ON a Płatny seks?

71. Data: 2004-09-17 09:14:18

Temat: Re: ON a Płatny seks?
Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:cie7i9$odp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "budrys"
>
> Nie wiem czy jestes zonaty bo ja nie.

Tak, jestem.

>To, ze sie nie ozenilem nie wynika z
> mojego wyboru, tylko z powodu braku odpowiedniej dziewczyny. Brak
> kandydatek/kandydatow na zone/meza jest podstawowym problemem wiekszosci
> niepelnosprawnych z wadami wrodzonymi, o ktorym nikt tu nie pisze.

Masz racje.
Ale wcale nie trzeba byc inwalida aby miec problemy zwiazane ze znalezieniem
wlasciwej dziewczyny na partnerke do zycia. Tak samo maja te problemy ludzie
nie majacy wad wrodzonych - mysle o fizycznych - gdyz poza nimi jest
jeszcze,
psychika, charkter, upodobania, zainteresowania itd.
Tak wiec powodow ktore utrudniaja realizacje tego pragnienia jest mnostwo i
dotycza wszystkich - ON i nie ON.

Czy w zwiazku z tym jedyna alternatywa dla ludzkosci jest burdel?

> Do tego
> dochodza jeszcze osoby zostawione przez zone/meza w momencie kiedy staly
sie
> niepelnosprawne w wyniku choroby lub wypadku. Platny seks jest w tej
> sytuacji jedna z mozliwosci.

Tak, jedna z mozliwosci - ale nie jedyna.

> Druga mozliwoscia, ktora ja wybralem, jest
> zapomniec o tych sprawach. W obecnych czasach moje zachowanie musi
wygladac
> dosc dziwnie, ale ja juz sie nie zmienie

Byc moze - do czasu az nie natrafisz na ta wlasciwa, czego ci zycze.

Wiesz co to jest tzw. kac moralny?
Tego ci nie zycze.

budrys
_________

72. Data: 2004-09-17 09:22:05

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co to jest tzw. kac moralny?
> Tego ci nie zycze.

Mam go po tamtej dziewczynie, o ktorej pisalem, bo dalem sie jej wykorzystac
psychicznie

Leszek

73. Data: 2004-09-17 11:37:09

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[... ciach o historii brudow i dewiacji tego swiata]
> Ja nie twierdze ze tego wszystkiego nie bylo.

Uff.

> Zasadnicza sprawa w tym watku jest to, ze w calym tym temacie
> preferuje sie agencje towarzyskie jako rozwiazanie problemow
> zycia seksualnego osob niepelnosprawny.

Osobiscie nieco inaczej odebralem ta dyskusje - na postawione
pytanie pojawily sie rozne odpowiedzi dopuszczajace korzystanie
z takich agencji przez osoby niepelnosprawne, stwierdzajace
fakty ze jest to mozliwe i sie zdarza. Proponuje abys na spokojnie
jeszcze raz przeczytal caly watek - nawet osoby ktore same
korzystaly z takich uslug odnosza sie do tego faktu z ostroznoscia
i odradzaja to innym. Z watku miedzy innymi mozna wnioskowac,
ze korzystanie z takich agencji moze byc powodem do wstydu.
Pojawily sie tez posty o charakterze typowo rozrywkowym,
zartujace z calego tematu oraz link do glosnej i popularnej
ostatnio sprawy Holandii. Posty te spotkaly sie z gwaltownym
i brutalnym atakiem osob, sprawiajaych wrazenie ze widza
swiat tylko w dwoch kolorach. Ten moim zdaniem niesprawiedliwy
atak sprowokowal dalsza czesc dyskusji, ktorej mogloby nie byc
i pojawily sie posty m.in.w obronie dziewczyn pracujacych w
agencjach, osob korzystajacych z tych uslug - w koncu to sa
tez ludzie - i calego tego biznesu, ktorego przeciez nie mozna
stawiac na rowni np. z zabijaniem ludzi (zawsze mnie dziwilo,
ze w tv pokazuja brutalnosc cala dobe, a sceny milosne po
23:00 - teraz sie to nieco zmienia, ale przemocy wciaz pelno).

