ON a Płatny seks?

41. Data: 2004-09-15 10:52:30

Temat: Re: ON a Płatny seks?
Od: "Horton" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

budrys
nie zwracaj się do mnie "drogi" bo to kreśli mnie jako twego kochanka i
jeśli chcesz w wypowiedzi zwracać się cytując mój nick, to nei w tak
chaotyczny sposób. (wychodzi na to, że napisałem wiele postów) W cytowaniu
pomieszałeś jakieś wypowiedzi.
Jesli masz frajdę w zdobywaniu kobiet to twoja brocha- inni moga nie chcieć
i ich prawo aby skorzystać z usług prostytutki. Ja o narkotykach nie pisałem
słowa, bo nie mam o nich pojęcia.
Podałem tylko link do artukułu jak to jest w Skandynawii i innych bliskich
państwach, a resztę wypowiedzi traktowałem zartobliwie. Do teraz. bo mnie
ten post zeźlił.
Ton mentorski jest tu zbytecvzny więc sobie daruj.

42. Data: 2004-09-15 12:09:00

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

FXcos tam pisze:

> Nie znam przyczyn Twojego bardzo emocjonalnego podejscia
> do tego tematu. Spekuluje: masz jakiegos narkomana w rodzinie,
> jakis narokoman zrobil Tobie krzywde? Moze nam zdradzisz powody?

- znalem sporo narkomanow - nie kolegowalem sie z nimi - tylko znalem, 90%
zle skonczyla - 10% wyszla z nalogu obys chlopie nie mial takich problemow
jak oni. to ze pisze ze 10% wyszlo to nie mysl ze na stale - to sa ludzie
skopani przez te twoje kochane ziolka, oni NIGDY nie beda soba - Rozumiesz o
czym pisze?! Nie znasz tematu to nie pieprz glupot - bo narazie zachowujesz
sie jak gowniarz.

> Nie mniej jednak nieladnie jest publicznie mowic nieprawde na czyis
> temat. Juz raz dawno temu probowano na tej grupie robic ze mnie
> wielblada, oskarzajac na sile o rzeczy, ktorych nie zrobilem.

- nie interesuje mnie kim jestes, kto cie oczernia. nikogo nie oskarzam, i
wisi mi czy cpasz czy nie, ale nie wisi mi co wypisujesz i co ludzie
czytaja, ok ?!

> Jedyne co sobie zapale - to kubanskie cygaro gora kilka razy do roku.

- i chwala Bogu

> Jasne, osoby - ktore od swieta wypijaja lampke wina nazywasz
> alkoholikami? Proponuje na poczatek http://slowniki.onet.pl
> Chcac pozostac precyzyjnym - napisalem znajomi - nie koledzy.
> Masz talent do przekrecania slow, w tym ich znaczenia dla
> poparcia swoich nie popartych zadnymi dowodami tez.

- przejedz sie do Monaru i poszukaj dowodow, zapytaj, a moze popracuj tam
jako wolontariusz.

> Mam pewien kontakt z osobami uzaleznionymi (w tym alkoholikami)
> i wiem jak jest - a Ty zamiast merytorycznie dyskutowac tylko odbijasz
> pileczke. Nie zaprzeczysz chyba ze alkohol i nikotyna moga prowadzic
> do tragedii?

- w takim samym stopniu jak twoj wczesniejszy e-mail slawiacy "ziolka"

> Malo tolerancyjny jestes. Nie zal Ci podatkow na leczenie i renty
> "gnojkow, co bezmyslnie skoczyli na glowke do wody"? Zlikwidujmy
> jeziora, bo moga zagrazac Twojej "wolnosci". Narkomanow nie
> darze sympatia, nie mam rowniez tez ochoty z nimi przebywac,
> uwazam, ze sa sobie sami winni (i po czesci system itd. jak
> pisalem) - a nie tylko roslinek. Aha, i nie mam nic przeciwko
> karze smierci dla dilerow ktorzy to sprzedaja dzieciom.

