OCZY

1. Data: 2000-02-28 13:08:41

Temat: OCZY
Od: "conan" <c...@i...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

PODOBNO FRANCUZI OPERUJA KROTKOWZROCZNOSC W POLSCE - W KRAKOWIE
I W KATOWICACH

OPERACJA POLEGA NA REGULACJI POLOZENIA SIATKOWKI -
WE FRANCJI PRZESZLO JA KILKA TYSIECY OSOB

BARDZO PROSILBYM O INFORMACJE

ADAM
c...@i...katowice.pl

2. Data: 2000-02-28 21:32:21

Temat: Re: OCZY
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

conan napisał(a) w wiadomości: ...
>PODOBNO FRANCUZI OPERUJA KROTKOWZROCZNOSC W POLSCE - W KRAKOWIE
>I W KATOWICACH
>
>OPERACJA POLEGA NA REGULACJI POLOZENIA SIATKOWKI -

Chyba w modelu T-1000 bo nie u czlowieka.

Adam B.

3. Data: 2000-03-17 20:27:05

Od: "Kicia" <k...@m...torch.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna operwoac krotkowzrocznosc. robia to nie tylko francuzi, ale tez w
Katwiocach prof. Alicja Gierek-Lapinska.
Ale wiaze sie to z pewnym ryzykiem, nie chodzi tu o sam zabieg, bo trwa
on krotko
i pacjent zaraz po tym moze isc do domu, ale gdyby nastapila kiedys
potrzeba przeszczepienia rogowki, to pacjent po zabiegu na
krotkowzrocznosc nie ma szans na przeszczep.
Ten zabieg okulisci polecaja przewaznie tym osobom, ktore maja bardzo duza
wade
wzroku, gdzies powyzej -14
Kobietom przy malej wadzie tego zabiegu nie poleca sie, poniewaz przy
wysilku, np. przy porodzie wada moze wrocic i sie powiekszyc

conan <c...@i...katowice.pl> napisał(a) w artykule
<truu4.12485$WD.253926@news.tpnet.pl>...

4. Data: 2000-03-20 14:16:22

Od: Sylwester Gawor <s...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kicia wrote:

> [...]
> potrzeba przeszczepienia rogowki, to pacjent po zabiegu na
> krotkowzrocznosc nie ma szans na przeszczep.

Dlaczego?

S. Gawor
s...@i...org.pl

5. Data: 2000-03-28 11:56:11

Od: k...@s...usoms.poznan.pl szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2000-03-29 12:25:03

Od: Sylwester Gawor <s...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@s...usoms.poznan.pl wrote:

> [...]

A dokladniej?

7. Data: 2000-04-05 20:29:30

Od: "Kicia" <k...@m...torch.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego?
>
> S. Gawor
> s...@i...org.pl

dlatego ze jest z medycznego punktu widzenia niemozliwe do wykonania,
przeszczep jest niemozliwy

8. Data: 2000-04-10 10:47:29

Od: Sylwester Gawor <s...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kicia wrote:

> dlatego ze jest z medycznego punktu widzenia niemozliwe do wykonania,
> przeszczep jest niemozliwy

Nadal nie rozumiem. Laserem korygowana jest powierzchnia rogowki. W trakcie
przeszczepu wymieniana jest cala rogowka niezaleznie, od tego co sie z nia
dzialo wczesniej i dlatego nie widze zwiazku miedzy korekcja laserowa i
przeszczepem.
S. Gawor

potencja
ginekolog