ODDAM leki przeciwdepresyjne

1. Data: 2007-08-10 17:06:32

Temat: ODDAM leki przeciwdepresyjne
Od: "A. Grodecki" <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Leki są nowe i były przechowywane w chłodziarce.
Może się komuś przydadzą, leki nie są za darmo...

1. Lerivon tabletki 30mg, temin ważnosci 10.2011, 28 tabletek
2. Fluoksetyna tabletki 10mg, temin ważnosci 01.2010, 11 tabletek

Zasady:
Kto chce dostać w.w. leki, powinien napisać do mnie na adres:
a...@v...pl
Pierwsza osoba dostanie adres pocztowy, na który ma przysłać kopertę
zwrotną pęcherzykową za znacznkiem, zaadresowaną do samej siebie.
Najlepiej priorytet. Wkładam leki w kopertę i wrzucam do skrzynki, za 2
dni powinno wrócić.
Oferta ważna do czwartku włącznie, potem wyrzucam leki do kosza.

A.G.

2. Data: 2007-08-10 18:34:45

Temat: Re: ODDAM leki przeciwdepresyjne
Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może się komuś przydadzą, leki nie są za darmo...

chlopie, za cos takiego mozesz trafic do wiezenia! zdajesz sobie sprawe z
tego, ze ktos moze fiknac przyjmujac te leki i to Ciebie potem mozna
oskarzyc za nieumyslne spowodowanie smierci?? zaniesc je di utylizacji do
najblizszej apteki (powinien byc stosowny pojemnik, jak nie to zapytaj
farmaceuty); w ostatecznosci do jakiegos hospicjum zanies, moze sie
przydadza... chociaz nie powinni ich przyjac, a tym bardziej zastosowac
nawet jezeli sa oryginalnie zamkniete

dobrze radze... masz dobre serce a mozesz sobie niezlego smrodu narobic!

tomasz

3. Data: 2007-08-10 21:02:50

Od: Wojtek Malina <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomek napisał:

> masz dobre serce a mozesz sobie niezlego smrodu narobic!

Albo nie ma dobrego serca, tylko wystawia lekomanom "oferte". W kopercie
przyjdzie umowiona kasa i koperta zwrotna, do odeslana dragów.

;)

4. Data: 2007-08-11 06:13:47

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A. Grodecki" <b...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> 1. Lerivon tabletki 30mg, temin ważnosci 10.2011, 28 tabletek
> 2. Fluoksetyna tabletki 10mg, temin ważnosci 01.2010, 11 tabletek

Psychotropy wyrzuć a najlepiej oddaj w aptece do rąk farmaceuty bo często
się zdarza, że taki apteczny kosz to punkt zbiorczy leko/narkomanów z
okolicy.

Dominik

Sok z Cytryny
Re: Badanie krwi
Re: Badanie krwi
przepuchlina jadra miazdzystego - jakie badania
Za duza korna - Spilowac zdrowe zeby ?!