O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł

91. Data: 2011-01-09 11:30:45

Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin wrote:

> A nie lepiej płacić długo - małą ratę, a gdy "wpadną" pieniądze
> spłacić część kredytu.

jak wpadną pieniądze to je wydasz na remont tego mieszkania, lub domu:)

Genralnie ja byłem w tej dobrej sytuacji że miałem środki na sfinansowanie
budowy, i potrzebowałem tylko dołożyć. Faktem jest że jak ktoś niema nic to
jest w czarnej dupie.

poczytaj sobei cała księgę :)

92. Data: 2011-01-09 11:45:32

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Jan 2011 12:11:12 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> Tylko że tak trzeba robić kiedy ceny są niskie, a nie na szczycie spekulacji
> nieruchomościami.

Widzisz, sęk w tym, że ludzie nie kupują mieszkania wtedy, kiedy ceny
nieruchomości spadają, a wtedy, kiedy mieszkanie jest im potrzebne.

Alternatywą często jest mieszkanie u rodziców do czterdziestki, albo
ukatrupienie babci...

--
Yakhub

93. Data: 2011-01-09 12:29:59

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sun, 09 Jan 2011 06:01:32 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
wystukał:

> Pan płaci, Pani płaci, społeczeństwo. O to Ci chodziło?

nie, to Ty płacisz, ja z gównianymi bankami nie gadam

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

94. Data: 2011-01-09 12:35:31

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łatwiej dostać przez łeb.

-----

95. Data: 2011-01-09 15:28:18

Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.01.2011 05:54, Jan Werbinski pisze:
> Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

> Rzuciłem Ci na przynętę. Żebyś się pastwił. Dla odwrócenia uwagi.

Jakieś to takie śliskie z Twojej strony. Zresztą wielu takich teraz jest
w sieci.
Żadnego charakteru, odpowiedzialnośći, godności tylko wymigiwanie się i
próby maskowania swoich ułomności.
Nie stać Cię, żeby przyznać się do błędu i podziękować?

I tak dobrze, że nie zjebałeś go za zwróconą uwagę, bo i takich jest
wielu :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

96. Data: 2011-01-09 20:33:02

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nieruchomości spadają, a wtedy, kiedy mieszkanie jest im potrzebne.
>
> Alternatywą często jest mieszkanie u rodziców do czterdziestki, albo

Jeżeli mieszkanie jest potrzebne, to się je wynajmuje. Z zakupem wtedy nie
trzeba się śpieszyć i robić to na górce jak stado baranów.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

97. Data: 2011-01-09 20:33:48

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia pięknego Sun, 09 Jan 2011 06:01:32 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
> wystukał:

> nie, to Ty płacisz, ja z gównianymi bankami nie gadam

Podziel się wiedzą o niegównianych bankach. Jak się nazywa i ile kosztuje
kredyt?

98. Data: 2011-01-09 22:04:09

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbinski wrote:

> Jeżeli mieszkanie jest potrzebne, to się je wynajmuje. Z zakupem
> wtedy nie trzeba się śpieszyć i robić to na górce jak stado baranów.

Wynajem mieszkania w PL jest często bardzo drogim interesem...

Jeśli masz zamiar mieszkać dłużej to zwykle musisz zrobić jakiś remont,
większy lub mniejszy ale kosztujący sporo pieniędzy :) Wtapiasz forsę w
cudze mieszkanie.

To wszystko jest tylko teoretycznie bardzo proste, w praktyce ludzie chcą
sobie zapewnić jakieś warunki normalnego życia, chcą mieć dzieci i chcą aby
te dzieci miały gdzie mieszkać. Nie mają oszczędności i nie mają za co kupić
mieszkania czy domu, są w dupie.

Pozostaje im tylko kredyt na 40 lat i nadzieja że będą w stanie spłacać ten
kredyt.

My wszyscy którym sie jakoś tam udało powinniśmy sie tylko cieszyć.

Oczywiście branie kredytu na ponad stan to skrajna głupota, Szczególnie, że
dzieci sie wyniosą z domu i zostanie im wielki dom którego nie będą mieli za
co utrzymać. Należy zawsze postępować racjonalnie.

Domy typu rezydencja to sobie można budować jak sie ma dochody pokrywające
budowę takiego domu w okresie roku czy dwóch :)

99. Data: 2011-01-10 09:32:05

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To wg ciebie mało, czy dużo procentów?
Bo większość "starych" kredytów denominowanych w CHF wypada na dziś mocno poniżej
1,5% (wliczając stałe marże 0,5%-0,95% plus Libor
3M na dziś niemal śladowy).

-----

| Kumpel wziął kredyt złotówkowy oprocentowany na WIBOR + ułamek procenta.
| Aktualnie jego oprocentowanie wynosi poniżej 6%, praktycznie tyle, co lokaty
bankowe dające 5,6%

100. Data: 2011-01-10 12:03:42

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> To wg ciebie mało, czy dużo procentów?
> Bo większość "starych" kredytów denominowanych w CHF wypada na dziś mocno
> poniżej 1,5% (wliczając stałe marże 0,5%-0,95% plus Libor
> 3M na dziś niemal śladowy).

Zapomniałeś o wzroście kursu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Cheap Timberland boots wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 90 91 95 97 2009 TN LTD shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2010 shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2011 shoes wholesale www.shoestrade.biz