- piszesz glupoty. naciagasz fakty. i najsmieszniejsze ze mnie to zarzucasz.
nie chce mi sie z toba gadac. daje ci PLONKa bo jestem nietolerancyjny dla
gowniarstwa.

arek

43. Data: 2004-09-15 12:19:32

Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie serdecznie :)
do czego to doszlo, ze kobieta musi sie wypowiadac na temat platnego seksu
:)))
Boli mnie strasznie, ze Wam tak latwo przychodzi ocenianie innych, a nic nie
jest biale albo czarne...
Wbrew pozorom korzystanie z agencji towarzyskiej nie jest taka latwizna, jak
sie niektorym wydaje...
Jesli mezczyzna z gory zaklada, ze nie chce sie wiazac z kobieta w stalym
zwiazku, ale wiadomo ze potrzeby pozostaja pomimo braku kobiety, to czy ma
szukac takiej, ktora "da" mu za darmo ale bez uczuc - po prostu dla sportu?
czy to takie straszne, ze zadzwoni do agencji? jest multum sytuacji, ktorych
tu nie rozpatrzyliscie, a ktore sa dla Was oczywiscie przekreslone z gory.
Bo jak zdrowy pojdzie do prostytutki to ok, ale ON - to juz latwizna - a
wszak to facet jak kazdy inny i Wy tez przeciez o ta normalnosc walczycie :)
To po prostu usluga, a wiec trzeba wiedziec czego wymagac i za co sie placi.
Wbrew pozorom prostytutka nie "kiwa wszystkim tak po prostu". Dla niej to
jest praca. I jesli moze to leseruje i wykorzystuje slabosc klienta hehe Ale
sa i emocjonalne prostytutki, ktore gotowe sa za ON wyjsc za maz :))) Kto
wie, moze to tez jest sposob na znalezienie zony i partnerki zyciowej :)))
jesli to komus przy okazji wyjdzie - to ma i partnerke i seks za darmo hihi
:)
Dziwie sie, ze tak latwo oceniacie i ze tak szybko przeszliscie od
prostytucji do eutanazji. Rozumiem, ze mozna sie po platnym seksie porzygac,
ale zeby z tego powodu chciec sie zabic? cholera wie
PO CO TE NERWY?
pozdrawiam serdecznie
Monika
ps. doswiadczenia zebrane z opowiesci przyjaciol - zarowno zdrowych, jak i
ON, bo potrafimy o tym rozmawiac.

44. Data: 2004-09-15 12:23:31

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Rozrywa mnie ze smiechu kiedy w polskiej TV widze lawine reklam na temat
> niemieckich produktow i uslug i czego tam nie jeszcze - wszystko
> niemieckie. A jak ogladam programy niemieckie, a jest ich wiele wiele
> razy wiecej niz polskich,
> to nie znajduje w lawinie reklam ani jednego reklamowanego przez Niemcow
> produktu polskiego czy polskiej uslugi.
> Moze mi ktos wyjasnic to premedytacyjne samobujstwo gospodarcze
> i taka polityke prowadzona w Polsce przez polskie media?

Powaznie:
Media nie maja nic do tego. Emituja reklamy za jakie im placa.
Biznes jest biznes. Nie ma miejsca na sentymenty. Gospodarka
niemiecka ma wieksze osiagniecia i wiecej produktow soba
reprezentuje - to i wiecej reklam. Ponadto niemieckie tradycje
wychowawcze i mentalnosc wplywaja na to, ze Niemcy kupuja
wiecej produktow wlasnej produkcji - lub takich, ktore im sie
wydaja, ze takimi sa - dlatego np. zdarza mi sie rejestrowac
domeny w .de - niech mysla ze to ich ;-)

Ironicznie:
Byc moze Niemcy maja za duzo forsy i beztrosko wydaja ja
w Polsce m.in. na reklamy, dzieki czemu ratuja Polski budzet.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

45. Data: 2004-09-15 12:41:13

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ironicznie:
> Byc moze Niemcy maja za duzo forsy i beztrosko wydaja ja
> w Polsce m.in. na reklamy, dzieki czemu ratuja Polski budzet.

Powaznie
Slyszalem kiedys w radiu, ze tylko dzieki odpowiednio prowadzonym przez
niemieckie fundusze emerytalne inwestycjom w polska gospodarke, kurs zlotego
utrzymuje sie na tak wysokim poziomie i jest stabilny w dluzszym okresie
czasu.

