[ODDAM] Kawe (żywą)

1. Data: 2004-10-19 22:36:32

Temat: [ODDAM] Kawe (żywą)
Od: "harpia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Musze niestety znaleść nowy, dobry domek dla mojej ukochanej roślinki, mam
wredne roślinne niszczarki na czterech nogach i coraz trudniej jest uchronić
kawe przed nimi :(

Krzaczek miał w przeszłosci wypadek (czterołape niszczarki) mial ułamany czub,
jednak wyzdrowiał i rośnie pięknie. Ma ok. 50-70cm wysokości.
Najprawdopodobniej to odm Arabica.

Oddam "maleństwo" za darmo albo za garstke jakiś nasionek (astry czy coś
podobnego, moja mama kocha)
Odbiór osobisty bo krzaczek troszke waży.

Jestem z Libiążą to ok. 30km od Katowic, pod Oswięcimiem.

2. Data: 2004-10-20 19:56:07

Temat: Re: [ODDAM] Kawe (żywą)
Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podobnego, moja mama kocha)
> Odbiór osobisty bo krzaczek troszke waży.
>
> Jestem z Libiążą to ok. 30km od Katowic, pod Oswięcimiem.

Kurcze! Szkoda, że tak daleko:( A masz może nasiona kawy? Kontakt ze
znajomą, która pracowała w palarni kawy w Poznaniu, dawno temu się urwał:(

--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

3. Data: 2004-10-21 10:45:08

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> napisał w wiadomości
> [...]

Czy to jeszcze aktualne?
Mogłabym wpasc w sobotę, z nasionkami :)

Pookio

4. Data: 2004-10-21 17:48:54

Od: "harpia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to jeszcze aktualne?
> Mogłabym wpasc w sobotę, z nasionkami :)

Nadal aktualne, sobota jak najbardziej :)

Zapraszam na priva h...@f...org.pl :)

Niestety nasion ww kawy nie posiadam, jest chyba zbyt młoda na kwitnienie,
albo ja nie daje jej tego "czegoś" :/
Mogę tylko wspomnieć, że kupilam ją 3 lata temu w Krakowie na Rynku za 5zł.
jako maleńką ok 5-8cm witke z dwoma listkami.
Eh na sentymenty mnie bierze :(

Pozdrawiam.

5. Data: 2004-10-21 19:29:23

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Musze niestety znaleść nowy, dobry domek dla mojej ukochanej roślinki, mam
> wredne roślinne niszczarki na czterech nogach i coraz trudniej jest
uchronić

Ech nieodpowiedzialni ludzie! Najpierw kawusia jest mała i słodka to biorą
pod dach a jak już dorośnie to.... łza się w oku kręci na okrucieństwo ludzi
wobec roślin...

;-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

6. Data: 2004-10-21 19:48:57

Od: "harpia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pod dach a jak już dorośnie to.... łza się w oku kręci na okrucieństwo ludzi

Eh no tak, strasznie nieodpowiedzialna jestem ;)

7. Data: 2004-10-22 22:32:01

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nadal aktualne.

8. Data: 2004-10-23 06:28:15

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nadal aktualne.

Wystaw ją na aukcję na Allegro. Tam mnóstwo osób szuka roślin.

9. Data: 2004-10-23 08:27:03

Od: "harpia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystaw ją na aukcję na Allegro. Tam mnóstwo osób szuka roślin.

Hmm myślałam o tym, ale za dużo nieprzyjemności spotkało mnie od tego serwisu,
szczególnie teraz.

10. Data: 2004-10-23 09:05:36

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm myślałam o tym