Re: OFE tylko do 10 stycznia 2005!!!

From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: OFE tylko do 10 stycznia 2005!!!
Date: Sun, 09 Jan 2005 14:38:19 +0100

A był to niedziela, 9 stycznia 2005 11:42, gdy Mariusz Kowalski napisał(a)
coś na pl.soc.edukacja. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> INFO: tylko do dnia 10 stycznia 2005r. można samemu wybrać Otwarty Fundusz
> Emerytalny, jeżeli tego nie uczynisz to Zakład Ubezpieczeń Społecznych
> zgodnie z ustawą o funduszach emerytalnych wylosuje je za Ciebie!!!

E, chyba coś oszukujesz. Zabiorą mnie z mojego PZU?

> Aby samodzielnie dokonać wyboru
> OFE ING Nationale-Nederlanden Oddział w Warszawie
>
> wyślij sms o treści: "OFE ING" na jeden z poniższych numerów naszych
> Przedstawicieli:
> 0 693-351-740, 0 501-742-654, 0 609-097-565, 0 500-271-037

A na adres "Mariusz Kowalski" <c...@g...pl> można pisać? Czy nie bardzo?
Wiesz, pytam, choć masz adres c...@g...pl a ja mam problem z pisaniem na
gazetę, więc w zasadzie i tak nie będę w stanie napisać, ale może ktoś by
chciał napisać. A napisałeś tylko o numerach, a ani słowa o adresie

Co do numerów, to próbowałem wysłać sesemesa, ale wciąż mam informację, że
bramka zwróciła dziwną odpowiedź albo że limit sesemesów przekroczony. Więc
pewnie cześć osób będzie wolała na pisać na adres c...@g...pl

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)