O tym, jak...

31. Data: 2018-12-24 00:08:35

Temat: Re: O tym, jak...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <ilona@
> i...@g...pl
>>

> Wiem coś o tym.
> Tak samo zabija się etos pracy w śród nauczycieli, jak i w innych
> grupach zawodowych, ktore, de facto, są pewnego trodzaju szkołami dla
> młodych pracowników.

I tak sobie tylko myślę, jak te 50 lat komuny wytrzebiło nasz narod z
honoru i etosu. To nie tylko te 50 lat. Ich pokłosie zbieramy i zbierać
będziemy jeszcze przez wiele pokoleń.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

32. Data: 2018-12-24 04:04:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-24 00:08, XL wrote:
> Ilona <ilona@

> I tak sobie tylko myślę, jak te 50 lat komuny wytrzebiło nasz narod z
> honoru i etosu. To nie tylko te 50 lat. Ich pokłosie zbieramy i zbierać
> będziemy jeszcze przez wiele pokoleń.

Pierwsza komuna nie spowodowała takich spustoszeń w świadomości, jak
ostatnie, 20-25 lat.
Miejmy nadzieje, że udało się nam, choćby w odruchach, wzorce nabyte od
naszych dziadków i babek, przekazać podświadomie temu pokoleniu, które
właśnie teraz wchodzi w dorosłe życie.

33. Data: 2018-12-24 09:38:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
> Miejmy nadzieje, że udało się nam, choćby w odruchach, wzorce nabyte od
> naszych dziadków i babek, przekazać podświadomie temu pokoleniu, które

Mam podstawy wątpić. Średnia wieku w RN to 36 lat. To dużo mówi.

34. Data: 2018-12-24 21:03:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-24 09:38, XL wrote:

> Mam podstawy wątpić. Średnia wieku w RN to 36 lat. To dużo mówi.

To świadomi swej roli, przedstawiciele drugije fali wyżu
demograficznego. Mieli, jeszcze ten zaszczyt, że wiekszość z nich znała
osobiście swoich dziadków i babki, którzy dorastali, jeszcze przed II wojną.
Po cichu licze na to, że młode lemingi, wychowywane przez rodziców
hippisów, kideyś odkryją w sobie te odruchy.

35. Data: 2018-12-24 21:11:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> To świadomi swej roli,

Dzięki - też tak uważam, zresztą na podstawie autopsji.

> przedstawiciele drugije fali wyżu
> demograficznego. Mieli, jeszcze ten zaszczyt, że wiekszość z nich znała
> osobiście swoich dziadków i babki, którzy dorastali, jeszcze przed II wojną.

O tak. I bardzo na tym bazują, czczą Bohaterów i wiedzą, o co walczyli.

> Po cichu licze na to, że młode lemingi, wychowywane przez rodziców
> hippisów, kideyś odkryją w sobie te odruchy.

Jest trochę takich, ale generalnie nie powala. Prędzej dzieci i wnuki
pokolenia RN. To wartościowy narybek.

36. Data: 2018-12-24 21:59:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-24 21:11, XL wrote:

> [...]
>
> O tak. I bardzo na tym bazują, czczą Bohaterów i wiedzą, o co walczyli.

> Jest trochę takich, ale generalnie nie powala. Prędzej dzieci i wnuki

A może, przez tą nachalną promocje antykultury, to i lemingi przejrzą?

37. Data: 2018-12-25 18:01:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> A może, przez tą nachalną promocje antykultury, to i lemingi przejrzą?

,,Lemingi-przejrzą" to wg mnie oksymoron. Przecież sama nazwa ,,lemingi" nie
jest przypadkowa i wskazuje, że nie są zdolne do refleksji, a tylko
podlegają instynktowi biologicznemu - podejmując zbiorowe samobójstwo w
momencie przekroczenia pewnej granicznej liczebności. Granica ta jest jest
jedyną sprawą zdolną obudzić instynkt samozachowawczy populacji. I to
dopiero wtedy, kiedy jedynym sposobem na zachowanie populacji jest,
paradoksalnie, jej szybkie ograniczenie liczebne. Biologia każe im wtedy
podjąć jedyne sensowne (dla populacji!) działanie - bezmyślne zbiorowe
samobójstwo.
No i tak właśnie zachowują się ludzie.

38. Data: 2018-12-26 23:06:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-25 18:01, XL wrote:

> [...]
> paradoksalnie, jej szybkie ograniczenie liczebne. Biologia każe im wtedy
> podjąć jedyne sensowne (dla populacji!) działanie - bezmyślne zbiorowe

Własnie, trzeba im pokazać to światełko w tunelu, wyprowadzić z ciemnego
pokoju.
To najczęściej, uczciwi ludzie, tylko chwilowo znieczuleni.

39. Data: 2018-12-26 23:22:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Własnie, trzeba im pokazać to światełko w tunelu, wyprowadzić z ciemnego
> pokoju.
> To najczęściej, uczciwi ludzie, tylko chwilowo znieczuleni.

Owszem, tyle że różne bywają znieczulenia - niektóre nie przemijają.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

Barbarzyńcy #2 - Król Gąsiorek