[OT] c.d. moderacji

11. Data: 2007-03-12 12:19:20

Temat: Re: [OT] c.d. moderacji
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości
news:et3d4r$5ta$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No, dobrze, napracowałaś się. Ale czy jesteś pewna, że wszyscy chcą
> moderacji?

Był na ten temat wątek bodaj 2 tygodnie temu.

> Bo ja na przykład nie chcę.

Bedziesz więc mogła głosować przeciwko.
Ale dopiero gdy TS wyśle CVF (to kolejny etap),

N.

12. Data: 2007-03-12 12:49:27

Od: "j_dzdzownica" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Ale dopiero gdy TS wyśle CVF (to kolejny etap),

jesteś tylko naiwny
tu większość nie wie, co to RTF lub CVF

j_d

13. Data: 2007-03-12 14:01:53

Temat: Re: c.d. moderacji
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 12, 1:49 pm, "j_dzdzownica" <t...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w
wiadomościnews:et3gbh$vqe$1@news.onet.pl...

> jesteś tylko naiwny
> tu większość nie wie, co to RTF lub CVF

I O TO CHODZI.
Większość nie wie też, na co głosuje - i głosuje, bo nie wie...
Ale to już było i nie wróci więcej - by się chciało zaśpiewać...
"3xTAK" - to nie moje!

14. Data: 2007-03-12 15:44:53

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie j_dzdzownica napisał(a):

> jesteś tylko naiwny
> tu większość nie wie, co to RTF lub CVF

Chciałbym nieśmiało zauważyć, że RTF i CVF dotyczą zakładania
*nowych* grup ;) a nie poprawiania statusu już istniejących.

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

15. Data: 2007-03-12 16:49:01

Temat: [OT]
Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
Nixe zostal negatywnie zmoderowany...
to grupa o tematyce kuchennej a nie moderacjnej...
poza wszystkim serdecznie sie ciesze ze nic z tego nie wyjdzie...
Marsjasz

16. Data: 2007-03-12 17:05:35

Temat: Re: [OT]
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz <m...@g...pl> napisał(a):

> <ciach>
> Nixe zostal negatywnie zmoderowany...
> to grupa o tematyce kuchennej a nie moderacjnej...
> poza wszystkim serdecznie sie ciesze ze nic z tego nie wyjdzie...

A generalnie - to zauważyłam, że w większości kobitki są "za", a
panowie "przeciw".

Jak to w życiu bywa - baby drą się, że aż pierze leci, a faceci albo dadzą
sobie "po razie", albo mają gdzieś - i spokój.

Ania

17. Data: 2007-03-12 17:05:54

Od: "darkblue" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to grupa o tematyce kuchennej a nie moderacjnej...
> poza wszystkim serdecznie sie ciesze ze nic z tego nie wyjdzie...

i dobrze. zajmuje sie glupotami zamiast pichcic.

18. Data: 2007-03-12 17:09:56

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz wrote:
> [...]
> to grupa o tematyce kuchennej a nie moderacjnej...
> poza wszystkim serdecznie sie ciesze ze nic z tego nie wyjdzie...

A dlaczego sadzisz, ze nic z tego nie wyjdzie? 2 tygodnie temu byla
dyskusja na ten temat i wiele osob zglosilo ochote na moderowana grupe.
Nie tobie o tym decydowac, a gronu. Gdy bedzie glosowanie, napewno
bedziesz mogl za siebie decydowac.
MB

19. Data: 2007-03-12 17:14:57

Od: "j_dzdzownica" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości

> [...]
> dyskusja na ten temat i wiele osob zglosilo ochote na moderowana grupe.
> Nie tobie o tym decydowac, a gronu. Gdy bedzie glosowanie, napewno

ale jaja!!!
może i ty gotawać umiesz, ale nic poza tym

j_d

20. Data: 2007-03-12 17:39:00

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <i...@b...com> napisał(a):

> A dlaczego sadzisz, ze nic z tego nie wyjdzie? 2 tygodnie temu byla
> dyskusja na ten temat i wiele osob zglosilo ochote na moderowana grupe.
> Nie tobie o tym decydowac, a gronu.

Jakiemu "gronu"? Czy do "grona" należą też osoby, które jedynie grupę
czytają? Sporo uwidoczniło się takich osób, które - jak same twierdzą - nie
biorą udziału w dyskusjach, a jedynie czytają. I jedno, co mają do
powiedzenia to to, że chcą mieć wpływ na to, kto i co będzie w prk
umieszczał. To już jest pisanie na zlecenie, za to się bierze pieniądze ;-)

Ania

Jaka... kawa?
noże kuchenne
Czy to się może udać (potrawa chińska)