Re: OPTICROM - dlaczego tylko przez miesiąc ?

From: "TP" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: OPTICROM - dlaczego tylko przez miesiąc ?
Date: Thu, 24 May 2001 19:04:39 +0200

CO DO OSOBY TO POMYLIŁEŚ SIĘ (CHYBA MAM SZCZĘŚCIE, ŻE JA TO NIE ON).
Co do leków: w silnych obajwach ocznych, ze strony śluzówki nosa można
spróbować Clarinase (jest to Claritina + śr. obkurczający
naczynia->zmniejszenie obrzęku , wysięku itp.)-doraźnie, działa do 12godz.
(ale podkreślam-każdy lek ma działania uboczne, toksyczne i różnie działa na
osobnika i kieszeń) - ja w pewnych sytuacjach lubię to stosować. Co do tego
"mleka do oczu" -)) - Na temat tych kropli moją opinię znasz- subiektywna -
nie lubię. Jeżeli doraźnie to proponuję Tobie Histimet ( jest i do oczu i
do nosa) 2xOP/L + ew. Sol.Prednisoloni (doraźnie , kilka razy dziennie).
Zamiast Opticromu i Intalu itp. można spróbować Tilavist 2xOP/L (jest także
forma do nosa i wziewna-Tilade ) (regularnie). PODSTAWA - ( nie znam Ciebie,
nie oglądałem i teraz tylko sobie luźno rozmawiamy co można , co jest itp) -
DECYZJA TWOJEGO LEKARZA ALERGOLOGA / OKULISTY . Popytać się możesz i myślę ,
że nikt za to nie wyrzuci Ciebie za drzwi (ja bym tego nie zrobił) - a
szybciej można się zdenerwować na "lekarza - praktyka -samouka" , jak
przyjdzie aby "naprawić" to co sam rozwalił (zdrowie)- pół biedy jak swoje.
JESZCZE JEDNO - CENA - NIE SĄ TO SPECYFIKI NAJTAŃSZE ALE ...(JAK SKOTEK
MIERNY NA OPTICROMIE TO CHYBA WARTO TROSZKĘ DOPŁACIĆ I SPRÓBOWAĆ SOBIE
ULŻYĆ.
Co do terminu ważności to nie powinno się stosować a jeśli to na swoje
ryzyko...Termin miesiąca jest umowny (zabezpieczenie dla firm i pacjenta) -
jak z mlekiem - może zepsuć się po jednym dniu albo po 7. Znam ludzi co ze
względów finansowych nie wyrzucają 1/3 pozostałej -lek działa, pacjenci
żyją, a ja nie zalecam tego ale to Twoje zdrowie i kieszeń i ryzyko...
Napisz czy coś Ci poskutkowało/przypasowało lepiej od Opticromu - ciekawy
jestem
Pozdrawiam
bruno64

Użytkownik "Marian" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> wziąłem Ciebie za kolejne wcielenie niejakiego Eksperta który "doradzał"
na
> wielu grupach dyskusyjnych (od bankowej po medyczną) a i mój typowo
> choleryczny charakter też dał znać o sobie.

> np
> (dorażnie)
>
> Jak rozumiem krople które polecasz okazały się bardziej skuteczne od
> OPICROM'u.
> Moje objawy alergii nie ograniczają się tylko do ocznych. Gdy stężenie
> pyłków jest jeszcze małe to wystarcza sam ZYRTEC - 1 tab/dzień (na
Claritine