> Przykro jest czytac jak mezczyzne stac tylko na dziwke.
> Przykro jest czytac jak sugeruje sie rozwiazanie w tym temacie,
> aby panstwo parcypowalo w koszty panienek z agencji tow.
> kiedy ludzie nie maja co do gara wlozyc i umieraja z powodu
> sytuacji w NFZ.

Tak, przykro, ale pozartowac chyba wolno. W lotto
wygrac tez jest chyba milo :)

> I przykro jest dyskutowac z ludzmi ktorych stac tylko na dziwke
> z wlasnego wyboru.

To nie rozmawiaj, chyba ze sprawia Ci przyjemnosc
kopanie slabszego.

> Ktos tu niedawno napisal - nie chce mi sie tego szukac, brak czasu -
> ze mozna byc inwalida, ale z HONOREM.

Mozna byc czlowiekiem z honorem lub nie.
A tacy pacyfisci wg Ciebie maja honor czy nie?

> Czy zlewki z restauracji i innych stolowek to tez dobre rozwiazanie
> dla zaspokojenia jednej z podstawowych potrzeb inwalidow?

Czasem gdy nie ma nic innego do wyboru, gdy zycie przycisnie,
to chyba jest to bardziej honorowe niz kradziez?

> Analogicznie, wracajac do tematu "ON a platny seks", widac ze tak.

Sa tacy ktorzy, jak w piosence Agnieszki Osieckiej
"wola cisze z radzieckim szampanem", inni ida po najmniejszej
linii oporu... "Czy te oczy moga klamac" - posluchaj sobie.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

74. Data: 2004-09-17 12:55:41

Od: "ON" <O...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

_____________>

czyli jestesmy ''ciemnogrod''
tjiaaa ale jaja ;-)

*Nima Jak To u Nas w Niymcach !*
pra ?

pozdr.
bo ja tez ON

75. Data: 2004-09-17 13:25:14

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"ON" <O...@t...de> schrieb im Newsbeitrag

> _____________>
>
> czyli jestesmy ''ciemnogrod''

Nie - po przyswajaniu rozwiazan z zachodu,
odonosi sie wrazenie ze w Polsce niczego podobnego
nikt nigdy nie widzial, nigdy o tym czy owym nie slyszal.
Bierze sie do swego domu to czy tamto, ten czy ow przyklad
i w krotkim czasie sie stwierdza, ze tu to ale nie funkcjonuje.

> tjiaaa ale jaja ;-)

Faktycznie.

> *Nima Jak To u Nas w Niymcach !*

"JASNOSC idzie z zachodu do ciemnogrodu ..........."

Kay ty sam widzisz Niymcy - dyc jo pisza o zachodzie slepoto.
Kup se bryle i atlas synek;
Na zachod od Polski momy wiyncyj krajow jak ino Niymcy.
Tys chyba gizdzie ino do hilfki laziol?

> pra ?

A dyc.

budrys
___________

76. Data: 2004-09-17 14:10:04

Od: "ON" <O...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de>
napisał w wiadomości news:cieom4$nv1$05$1@news.t-online.com...

> "ON" <O...@t...de> schrieb im Newsbeitrag

[...]

> "JASNOSC idzie z zachodu do ciemnogrodu ..........."
>
> Kay ty sam widzisz Niymcy - dyc jo pisza o zachodzie slepoto.
___>

eeeeeee jo nima slepy yno mono slabo widza ;-)
no pozaglondej chocby i tu nizy , tam cos po nimiecku piszom :

> "ON" <O...@t...de> schrieb im Newsbeitrag

wiync myslolech ze to Niymcy
mom recht ???

