OBSESJA PRZESZLOSCI....

1. Data: 2003-01-30 12:35:19

Temat: OBSESJA PRZESZLOSCI....
Od: k...@h...com (Kasia P.) szukaj wiadomości tego autora

Czy tak moze byc?
Czy przeszlosc drugiej,bliskiej osoby moze przeslaniac cala
terazniejszosc...
Idac z kochanym mezczyzna po miescie "widze" miejsca,cofniete jakby o
cztery lata...jego owczesne miejsca.On nie wie,jak ja wszystko
odbieram...,a tym bardziej nie zmusza mnie do tego.On nie wie,ze
jestem jedna noga w jego przeszlosci i wielie rzeczy,ktore mnie
spotykaja odnosze wlasnie do niej.To mnie przeraza,te ciagle mysli
"sprzed czterech lat",jego byla dziewczyna....
Wiem,ze to skonczone...,ale nie umiem sobie pomoc.

Czy tak w ogole moze byc?....i z czego to wynika?

Kasia

1. Data: 2003-01-30 12:45:36

Temat: Re: OBSESJA PRZESZLOSCI....
Od: AdamSZ <s...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia P.:

> Czy tak moze byc?

No skoro tak jest...

> Czy przeszlosc drugiej,bliskiej osoby moze przeslaniac cala
> terazniejszosc...

Niestety. A więc trzeba z tym walczyć.

> spotykaja odnosze wlasnie do niej.To mnie przeraza,te ciagle mysli
> "sprzed czterech lat",jego byla dziewczyna....
> Wiem,ze to skonczone...,ale nie umiem sobie pomoc.

Szukasz pomocy czy tylko odpowiedzi na pytanie?

> Czy tak w ogole moze byc?....

No przecież tak jest :) A skoro jest, to na pewno może.
Inni też tak mają, nie martw się.

> i z czego to wynika?

Dokładnie nie wiem.
Stawiam na sentymentalną naturę człowieka oraz trudności
z pogodzeniem się z niepowodzeniami w życiu.

Trzeba z tym walczyć. Zabij przeszłość.
Ja musiałem zabijać i zabijać, bo inaczej się nie da.
Ale z tego się silniejszym wychodzi. Powodzenia.

Adam

1. Data: 2003-01-31 09:11:18

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AdamSZ" <s...@T...onet.pl> napisał w wiadomości

> Trzeba z tym walczyć. Zabij przeszłość.
> Ja musiałem zabijać i zabijać, bo inaczej się nie da.
> Ale z tego się silniejszym wychodzi. Powodzenia.

Nie zabijesz przeszlosci, nie mozna zabic tego co sie stalo...
Lepszym chyba rozwiazaniem jest rozmowa...

Kasiu..czy mowilas swojemu chlopakowi o tym co Cie trapi?
Mialam podobny problem...tez sie meczylam, ale powiedzilam
mezowi, co czuje...dzis nie wiem co to "jego przeszlosc" zwlaszcza ze ja
"swoja" tez mialam.
Porozmawiaj ze swoim chlopakiem.
Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-01-31 10:58:26

Od: AdamSZ <s...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ulast" :

> Nie zabijesz przeszlosci, nie mozna zabic tego co sie stalo...

Słowa 'zabić' użyłem w sensie metaforycznym - nauczyć się żyć zdrowo
z sentymentem i zminimalizować skutki sentymentu.

Poza tym muszę się wytłumaczyć - kompletnie źle zrozumiałem sens posta,
na który odpowiedziałem. Wszystkiemu winny jest brak kodowania polskich
znaków diaktrycznych i mętnie opisana historia.

Myślałem, że spacerowała z facetem, z którym była 4 lata temu a teraz
między nimi jest skończone, a teraz wydaje mi się, że chodzi jednak
o kogoś innego, tj. 4 lata temu on miał inną kobietę.

> Lepszym chyba rozwiazaniem jest rozmowa...

Jeżeli nie została przeprowadzona przed napisaniem tego posta, to już
zupełnie nie rozumiem relacji pomiędzy nimi. I w ogóle kobiet... wolą
powiedzieć wszystkim innym na grupie co je trapi, a nie tej właściwej
osobie?

> Mialam podobny problem...tez sie meczylam, ale powiedzilam
> mezowi, co czuje...dzis nie wiem co to "jego przeszlosc" zwlaszcza
> ze ja "swoja" tez mialam.

To trochę też samo przechodzi. Stawiam na to, że nie są ze sobą długo.

Adam

1. Data: 2003-02-01 01:07:14

Temat: Odp: OBSESJA PRZESZLOSCI....
Od: "Daro" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia P. <k...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:1...@p...google.
com...
> [...]
> "sprzed czterech lat",jego byla dziewczyna....
> Wiem,ze to skonczone...,ale nie umiem sobie pomoc.

Najgorsze jest to, ze tak jest.Jeszcze gorsze jest to ,
ze jest jedno rozwiazanie i jedna proba rozwiazania tego problemu.
Musisz porozmawiac na ten temat.Jezeli nie padna klamstwa moze
zapomnisz.
Jezeli zapomnisz a on sklamal to predzej czy pozniej wybuchniesz a
wtedy bedzie po was.
Tak naprawde zatrujecie sobie zycie.
Zastanow sie co tak naprawde cie zranilo w jego poprzednim
zwiazku,moze to ty zle to ocenilas.
To trudne nie wiedzac co sie dzialo.
...i z czego to wynika?
To juz jest dluzszy temat,bo chodzi o pewna ceche natury czlowieka.

Dar.

1. Data: 2003-02-01 11:49:21

Od: "Cleopatra" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Co było a nie jest, nie pisze się w rejestr."

Podobno to facetow zazwyczaj nurtuje "przesszłość kobiet" a tu prosze :)
Rozmowa i tylko szczera, spokojna rozmowa powinna Tobie pomóc.
Mój facet mial ten problem gdyz nie mogl nic sie o mnbie dowiedziec gddzy
spedzilam kilka lat(6) poza naszy miastem i bardzo go to nurtowalo. Po kilku
rozmowach mu przeszlo:D

-=[PsychoZ]Cleopatra=-

[ help ] konformizm
Potrzebna Pomoc