O urokach mieszkania w Toruniu (troche OT)

1. Data: 2003-05-06 13:51:44

Temat: O urokach mieszkania w Toruniu (troche OT)
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wiecie, jak wspaniale jest tu mieszkac? Na dworze pachnie ciasteczkami - nie
wiem, czy odpowiada za to Kopernik (wiadomo, pierniki), czy Nestle-Pacific
(platki kukurydziane itp.). To bardzo czeste tutaj. Wychodze na dwor - a tam
pachnie, jak by Pan Bog piekl gofry... I jeszcze piekna pogoda do tego...

Zapraszam i pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-05-06 15:16:42

Temat: Re: O urokach mieszkania w Toruniu (troche OT)
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:
> Wiecie, jak wspaniale jest tu mieszkac?

Wiemy, wiemy :-). I zazdrościmy Ci, że mieszkasz w IMO jednym z
najpiękniejszych polskich miast... Ech...A ja utkłam na niemożebnie
monotonnym pograniczu Mazowsza/Podlasia, zupełnie nie tam gdzie chciałam...

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-05-06 21:25:22

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tam
> pachnie, jak by Pan Bog piekl gofry... I jeszcze piekna pogoda do tego...

A ja zapraszam na Grochów do Wawy powąchać czekoladowe zapachy z Wedla:-)
Ehhhh a ja nie mogę czekolady jeść:-((

Pozdr.

1. Data: 2003-05-06 21:50:00

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 May 2003 23:25:22 +0200 I had a dream that Monique <m...@p...onet.pl>
wrote:
>A ja zapraszam na Grochów do Wawy powąchać czekoladowe zapachy z Wedla:-)
>Ehhhh a ja nie mogę czekolady jeść:-((

W Krakowie są takie miejsca, gdzie zależnie z której strony zawieje
wiatr, to czuć tytoń (Philip Morris) albo czekoladę (Wawel).

1. Data: 2003-05-07 07:39:27

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> W Krakowie są takie miejsca, gdzie zależnie z której strony zawieje
> wiatr, to czuć tytoń (Philip Morris) albo czekoladę (Wawel).

Albo Nowa Huta albo Kleparz hehehehe. Pamietam ze jak chodzilam do
szkoly na Dluga to czasem wytrzymac nie mozna bylo bo taki duszacy
zapach byl ;).
A we Wroclawiu niczym nie pachnie i ubolewam nad tym, choc ja mieszkam w
parku wiec teraz mam sciane zieleni i kwiatow bzu przed oknami :).
Za to powiem Wam ze 1 maja w ZOO bylam wroclawskim, i powiem Wam ze
Gucywinscy fajnie maja :-) W ZOO mieszkaja, maja fajny domek tez w
krzaczastym buszu wsrod zwierzat roznych.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-07 09:04:42

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to prawda, byłam w Toruniu w weekend majowy i rzeczywiscie jest tam
pięknie.
W dodatku pierniki są taaak wspaniałe, że pewnie mi się przytyło od
Leśnego Runa z malinami...albo pierniczków w białej czekoladzie w
porzeczką...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia jedząca Katarzynkę :)

1. Data: 2003-05-07 09:33:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Gucywinscy fajnie maja :-) W ZOO mieszkaja, maja fajny domek tez w
>krzaczastym buszu wsrod zwierzat roznych.

no wiesz?? na tzw starym Biskupinie to pachnie ogrodami i
laka....
a w lecie mozna bylo slyszec lwy w zoo

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-05-07 09:44:36

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Krysia Thompson napisa?:
> ie mozna bylo bo taki duszacy

> no wiesz?? na tzw starym Biskupinie to pachnie ogrodami i
> laka....
> a w lecie mozna bylo slyszec lwy w zoo

To musi byc chyba ten bardzi skrajny biskupin, bo teraz nawet na jazie
opatowickim nie jest fajnie. 50 metrow od jazu stoi budynek
Telekomunikacji, dalej owszem jest fajnie. Ale to troche daleko by moc
sobie wyskoczyc powachac :-) A co do lwow - lew w ZOO jest jeden i jak
ja go ogldalam to lezwal wywalony i raczej mu sie nic nie chcialo, nie
wspominajac juz o wydaniu jakiegos dzwieku. Za to slon mi zatrabil :-)
Ja mieszkam na Grabiszynku, teraz pachnie mi bzem ale to bardzo ulotny
zapach :(

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet za;b bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-07 10:03:07

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:
> W Krakowie są takie miejsca, gdzie zależnie z której strony zawieje
> wiatr, to czuć tytoń (Philip Morris) albo czekoladę (Wawel).

No wlasnie, ja pracuje na Mazowieckiej, zaraz kolo Wroclawskiej,
czekolade z Wawelu czuc baaardzo intensywnie (co niestety dziala na moja
podswiadomosc bo lasuchem jestem wielkim).
A z takich innych zapachow - do szkoly sredniej chodzilam na ul.
Podwale, tam w piwnicach byla rozlewnia win czy cos takiego, alez to byl
smrod!

Maria

1. Data: 2003-05-07 10:06:43

Od: "rusa" <r...@t...nsb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

To nic innego jak Nestle, aczkolwiek dla niektórych jest to za słodki zapach
i bardzo narzekają. Musisz mieszkać bardzo blisko fabryki. Bo w całym
Toruniu pachnie na razie kwitnącymi drzewami.

Rusa

P.S. mimo, ze nie jestem rodowitą torunianką i jestem tu przejazdem (4 lata,
hihi), już wyczuwam w które dni robią goldflakes a w które cyniminis.:))

syrop z kwiatów mniszka-kto ma przepis?
[gdzie] w trojmiescie sklep azjatycki ?
coś dobrego dla chłopaka :)
Nowy z wkupnym :-)