ODCIETA NAROSC - MINELA 1 DOBA

11. Data: 2002-05-22 17:32:52

Temat: Re: ODCIETA NAROSC - MINELA 1 DOBA
Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aż dziw bierze, jak wszyscy dają się podpuszczać

Stary, zrobmy zaklad, o glupie 500 zl ktorego nie mialem na zbieg, hm?
Spotkamy sie na herbate, pokaze Ci gojaca sie wyrwe, za 500zl warto Ci
poswiecic godzinke na to by podjechac np pod rotunde, hm?

Czy ja zrobilem co az tak niebywalego? Malo jest ludzi ktorzy maja pypec na
buzi i go sobie odcinaja? Ludzi, toz to nic takiego!

--

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl

12. Data: 2002-05-22 18:04:28

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja zrobilem co az tak niebywalego? Malo jest ludzi ktorzy maja pypec na
> buzi i go sobie odcinaja? Ludzi, toz to nic takiego!

Nie, no dużo ludzi sobie wycina nowotwory skóry(tzw.pypcie), a jeszcze więcej pod
pachą. A już
chwali się tym na usenecie każdy. Że ja, głupi, ośmieliłem się dziwić.

> Stary, zrobmy zaklad, o glupie 500 zl ktorego nie mialem na zbieg, hm?
> Spotkamy sie na herbate, pokaze Ci gojaca sie wyrwe,

Nie gniewaj sie, ale mam duzo lepszych rzeczy do roboty niż oglądanie twoich
samookaleczeń nawet za
5000,-. Chociaz wiem, ze pozbawiam cie nowej okazji uzyskania satysfakcji z
ekshibicjonizmu :-P.
NIEpozdrawiam
--
Sajmon Templer
d...@i...pl

13. Data: 2002-05-22 18:05:16

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miles nie zapomnij nam napisac jak bedzie zmiana wygladala jutro , pojutrze
za tydzien , za 2 tygodnie, za miesiac , za 2 miesiace , za 3 miesiace , za
pol roku , za rok , za 2 lata , za 4 lata
no i oczywiscie prosimy o opis kazdego kolejnego okaleczenia
moze zacznij wyksztalcac nastepcow w dziedzinie autochirurgii? to sie moze
przydac np. na bezludnej wyspie, w schronie atomowym, czy tez
na stacjii kosmicznej , podczas gdy reszta astronautow bedzie np. na
wakacjach...
a moze juz zakonczymy watek tej jakze donioslej operacji?
czy jutro napiszesz "opis zabiegu dzien drugi"?
pozdrawiam serdecznie, zyczac jednoczesnie duzo zdrowia ( w tym
psychicznego) i pogody ducha
Tichy

14. Data: 2002-05-22 18:52:37

Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> miles nie zapomnij nam napisac jak bedzie zmiana wygladala jutro ,
pojutrze
za tydzien , za 2 tygodnie, za miesiac , za 2 miesiace , za 3 miesiace

Tobie wysle indywidualnym mailem - skoro prosisz.

--

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl

15. Data: 2002-05-23 07:19:15

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze dla latwosci Miles zalozy grupe albo lepiej kilka np.
pl.miles.pypec, pl.binaries.miles.pypec.zdjecia, pl.miles.pypec.porady i
kilka innych ???
--
--------------
Krzysiek, EBP

16. Data: 2002-05-26 21:29:58

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miles Davis <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acgkki$oqd$...@n...gazeta.pl...

> Gdybym mial cyfrowke wyslalbym Ci skan...
>
> --Proponuję usunąć jeszcze jedną narośł - tę, która ci wyrasta z szyi. U
naczelnych zwie się głową.

> Miles Davis
> e-mail: m...@w...pl
> tel. 501-943747