OBERON

1. Data: 2004-03-05 18:20:32

Temat: OBERON
Od: "MAGENDAVID" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich,

Pracuję na aparacie OBERON do diagnozowania prawie wszystkich chorób. Jes to
nowoczesna "kosmiczna" forma diagnostyki. Wykrywalność chorób ( w zależności
od programu) 75-95%
Pytajcie a odpowiem.

2. Data: 2004-03-05 20:11:31

Temat: Re: OBERON
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c2agdg$sjn$...@i...gazeta.pl,
MAGENDAVID <m...@g...SKASUJ-TO.pl>:

> Jes to nowoczesna "kosmiczna" forma diagnostyki

NTG - to jest grupa na Ziemi.
;)

--
Robert

3. Data: 2004-03-06 05:16:16

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MAGENDAVID napisał:
> [...]
> nowoczesna "kosmiczna" forma diagnostyki. Wykrywalność chorób ( w zależności

No to moze przybliz bo ja kompletnie nie wiem o co chodzi. Co wlasciwie
diagnozuje? Wącha mocz i robi rezeonans?

jacek

4. Data: 2004-03-07 17:35:12

Od: "p...@C...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nowoczesna "kosmiczna" forma diagnostyki. Wykrywalność chorób ( w zależności

Ten aparat pobiera krew, diagnozuje tęczówkę, analizuje mocz, mierzy napięcie
skóry - czy co?
Ile kosztuje diagonza?
Pozdrowienia
polny konik

5. Data: 2004-03-07 17:53:15

Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAGENDAVID <m...@g...SKASUJ-TO.pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w
wiadomości <c2agdg$sjn$1@inews.gazeta.pl> datowanej pią 5. marca 2004
19:20:

> Pracuję na aparacie OBERON do diagnozowania prawie wszystkich chorób. Jes
> to nowoczesna "kosmiczna" forma diagnostyki. Wykrywalność chorób ( w
> zależności od programu) 75-95%

Stosowanie magnetoterapii (a tak próbuje dzialać OBERON) w przypadku np.
nowotworów może szkodzić (przynajmniej niektórzy lekarze tak twierdzą).
Zapomniałeś o tym napisać, czy sam nie wiedziałeś? Po pierwsze nie
szkodzić.

Pozdrawiam
[nie-lekarz]
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

Bola mnie stawy
Pytanie
ART - tomograf komputerowy