc lepszym predyktorem
> (zw�aszcza �e z wiekiem "przyswaja" si� to lepiej).Hehe...
> vB

A więc schizofrenia robi spustoszenia w mózgu i być może dlatego
wszędzie widzą Bogów i z nimi gadają. Czyli religijność jest przyczyną
uszkodzenia mózgu....

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/religijnosc-
moze-byc-powodowana-uszkodzeniem-mozgu,1438756

37. Data: 2011-02-19 19:42:33

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wrote:

> [...]
> uszkodzenia mózgu....
>
> http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/religijnosc-
moze-byc-powodowana-uszkodzeniem-mozgu,1438756
To się nazywało kiedyś "Słoń a Sprawa Polska" ;-)
vB

38. Data: 2011-02-19 19:54:39

Od: "glob" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun <i...@g...pl> napisał(a):

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/religijnosc-
moze-byc-powodowana-uszko
> dzeniem-mozgu,1438756
> To się nazywało kiedyś "Słoń a Sprawa Polska" ;-)
> vB

Nie rozumiem tego określenia. Ale coś w tych badaniach jest, bo zobacz ilu wariatów
się wylęga pod wpływem KK, a że mózg jest plastyczny to religia może go kształtować
chorobowo lub pobudzać ukryte choroby psychiczne i przecież to dokładnie po naszych
dyskutantach widać, że jeszcze chwila a się powieszą na krzyży w imię cierpienia za
ludzkość.;)

39. Data: 2011-02-20 15:25:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badanie w rezonansie wykorzystuje spolaryzowane wiązanie
cząsteczkowe markera, które "przeskakuje" na jonowe w polu
magnetycznym w kontakcie z materiałem osłon synaps, co
skutkuje "świeceniem".
W efekcie świecą wszystkie osłony synaps, ale złogi - najbardziej.
Czysta chemia + fizykochemia + zwyły rezonans.

Jeśli nie możesz nic na ten temat znaleźć, to prawdopodobnie
uzyskasz potwierdzenie/dowiesz się o tym w najbliższym czasie.

40. Data: 2011-02-20 15:42:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepszy przykład: nauczenie się działań matematycznych
nie oznacza, że dzięki temu każdy będzie równie dobrze
(poprawnie) rozwiązywać zadania matematyczne.

Notabene: wielu "menadżerów" w IT to osoby mające
za sobą jakis epizod programistyczny i uważające się za
świetnych programistów (choć realnie są w tym _mierni_,
co widać wyraźnie po ich "chińskich" dokonaniach w systemach,
z których się wycofali).
Chyba nie ma większego obciachu dla programisty niż
mieć takiego "szefa", któremu o wiele za wiele się wydaje
i który im bardziej stara się uznawać swoje wyobrażenia
za dobrą monetę tym bardziej staje się żenujący.

--
CB

Rebus psychologiczny w dobrym stylu...
'' Latające cipki ''