Leszek

46. Data: 2004-09-15 13:06:28

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to czy ma
> szukac takiej, ktora "da" mu za darmo ale bez uczuc - po prostu dla
sportu?

Ja nie szukalem takiej. Jedna sama mi zaproponowala mi, ze zrobimy to ale
tylko raz i dam jej spokoj. Nie powiem co poczulem w tym momencie. Ale tego
dnia przestalem interesowac sie plcia przeciwna

> [...]
> wie, moze to tez jest sposob na znalezienie zony i partnerki zyciowej :)))
> jesli to komus przy okazji wyjdzie - to ma i partnerke i seks za darmo

Ja nie chcialbym wiazac sie z osoba, ktora sprowadzalaby obcych mezczyzn do
mojego mieszkania

Leszek

47. Data: 2004-09-15 13:07:16

Od: aa <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

po co tyle gadki, gość pyta sie czy ktops miał dziwke i jak to jest
a tu kazdy sie rozwodzi jakie to lenistwo itp
jak ktos mial to niech sie wypowie, wcale nie jest bee
mialem 2 dziwki, a oprócz tego 4 "narmalne laski"
jasne że przyjemniej zdobyc dziewczynę, ale jak chce sie tylko zaspokoic
lub poznac smak sexu to i dzieka może być
obecnie mam zone i dziwki mi nie w głowie
jak "pełnosprawni" moga chodzic na dziwki to dlaczego my nie?

wszyscy tylko be, to złe, fuj,a w domu kapucyna trzepią

48. Data: 2004-09-15 13:21:05

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> nie wisi mi co wypisujesz i co ludzie
> czytaja, ok ?!
[...]
> daje ci PLONKa bo jestem
> nietolerancyjny dla gowniarstwa.
[...]

Pozwole sobie na koncowy komentarz.
Odebralem ta dyskusje, jakbym rozmawial z niekonsekwentnym
pieniaczem, ktory uwaza, ze wszystko wie najlepiej.
Przykro mi, ze taka osoba firmuje domene idn.org.pl.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

49. Data: 2004-09-15 18:59:55

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie serdecznie :)
..
> Wbrew pozorom korzystanie z agencji towarzyskiej nie jest taka latwizna,
jak
> sie niektorym wydaje...

No nie przesadzaj, to tam jest jak usługa, idziesz, płacisz i używasz.
Tylko zapomniałaś że niektórzy właśnie chcą wzorem Holandii czy Szwecji, aby
tą usługę refundował PFRON lub NFZ. Nie uważasz tego, że w tym kraju jest to
ciut przesadzone. Szpitale nie mają na przeszczepy szpiku kostnego dla
dzieci z białaczką, a my tu debatujemy o refundacji prostutucji.

> Bo jak zdrowy pojdzie do prostytutki to ok, ale ON - to juz latwizna - a
> wszak to facet jak kazdy inny i Wy tez przeciez o ta normalnosc walczycie
:)

A kto napisał, że tak jest ? Dla zdrowego też łatwizna i wyżycie się. To
samo. Idealnie to samo.

> To po prostu usluga, a wiec trzeba wiedziec czego wymagac i za co sie
placi.

jak wyżej.

> [...]
> wie, moze to tez jest sposob na znalezienie zony i partnerki zyciowej :)))

To teraz to mnie załamałaś. Wśród prostytutek szukać żony. Hmmm - wybacz ale
moim ideałem kobiety to one nigdy nie będą.

> jesli to komus przy okazji wyjdzie - to ma i partnerke i seks za darmo
hihi
> :)

I jeszcze inne niespodzianki :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

50. Data: 2004-09-15 20:43:40

Od: "Horton" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwka ma pejoratywne znaczenie, może uzywać słowa "artystka" ? Dlaczego
dziewczyna uprawiający tak złozony zawód ma odczuwać smutek czytając te
posty?
pozdrówki
Użytkownik "aa" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> po co tyle gadki, gość pyta sie czy ktops miał dziwke i jak to jest
> a tu kazdy sie rozwodzi jakie to lenistwo itp
ciach

Test programu AnoMail
Test programu AnoMail
Re: Wykaz uczelni przystosowanych dla ON
Test programu AnoMail
Poszukujemy rehabilitantów