> Kup se bryle i atlas synek;
__>
- sorry jo nie synek yno chop !
- bryli mi jeszcze narazie nietrza !
- co zas tyczy sie atlasu to trza zajechac do Niymiec i tam go kupic
bo u nas w ''ciymnogrodzie'' na polkach je yno ocet*
a u Was w Niymcach wszystko jest i to najlepsze

> Na zachod od Polski momy wiyncyj krajow jak ino Niymcy.
___>
rychtyk ?
widzisz jak mi tego atlasu brakuje

> Tys chyba gizdzie ino do hilfki laziol?
___>
kajtam , yno to bylo fest pod gorka

> A dyc.
__>

yno tela ?

ON

_________________
*= to nie te czasy

77. Data: 2004-09-17 15:17:07

Od: "Horton" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" zapisując
> [...]
> Kup se bryle i atlas synek;
> Na zachod od Polski momy wiyncyj krajow jak ino Niymcy.

dajesz Waść do zrozumienia, że Narodowość Sląska ze swą historyczną
autonomią
oddziela się od ciemnogrodzkiej Polski?? a jesli nie - to po kiego ten tekst
?

78. Data: 2004-09-18 01:07:16

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Horton" <p...@v...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> autonomią
> oddziela się od ciemnogrodzkiej Polski?? a jesli nie - to po kiego ten

Wciep to w googlownia - do bydziesz wiedziol. Jo niy twoja dziwka
co robi co bys chciol.

Myslolech, co uczone wsztko wiedzom - a sam psinco.
A Zefek mi prawiol co wyksztalcynie za pierona z mondrosciom niy idzie.
Tyn perunski gizd miol recht - a ino pionto klasa skonczol.
Padol tyz, co na mozg nojlepszo uberiba.

budrys
________

79. Data: 2004-09-18 07:08:59

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Moj kolega ze Zgierza uprawia sex sam ze soba - slowo honoru!

pozdr.
Arek

80. Data: 2004-09-18 15:22:52

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Po przeczytaniu wszystkich postów,niestety nie ze wszystkimi wypowiedziami
mogę się zgodzić i tak naprawdę powstał mi mętlik . Ale żyjemy w wolnym
kraju i każdy ma prawo wg. swoich kanonów robić co uważa za stosowne,
bowiem ile jest ludzi tyle odmiennych zdań...
Każdy jest kowalem swojego losu ,a za wszelkie decyzje lepsze lub
gorsze ponosi konsekwencję...
Wszyscy tutaj mogą wypowiedzieć swoje zdanie, choć nie zawsze akceptowane
przez innych...
Każdą wypowiedź tego typu,lub podobnego staram się rozważać z
pozycji bliskich mi osób, dlatego też czyny z powyższego tytułu nie dają
dla mnie powodów do dumy i chluby.
Dla mnie osobiście byłby to dramat .
Jest to tylko wyłącznie moje zdanie...
Korzystając z tego ,że dzisiaj mam trochę czasu wolnego,więc swoje myśli,
(pewnie kontrowersyjne) mogę wyrazić poniżej;

Do Johna przyszła Krycha,
a on do niej gdzie maryha,
maryha jest nowoczesna,taka odlotowa,
niech Wschód do Zachodu się schowa.

Na Zachodzie mamy luzik,
lesbijki, legalne dziewczynki,
i homo... i normalne geje.
A Wchód zacofany,
tylko się śmieje.

Maryha taka powabna, kusząca,
stan zdrowia chwilowo poprawiająca,
chodzimy razem na wycieczki,
na dworcowe i parkowe ławeczki.

Po pewnym czasie ,
w zadumę wpadamy,
i szumu płyt chodnikowych słuchamy.

A finał z tego jest gładki,
od spodu będziemy wąchać kwiatki.

Maryha na to - idź w zapomnienie!
ja innym muszę dać ukojenie.

Bogucha

Test programu AnoMail
Test programu AnoMail
Re: Wykaz uczelni przystosowanych dla ON
Test programu AnoMail
Poszukujemy rehabilitantów